Reikia teikti pagalbą keliomis kalbomis? Nustatykite pokalbių, kontaktų ar atsiliepimų valdiklius ta kalba, kuria kalba jūsų klientai ir agentai.
Jei teikiate pagalbą klientams keliomis kalbomis ir norite nukreipti pokalbius agentams, kurie kalba konkrečia kalba, tai galite padaryti sukurdami kontaktų valdiklius pasirinktinėmis kalbomis. Tada galite nukreipti pokalbius iš šių valdiklių į skyrius, tokius kaip „anglų“, „vokiečių“, „ispanų“ ar kitą palaikomą kalbą.
Pokalbių valdiklio nustatymas
Jei norite sukonfigūruoti pokalbių valdiklių kalbas, tai galite padaryti naudodami valdiklio išplėstinius nustatymus.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Atraskite „Optimal Call“ - Slovakijos VoIP paslaugų teikėją, siūlantį išskirtinius telefono numerius ir ryšių sprendimus įmonėms bei privatiems klientams Slovakijoje ir Čekijoje. Integruokite nemokamai su „LiveAgent“ ir pradėkite naudoti kaip omnichannel skambučių centro sprendimą. Išbandykite dabar be papildomų išlaidų!
Aplankykite mūsų puslapį apie „LiveAgent“ pokalbių apžvalgą, kuri suteikia išsamios informacijos apie jūsų svetainės lankytojus ir leidžia greitai reaguoti. Patobulinkite klientų aptarnavimą, taupykite laiką bei skatinkite komandą veikti efektyviai. Išbandykite nemokamai ir užtikrinkite klientų pasitenkinimą!
Atraskite „LiveAgent“ atsiliepimų ir pasiūlymų funkciją, kuri leidžia klientams siūlyti idėjas ir balsuoti už svarbiausias funkcijas. Organizuokite atsiliepimų forumus ir įtraukite atsiliepimų mygtukus bet kurioje svetainės vietoje, kad pagerintumėte produktus pagal klientų poreikius. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų!
Tiesioginio pokalbio funkcijos
Atraskite „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio funkcijas, kurios pagerins jūsų klientų aptarnavimą! Sužinokite, kaip daugiau nei 15 pažangių funkcijų gali padėti efektyviau bendrauti su klientais. Išbandykite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!