Peržiūrėkite savo asmeninę statistiką, pvz., kiek laiko esate prisijungę, į kiek pranešimų atsakėte ir galybę kitų naudingų duomenų. Palyginkite save su kitais savo klientų aprarnavimo tarnyboje.
Pažiūrėkite, kas pranašesnis už jus pagal įvairius duomenis ir kas yra aukščiausiai įvertintas agentas iš prisijungusių šiandien. Apdovanokite savo agentus, remdamiesi šia statistika, nustatykite tikslus ir sužinokite, kas juos atitinka.
Rodyti statistiką (parinktys):
- Šiandien
- Vakar
- Ši savaitė (pirmadienis – sekmadienis)
- Praėjusi savaitė (pirmadienis – sekmadienis)
- Paskutinės 7 dienos
- Paskutinės 30 dienų
- Paskutinės 90 dienų
- Šis mėnuo
- Praėjęs mėnuo
- Šie metai
- Praėję metai
- Bet kada
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Lyderių sąrašas (parinktys):
- Lygiai
- Ženkleliai
- Darbo laikas
- Pardavimai
- Atsakymai
- Skambučiai
- Pokalbių internetu pranešimai
- Pokalbiai internetu
- Nevertinta
- Apdovanojimai
- Neigiami atsiliepimai
Lyderių sąrašo pavyzdžiai
Pirmo kontakto el. laiško šablonai
Apsilankykite mūsų puslapyje ir atraskite efektyvius pirmo kontakto el. laiško šablonus, padedančius kurti ilgalaikius santykius su naujais klientais. Sužinokite, kaip šie šablonai, pasižymintys vidutiniu 50% atidarymo rodikliu, gali padidinti jūsų el. pašto rinkodaros sėkmę ir generuoti daugiau pajamų. Išbandykite mūsų šablonus jau šiandien!
Sužinokite apie SLA pažeidimus ir kaip jų išvengti su LiveAgent! SLA pažeidimas vyksta, kai įmonė nesilaiko Paslaugų Lygio Susitarimo terminų, o tai gali paveikti klientų aptarnavimą. LiveAgent siūlo sprendimus, padedančius stebėti ir valdyti SLA pažeidimus, užtikrinant laiku ir efektyvų klientų aptarnavimą. Išbandykite nemokamai ir pagerinkite savo aptarnavimo kokybę!