Kas yra integracija?
Integration - the process of combining two or more things into one.
Įmonės kiekvieną dieną naudoja skirtingas programas ir priemones. Šios priemonės ir programos buvo sukurtos padėti vykdyti kasdienes įmonės užduotis. Kad ir kaip tai būtų naudinga, įvairių sąsajų perjungimas gali užimti daug laiko. „LiveAgent“ yra klientų aptarnavimo programinė įranga, padedanti jūsų klientų aptarnavimo komandai dirbti iš vienos sąsajos. Tačiau, nors darbuotojai gauna visus klientų užklausas vienoje programinėje įrangoje, jie vis tiek turi naudoti kitas programas. Štai kodėl „LiveAgent“ sukūrė integracijas. o taip pat bendradarbiauja su kitomis įmonėmis, kad išplėstų „LiveAgent“ galimybes. Naudodami integracijas, jūsų darbuotojai gali dirbti iš vienos programinės įrangos, kurioje yra visi reikalingi įrankiai.
Integracijos privalumai:
- Mažiau išlaidų ištekliams, pvz., klientų aptarnavimo personalui
- Automatizuoti darbo procesai
- Geresnės klientų patirties kūrimas
- Patenkinti klientų agentai
- Klientų lojalumas
- Galimybė dalytis duomenimis
Kaip galite naudoti integracijas „LiveAgent“?
Integracijos pagerina „LiveAgent“ naudojimą, nes gali susieti skirtingus įrankius, kad palengvintumėte savo kasdienį darbą.
Užsiregistravę ir perskaitę darbo pradžios vadovą, galite pradėti naudotis „LiveAgent“. „LiveAgent“ integracijas galima rasti įvairiomis formomis. Tai gali būti jau integruota „LiveAgent“ funkcija arba paprastas įskiepio aktyvinimas. Dažniausiai „LiveAgent“ integracijos jau yra integruotos arba randamos skiltyje Konfigūracijos – Sistema. Kitos integracijos yra išvardytos „LiveAgent“ integracijų sąraše su diegimo vadovais.
Norėdami sužinoti daugiau apie konkrečias integracijas, skaitykite daugiau „LiveAgent“ integracijų apžvalgoje.
Kokios yra „LiveAgent“ integracijų kainos?
„LiveAgent“ siūlo 3 planus. Visi jie turi daugybę funkcijų, tačiau kai kurios iš jų teikiamos už papildomą mokestį. API ir integracijos yra įtrauktos į kiekvieną planą be papildomų mokesčių.
- Bilietų planas už 15 $ agentui.
- Bilietų + pokalbių planas už 29 $ agentui.
- Viskas įskaičiuota už 39 $ agentui.
„LiveAgent“ suteikia 14 dienų nemokamą kiekvieno plano bandomąją versiją. Jei po to laiko vis dar nesate tikri, mes taip pat suteikiame nemokamą paskyrą su apribojimais.
Jei norite sužinoti apie papildomas kiekvieno plano funkcijas, žiūrėkite kainas.
„LiveAgent“ integracijų apžvalga
„Slack“ pranešimai
„Slack“ yra gerai žinoma platforma, paprastai naudojama įmonių vidiniams pokalbiams. „LiveAgent“ siūlo integruoti „Slack“ pranešimus, kad jūsų agentai visada pamatytų klientų užklausas. „LiveAgent“ leidžia agentams dirbti iš vienos sąsajos. Kai jūsų darbuotojai atlieka kelias užduotis vienu metu, jie gali lengvai pamiršti kai kuriuos bilietus.
Turint šią integraciją, jūsų agentai tiesiog gauna pranešimą ir gali bet kada atsakyti iš „Slack“. Jei išmaniajame telefone turite „Slack“ programėlę, juo taip pat galite atsakyti į „LiveAgent“ klientų užklausas. Tačiau jei norite atsakyti į bilietus savo išmaniajame telefone, tai galite padaryti naudodami mūsų „LiveAgent“ programėlę.
Jei norite daugiau sužinoti apie šią funkciją, skaitykite „LiveAgent“ – „Slack“ pranešimai.
API
API (Application Programming Interface) integracija padeda 2 programoms „bendrauti“ tarpusavyje. Tokiu būdu galite prijungti savo įrankius, programas ir dar daugiau!
Jei norite sužinoti daugiau apie galimus API veiksmus, skaitykite „LiveAgent – API“.
„Zapier“
„Zapier“ yra internetinis automatizavimo įrankis, padedantis sujungti programas ir perkelti duomenis paprastai bei efektyviai. „LiveAgent“ bendradarbiauja su „Zapier“, todėl, jei jau turite „Zapier“ paskyrą, galite lengvai integruoti „LiveAgent“. Norite perkelti kai kuriuos kontaktus į „Trello“? Jokių problemų – tiesiog integruokite ir pradėkite naudoti! Sužinokite apie integraciją daugiau, kad pamatytumėte visas galimybes.
Jei norite daugiau sužinoti apie šią funkciją, skaitykite „LiveAgent“ – „Zapier“.
El. pašto rinkodara
El. pašto rinkodara yra svarbi daugeliui įmonių. Tai gali jums padėti pritraukti daugiau potencialių klientų, sukurti bendruomenę, ryšį su savo klientais ir dar daugiau. Naudodami „LiveAgent“ el. pašto rinkodaros integracijas, galite palaikyti ryšį su savo klientais, pateikti jiems puikių pasiūlymų ar tiesiog gauti atsiliepimų, kaip tobulėti. Visas šias rinkodaros integracijas galima suaktyvinti naudojant „LiveAgent“ įskiepius. Čia yra integracijų sąrašas, kuriame galite rasti el. pašto rinkodaros integracijas.
Jei norite daugiau sužinoti apie šią funkciją, skaitykite „LiveAgent“ – el. pašto rinkodara.
Atsiskaitymų valdymas
Klientų aptarnavimo programinė įranga, tokia kaip „LiveAgent“, yra labai naudinga daugeliu atžvilgių. Vienoje programinėje įrangoje galite atsakyti į bilietus iš visų rūšių platformų. „LiveAgent“ komanda norėjo užtikrinti geriausią klientų patirtį, todėl siūlo integracijas atsiskaitymų valdymui, kad galėtumėte padėti laiku.
Todėl atsiskaitymų valdymo integravimas gali jums padėti grąžinti klientui pinigus, sukurti naujus mokesčius, matyti kliento mokėjimus ir dar daugiau iš vienos sąsajos. Visas atsiskaitymų valdymo integracijas galima pasiekti naudojant „LiveAgent“ įskiepius. Čia yra integracijų sąrašas, kuriame galite rasti šiuo metu galimų atsiskaitymo valdymo integracijų.
Jei norite daugiau sužinoti apie šią funkciją, skaitykite „LiveAgent“ – atsiskaitymų valdymas.
E. prekyba
Ar jūsų įmonė parduoda/perka prekes ar paslaugas? „LiveAgent“ leidžia integruoti kai kuriuos jūsų el. parduotuvės įrankius. Elektroninė prekyba kasdien pritraukia daug klientų, todėl jiems reikalingas efektyvus klientų aptarnavimas. Naudodami „LiveAgent“ elektroninės komercijos integracijas galite paskatinti savo verslo pelningumą. Pvz., galite paveikti klientų sprendimus, kai jie yra pirkimo procese, integruodami tiesioginio pokalbio mygtuką. Čia yra integracijų sąrašas, kuriame galite rasti šiuo metu prieinamų el. prekybos integracijų su diegimo vadovais.
Jei norite daugiau sužinoti apie šią funkciją, skaitykite „LiveAgent“ – e. prekyba.
CRM
CRM yra strategija, kuria turėtų pasinaudoti kiekvienas verslas. Tai padeda išlaikyti klientus, pagerinti klientų pasitenkinimą ir apskritai kurti geresnius santykius su klientais. „LiveAgent“ teikia puikų ryšių su klientais valdymą. „LiveAgent“ galite lengvai tvarkyti ir saugoti duomenis apie savo klientus. Jei norite padidinti „LiveAgent“ galimybes, taip pat siūlome daug kitų su CRM susijusių integracijų. Čia yra integracijų sąrašas, kuriame galite rasti šiuo metu prieinamas CRM integracijas su diegimo vadovais.
Jei norite daugiau sužinoti apie šią funkciją, skaitykite „LiveAgent“ – CRM.
CMS
CMS (turinio valdymo sistema) yra integracija, palaikanti jūsų turinio kūrimą. „LiveAgent“ siūlo patogų redaktorių, vadinamą WYSIWYG (tai, ką matote, yra tai, ką gaunate). Kiekvienas jūsų įmonės narys galėtų naudoti šį redaktorių kurdamas turinį. „LiveAgent“ taip pat siūlo daugybę el. laiškų šablonų, kad galėtumėte palaikyti ryšį su savo klientais. Be to, galite išplėsti „LiveAgent“ CMS pridėdami tiesioginio pokalbio mygtukus bet kurioje sistemoje, palaikančioje CMS. Čia yra integracijų sąrašas, kuriame galite rasti šiuo metu prieinamas CMS integracijas su diegimo vadovais.
Jei norite daugiau sužinoti apie šią funkciją, perskaitykite „LiveAgent“ CMS.
Projekto valdymas
Kiekviena įmonė turi savo tikslų, tačiau be tinkamo projektų valdymo gali būti sudėtinga juos pasiekti. Todėl tinkamai valdant projektus galima sukurti aiškią struktūrą darbuotojams. Tai leidžia jiems sėkmingai pasiekti užsibrėžtus verslo tikslus. „LiveAgent“ teikia šią integraciją, kad padėtų jums struktūriškai pasiekti šiuos tikslus. Čia yra integracijų sąrašas, kuriame galite rasti šiuo metu prieinamas projektų valdymo integracijas su diegimo vadovais.
Jei norite daugiau sužinoti apie šią funkciją, skaitykite „LiveAgent“ – projektų valdymas.
Bendradarbiavimo įrankiai
Bendradarbiavimo įrankiai yra būtini bet kokiam verslui. Naudodamasi šiais įrankiais, jūsų komanda gali efektyviau bendrauti visą dieną be jokių pertraukų. Turėdami tokią priemonę galite sukurti aplinką, kuri padėtų jūsų darbuotojams palaikyti ryšį, bet tuo pačiu nepertrauktų jų darbo eigos. Todėl prijungus „LiveAgent“ prie šių įrankių, jūsų darbuotojų darbo eiga tampa efektyvi ir veiksminga, tuo pat metu neatsiliekant nuo visų bendrinamų atnaujinimų/naujienų/užduočių. Čia yra integracijų sąrašas, kuriame galite rasti šiuo metu prieinamų bendradarbiavimo įrankių integracijų su diegimo vadovais.
Jei norite daugiau sužinoti apie šią funkciją, skaitykite „LiveAgent“ – bendradarbiavimo įrankiai.
Perkėlimo įskiepiai
Glbūt nesate tikri, ar pereiti į „LiveAgent“ iš kitos pagalbos centro programinės įrangos dėl visų ten sukauptų duomenų. Nesijaudinkite, „LiveAgent“ sukūrė perkėlimo įskiepius specialiai skirtus duomenų perkėlimui. Perkėlimo įskiepiai padeda perkelti visus svarbius duomenis iš ankstesnės klientų aptarnavimo programinės įrangos į „LiveAgent“. Čia yra integracijų sąrašas, kuriame galite rasti šiuo metu galimų perkėlimo įskiepių integracijas.
Jei norite sužinoti apie duomenis, kuriuos galite perkelti, perskaitykite apie „LiveAgent“ perkėlimo įskiepius.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
„ADP“ pagalbos centro kontaktai
Susisiekite su ADP klientų aptarnavimu telefonu arba socialiniuose tinkluose. Išbandykite geriausius sprendimus darbo užmokesčiui ir personalui!
„PayPal“ pagalbos centro kontaktai
Sužinokite, kaip susisiekti su „PayPal“ klientų aptarnavimo komanda per el. paštą, gyvą pokalbį, skambučių centrą ar socialinės žiniasklaidos platformas. Gaukite vertingų patarimų ir visą reikalingą kontaktinę informaciją vienoje vietoje. Apsilankykite dabar!
„Microsoft“ pagalbos centro kontaktai
Susisiekite su „Microsoft“ klientų aptarnavimo komanda per tiesioginį pokalbį, socialinius tinklus ar savitarnos portalą. Greitas ir paprastas sprendimas jūsų klausimams! Aplankykite mūsų puslapį ir sužinokite daugiau apie galimus kontaktinius kanalus.
„LiveAgent“ – saugi klientų aptarnavimo programinė įranga, skirta efektyviai valdyti visus klientų klausimus iš vienos sąsajos. Mūsų pagalbos centro saugos funkcijos apima IP blokavimą, patvirtinimą dviem veiksmais, HTTPS šifravimą, kelių duomenų centrų naudojimą ir BDAR atitikimą. Pasitikėkite „LiveAgent“ ir užtikrinkite aukščiausią saugumą savo klientams. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!