Laiko stebėjimas leidžia stebėti laiką, kurį sugaišta kiekvienas agentas, aptarnaudamas klientus ir geriau suprasti bendrą pagalbos centro našumą. Įjungus šią funkciją, kiekvienam bilietui skiriamas laikas skaičiuojamas automatiškai. Be to, galite paprašyti pačių agentų pateikti laiko ataskaitą, o prireikus pateikti jiems pastabą.
Laikas stebimas tik tuo atveju, jei agentas aktyviai dalyvauja bilieto sprendime (laiko stebėjimas sustoja po 30 sekundžių neveiklumo).
Laiko ataskaita
„LiveAgent“ leidžia pranešti apie laiką, praleistą atsakyti į visus bilietus per tam tikrą laiko intervalą. Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal agentą, bilietą, klientą, įmonę, ataskaitos datą, sąskaitos faktūros datą, tipą (rankinis, automatinis). Laiko ataskaitą galima eksportuoti į CSV failą.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
Atraskite, kaip „LiveAgent“ skyriaus ataskaitos funkcija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo procesą, organizuojant užklausas ir optimizuojant bilietų valdymą. Sužinokite, kaip efektyviai paskirstyti darbus, padidinti atsakymų kokybę, ir naudokite API integracijai. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Atraskite efektyvų klientų aptarnavimo sprendimą su „LiveAgent“ kanalo ataskaita! Gaukite išsamią informaciją apie komunikacijos kanalus, padidinkite klientų laimingumą ir pajamas. Pabandykite nemokamai be įsipareigojimų ir sužinokite, koks yra populiariausias klientų susisiekimo būdas. Pradėkite savo nemokamą 14 dienų bandomąją versiją dabar!