Kad naujiems agentams būtų lengviau nustatyti kitų agentų įgūdžių lygį (ir kad būtų linksmiau), mes pridėjome lygius, rodomus šalia agentų vardų. Dabar visi gali lengvai nustatyti klientų aptarnavimo guru!
Lygiai yra žaidimo funkcijos dalis ir gali motyvuoti jūsų atstovus stengtis labiau ir varžytis tarpusavyje.
Yra 12 iš anksto numatytų lygių, pradedant pradedančiuoju, toliau būnant mokiniu, profesionalu, vedliu ir baigiant klientų aptarnavimo karaliumi. Lygiai yra užsitarnauti ir jūs negalite jų prarasti dėl neveiklumo.
Pavyzdys
Jei agentai atsako į daugiau nei 500 bilietų, jie pasiekia profesionalų lygį (nurodytą jų būsenoje) ir gauna motyvuojantį pranešimą: „Dabar jūs esate profesionalas. Jūsų atsakymai yra tikslūs ir aiškūs. Klientai visada nekantriai laukia jūsų atsakymo.“ Atsakykite į 500 bilietų arba 500 pokalbių internetu, kad pasiektumėte šį lygį.
Lygius gali keisti administratorius, kuris gali nustatyti jų parametrus.
Galimų lygio sąlygų sąrašas (kuriuos galite naudoti)
- matematiniai operatoriai (+, -, /, *)
- loginiai operatoriai (||, &&)
- įterptinis žodis
ir šie kintamieji:
- $worktime (darbo laikas)
- $answers (atsakymai)
- $answers_ph (atsakymai per valandą)
- $chats (poklabiai internetu)
- $chats_ph (poklabiai internetu per valandą)
- $missed_chats (neatsakyti pokalbiai internetu)
- $chat_answers (žinutės)
- $chat_answers_ph (žinutės per valandą)
- $calls (skambučiai)
- $calls_ph (skambučiai per valandą)
- $call_seconds (pokalbio minutės)
- $call_seconds_ph (pokalbio minutės per valandą)
- $missed_calls (praleisti skambučiai)
- $rewards (apdovanojimai)
- $rewards_p (apdovanojimų %)
- $punishments (priekaištai)
- $punishments_p (priekaištai %)
- $not_ranked (nevertinama)
- $not_ranked_p (nevertinama %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Iš anksto nustatytų lygių sąrašas
- Naujokas (1) – jūs esate naujas sistemos vartotojas ir esate pasirengęs atlikti pirmuosius žingsnius.
- Mokinys (2) – jūs jau atsakėte į porą bilietų, bet mokymasis dar tik prasidėjo.
- Stažuotojas (3) – jūs puikiai mokotės. Tęskite gerą darbą ir tapkite dar geresniais.
- Pradedantysis (4) – baigėte mokymosi etapą. Dabar atėjo laikas parodyti, ką galite padaryti.
- Mėgėjas (5) – atrodo, kad tu žinote savo darbą. Tobulėkite toliau.
- Profesionalas (6) – dabar jūs esate profesionalas. Jūsų atsakymai yra tikslūs ir aiškūs. Klientai visada nekantriai laukia jūsų atsakymo.
- Meistras (7) – pelnėte pagarbą. Jūsų kolegos žiūri į jus kaip į pavyzdį. Padėkite jiems tapti tokiais pat gerais, kokie esate jūs.
- Vedlys (8) – jūsų įgūdžiai kartais atrodo ne iš šio pasaulio. Kai kurie jūsų atsakymai įkvepia magijos.
- Magas (9) – atsakymus į bilietus pateikiate naudodamas tik minties jėgą. Jūsų magija pasiekė aukščiausią lygį.
- Baltasis magas (10) – Jūs įrodėte savo magiškus įgūdžius. Dabar jums leidžiama dėvėti baltą skrybėlę.
- Regentas (11) – jūs kontroliuojate šią sistemą. Jūsų nurodymu bilietai atsiranda ir dingsta.
- Karalius (12) – esate karalius. Dabar atėjo laikas laikytis šios pozicijos ir ją apsaugoti, kad niekas negalėtų jūsų nuversti.
Lyderių sąrašas pagal lygį
Agentai gali matyti vienas kito lygius ir varžytis tarpusavyje.
Atraskite, kaip LiveAgent integracija su Facebook gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir sutaupyti laiko bei pinigų. Lengvai valdykite Facebook pranešimus ir komentarus tiesiogiai iš LiveAgent, padidinkite agentų produktyvumą bei klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir sužinokite, kodėl tai yra būtina jūsų verslui!
Atsisiųskite nemokamą „LiveAgent“ iOS programėlę ir aptarnaukite savo klientus kelyje. Ši galinga pagalbos tarnybos sistema su integracijomis ir VoIP palaikymu leidžia efektyviai valdyti bilietus, bendrauti tiesiogiai ir stebėti klientų užklausas bet kuriuo metu. Pradėkite nemokamą išbandymą ir patirkite puikų klientų aptarnavimą jau šiandien!