Laiko stebėjimas leidžia stebėti laiką, kurį sugaišta kiekvienas agentas, aptarnaudamas klientus ir geriau suprasti bendrą pagalbos centro našumą. Įjungus šią funkciją, kiekvienam bilietui skiriamas laikas skaičiuojamas automatiškai. Be to, galite paprašyti pačių agentų pateikti laiko ataskaitą, o prireikus pateikti jiems pastabą.
Laikas stebimas tik tuo atveju, jei agentas aktyviai dalyvauja bilieto sprendime (laiko stebėjimas sustoja po 30 sekundžių neveiklumo).
Laiko ataskaita
„LiveAgent“ leidžia pranešti apie laiką, praleistą atsakyti į visus bilietus per tam tikrą laiko intervalą. Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal agentą, bilietą, klientą, įmonę, ataskaitos datą, sąskaitos faktūros datą, tipą (rankinis, automatinis). Laiko ataskaitą galima eksportuoti į CSV failą.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.