Kas yra pauzė?
Pauzė – tai laikina pertrauka nuo kažkokios veiklos. Kalbant apie pagalbos tarnybą ir klientų aptarnavimą, pauzė reiškia pertrauką nuo bilietų, pokalbių ir skambučių sprendimo.
Paprastai pagalbos tarnybos darbuotojai naudoja pauzės režimo funkciją, kai laikas pietų, kavos ar tualeto pertraukėlei. Kai šis režimas įjungtas, agentui nepriskiriami jokie skambučiai ar pokalbiai, todėl jis gali ramiai mėgautis pertrauka.
Ką daro pauzės režimas?
Paspaudus pauzės mygtuką, jūsų paskyra tampa neaktyvi. Tai labai patogu, nes norint daryti pertraukas, nereikia kiekvieną kartą atsijungti nuo sistemos ir grįžtant vėl prisijungti. Be to, įjungus pauzės funkciją, pagalbos tarnybos sistema „LiveAgent“ užtikrins, kad jums nebūtų priskirti nauji skambučiai, pokalbiai ar aukšto prioriteto bilietai.
Ką daryti, kai po pertraukos noriu grįžti prie darbo?
Grįžę po pertraukos galite spustelėti sugrįžimo mygtuką ir vėl tapti aktyviu agentu. Kai vėl būsite aktyvūs, pradėsite gauti įeinančius pokalbius ir skambučius.
Ar pertraukoje praleistas laikas įskaičiuojamas į mano darbo valandas?
„LiveAgent“ neskaičiuoja agentų pauzių kaip darbo valandų ir neįtraukia jų į agentų darbo ataskaitas.
Kur rasti pauzės mygtuką?
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite savo avatarą / profilio nuotrauką.
3. Spustelėkite Pause. 4. Kai būsite pasirengę grįžti prie darbo, spustelėkite Resume.
Kodėl reikia daryti pertraukas?
Norint išvengti pervargimo ir irzlumo, einant darbo dienai būtina daryti pertraukas. Jei skirsite bent kelias akimirkas ar minutes prasitempti, pakvėpuoti ar išgerti stiklinę vandens, tai teigiamai paveiks jūsų darbą. Apskritai, darbo metu pertraukėles darantys agentai yra produktyvesni ir klientų vertinami palankiau nei nedarantys jokių pertraukėlių. Kodėl?
Pertraukėlių darymas dienos eigoje:
- Neleidžia, kad darbas nusibostų
- Padeda prisiminti informaciją ir užmegzti neuroninius ryšius
- Padeda išlikti susikaupusiems
- Padeda mums grįžti prie savo tikslų (paklauskite savęs, ar savo klientus aptarnauju kaip įmanoma geriau?)
Todėl labai svarbu einant dienai daryti trumpas pertraukėles.
Need a short break?
Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.
Kodėl būtina įjungti pauzės režimą, kai darote pertrauką?
Yra keletas priežasčių, kodėl atsitraukdami nuo kompiuterio turėtumėte paspausti pauzės mygtuką.
Praleisti pokalbiai arba skambučiai
Tarkime, norite pasidaryti kavos ar nueiti į tualetą ir atsitraukėte nuo kompiuterio vos kelioms minutėms. Jei nepaspausite pauzės mygtuko, net per tokį trumpą laiką galite praleisti kelis telefono skambučius ar tiesioginius pokalbius, o tai gali sukelti klientų nepasitenkinimą ir jie gali nebesugrįžti.
Žinoma, tai pakenktų įmonei, kurioje dirbate, ir galimai pakenktų jūsų padėčiai toje įmonėje. Šis pavyzdys yra kraštutinis, tačiau taip gali nutikti.
Neįvykdyti SLA aukšto prioriteto bilietams
Šiek tiek pakeiskime ankstesnį scenarijų ir apsvarstykime paslaugų lygio susitarimus (SLA), kuriuos esate sudarę su savo vertingiausiais klientais. Pavyzdžiui, įsivaizduokime, kad jums priskiriamas bilietas, kurio SLA yra palyginti trumpas – tarkime, 30 minučių.
Tačiau ką tik išėjote pietų pertraukos nenuspaudę pauzės mygtuko. Dėl to SLA laikas baigėsi ir SLA liko neįvykdytas. Dėl šio incidento klientas jūsų įmonę nubaudė pinigine bauda ir tai pakenkė įmonės santykiams su klientu.
Kraštutiniais atvejais, priklausomai nuo neįvykdyto SLA pasekmių, dėl to galite netekti ir paties darbo.
Praleisti vidiniai pranešimai
Galiausiai, tarkime, kad esate techninis ekspertas. Jūsų kolega dirba su labai specializuotu bilietu ir jam reikia pagalbos. Klientas susierzinęs, todėl jūsų kolega paprašo jo palaukti, kol pasitars su jumis, kad rastų tinkamą sprendimą.
Jei padarysite pertrauką nepaspaudę pauzės mygtuko, jūsų kolega gali nekantriai laukti jūsų atsakymo nežinodamas, kad esate pertraukoje. Dėl užsitęsusio laukimo klientas tapti dar labiau irzlus, o dėl to vėl gali nukentėti įmonės santykiai su klientu. Klientas gali nuspręsti pakeisti paslaugų teikėją, o jūsų kolega gali būti neteisingai nubaustas už tai, kad manė, jog esate prisijungęs ir pasiruošęs padėti, nors iš tikrųjų buvote pertraukoje.
Bet argi šie scenarijai negalėtų įvykti, net jei būčiau įjungęs pauzės režimą?
Galite teigti, kad šie scenarijai gali įvykti net ir paspaudus pauzės mygtuką. Tačiau tai netiesa. Kai paspausite pauzės mygtuką, visi įeinantys bilietai, skambučiai ir pokalbiai bus nukreipti neužsiėmusiems ir prieinamiems agentams.
Todėl skambučiai nebūtų praleidžiami, SLA nebūtų neįvykdyti, o jūsų kolegos žinotų į ką gali kreiptis pagalbos, kai jos staiga prireikia. Pauzės mygtuko paspaudimas yra įprastas mandagumo veiksmas, kuris yra labai naudingas jūsų kolegoms, o netiesiogiai ir jūsų klientams.
Tai padeda išvengti nesusipratimų, keblių situacijų, klientų nusivylimo ir paslaugų atsisakymo. Taip pat užtikrinamas darbo lūkesčių patenkinimas.
Nieko gėdinga bėgant dienai daryti pertraukas. Tiesą sakant, tai skatinama. Tačiau pertraukas reikėtų daryti atsakingai, naudojant pauzės mygtuką, kad jūsų pagalbos tarnybos sistema galėtų atitinkamai priskirti ir paskirstyti gaunamus bilietus, skambučius ir pokalbius.
Žinių bazės ištekliai
Ar esate pasirengę sužinoti daugiau apie „LiveAgent“ ir viską, ką ši sistema gali pasiūlyti? Peržiūrėkite mūsų žinių bazės straipsnius, tinklaraščio įrašus arba apsilankykite mūsų „YouTube“ kanale.
- Pauzės funkcija
- Automatinė pauzė
- Atviras bilietas (paaiškinta)
- Vidiniai skambučiai
- Mygtukas Išspręsti
Pasirengę daryti pertraukas pasinaudojant pauzės funkcija?
Pasidarykite užsitarnautą pertrauką ir nedalyvaukite skambučiuose, tiesioginiuose pokalbiuose ar aukšto prioriteto bilietuose. Išbandykite pauzės funkciją jau šiandien, pasinaudoję mūsų nemokamu 14 dienų programos išbandymu. Nereikia jokių banko kortelės duomenų.
Atraskite, kaip „LiveAgent“ įmonių funkcija padeda rinkti ir tvarkyti informaciją apie įmones, gerinant klientų aptarnavimo procesus. Sužinokite, kaip kurti įmonių profilius, pridėti kontaktus ir pasinaudoti pasirinktiniais laukais. Išbandykite nemokamai ir patirkite patogią kontaktų valdymo patirtį!
Skambučių centras: pokalbių užbaigimo/pristabdymo šablonai
Apsilankykite „LiveAgent“ puslapyje ir sužinokite, kaip naudoti pokalbių užbaigimo/pristabdymo šablonus, kad pagerintumėte klientų aptarnavimą ir užtikrintumėte jų pasitenkinimą. Atraskite būdus, kaip efektyviai komunikuoti ir padidinti klientų lojalumą naudodami mūsų skambučių centro sprendimus.