Nurodykite lankytojų IP adresus, kuriuos norite blokuoti, kad erzinantys lankytojai daugiau nebetrukdytų jūsų agentų darbo.
Blokavimas taikomas:
- Pokalbiams
- Kontaktų formos
- Skambučiams (skambučių mygtukai)
- Pasiūlymams
- Forumų įrašams
Pokalbiai Lankytojas gali matyti pokalbių mygtuką, tačiau jis negali pradėti sesijos su agentais. Užblokuotas vartotojas gali tik palikti žinutę, kuri bus automatiškai pažymėta kaip Šlamštas.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktų formos Blokuoto lankytojo kontaktų formoje paliktas pranešimas bus automatiškai pažymėtas kaip Šlamštas.
Skambučiai Per skambučių valdiklį (skambučio mygtuką) vykdomi skambučiai, bus nukreipiami į balso paštą (ir pažymėti kaip Šlamštas) ar tiesiog atmetami – priklausomai nuo jūsų IVR nustatymų.
Pasiūlymai/Forumo įrašai Blokuojami vartotojai negali registruotis ir pildyti forumo/pridėti pasiūlymų iš blokuojamų IP adresų.
Blokavimo istorija – Užsaugota informacija
- Blokavimo data (Sukurta)
- Galiojimas (Galioja iki)
- Blokuotas IP adresas
- Pastaba su priežastimi
- Blokavo (Agento vardas)
- Bilieto ID
Kaip atlikti Blokavimą
- Bendraujant su erzinančiu lankytoju
- Pridėti blokavimą LiveAgent skiltyje Nustatymai/Apsauga
Žinių bazės ištekliai
Atsisiųskite nemokamą „LiveAgent“ iOS programėlę ir aptarnaukite savo klientus kelyje. Ši galinga pagalbos tarnybos sistema su integracijomis ir VoIP palaikymu leidžia efektyviai valdyti bilietus, bendrauti tiesiogiai ir stebėti klientų užklausas bet kuriuo metu. Pradėkite nemokamą išbandymą ir patirkite puikų klientų aptarnavimą jau šiandien!