Pokalbių apžvalga yra viena iš daugelio puikių LiveAgent funkcijų. Tai suteikia svarbios informacijos apie jūsų svetainės lankytojus ir tuo pačiu leidžia jums imtis veiksmų.
Pavyzdžiui, galite peržiūrėti lankytojo šalį, URL, kurį jis/ji šiuo metu naršo, taip pat kiek laiko jie ten praleido. Po to galite aktyviai pakviesti juos kalbėtis.
Kokią informaciją galite pamatyti pokalbių apžvalgoje?
Prisijungę lankytojai
Prisijungę lankytojai nurodo lankytojų, kurie šiuo metu naršo jūsų svetainėje, skaičių. Naudodami šią funkciją galite lengvai susisiekti ir pranešti jiems, kad prireikus esate pasirengę jiems padėti. Be to, galite specialiai pakeisti savo pranešimą. LiveAgent internetinių lankytojų skiltyje pateikiama svarbi, bendra informacija, kuri gali jums padėti prieš susisiekiant asmeniškai.
Pažvelkime į pavyzdį:
Šiuo metu Sara jau kurį laiką naršo jūsų kainodaros puslapyje ir peržiūri tą pačią informaciją. Tai puiki proga susisiekti ir pranešti, kad esate pasiekiami, jei reikia daugiau informacijos. Tai – iniciatyvus, bet neerzinantis požiūris.
Lankytojai eilėje
Pokalbių apžvalga taip pat suteikia lankytojų, laukiančių pokalbių su jūsų klientų aptarnavimo agentais, skaičių. Todėl galite lengvai nustatyti, ar jūsų aptarnaujančiame personale yra pakankamai agentų, kurie susidorotų su lankytojų skaičiumi eilėje.
Besikalbantys lankytojai
Kitas puikus pokalbių apžvalgos bruožas yra tas, kad galite matyti besikalbančių lankytojų skaičių.
Neužimti agentai
Sužinokite, kiek agentų gali kalbėtis, ir greitai nustatykite, ar jums pakanka pamainos darbuotojų. Ši funkcija glaudžiai susijusi su lankytojais eilėje. Šie du veiksniai gali suteikti jūsų vadybininkui informacijos, kad būtų galima nedelsiant išanalizuoti situaciją ir tada atitinkamai veikti.
Dabartinis tinklalapis (URL), kurį lankytojas naršo
Greitai ir lengvai sužinokite, kokius URL šiuo metu naršo jūsų lankytojai ir kiek laiko jie ten praleido. Kuo daugiau informacijos turi jūsų agentai, tuo geresnes paslaugas jie gali suteikti. Pvz., galite pastebėti, kad kai kuriuos URL reikia patobulinti, kad būtų užtikrinta geresnė klientų patirtis.
Pavyzdys:
Jei potencialus klientas/lankytojas ilgą laiką naršo atsiskaitymo puslapyje, aktyvus kvietimas pokalbiui gali padėti jūsų pardavimų komandai užbaigti sandorį. Kita vertus, jūsų komanda gali atrasti pasikartojančią problemą, su kuria susiduria klientai. Galite išanalizuoti šias situacijas LiveAgent pokalbių apžvalgoje.
Persiuntėjas
Ar norėtumėte sužinoti, ar lankytojai atsirado dėl persiuntėjo? Pokalbių apžvalga gali tai pasakyti. Pvz., jei turite daug lankytojų iš persiuntėjo, kur suteikėte nuolaidą, galite patys susisiekti ir paklausti, ar jiems reikia daugiau informacijos apie pasiūlymą.
Lankytojo šalis
Sužinokite, iš kur yra jūsų lankytojai. Kuo daugiau žinote apie savo klientus/lankytojus, tuo geresnis gali būti jūsų klientų aptarnavimas.
Lankytojų žemėlapis
Pamatykite interneto lankytojus, naršančius svetainės žemėlapyje (raudona žymė), ir lankytojus, besišnekučiuojančius su agentais (mėlyna žymė).
Pastaba: *Google pradėjo imti mokestį už Žemėlapių įterptosios API naudojimą. Todėl, norėdami pamatyti lankytojų žemėlapį, Google žemėlapių platformoje turėsite sukurti atsiskaitymo paskyrą.
Kokios yra pokalbių apžvalgos funkcijos?
Peržiūrėkite dabartinį pokalbi tarp agento ir lankytojo
Pats pakvieskite lankytoją pokalbiui (kvietimas pokalbiui bus rodomas puslapyje, kurį lankytojas naršo)
Priimkite ir pradėkite kalbėtis su eilėje laukiančiu lankytoju
Verslo privalumai:
- Klientų aptarnavimo darbo eigos efektyvumas
- Klientų pasitenkinimas
- Saves time
- Klientų patirtis
Are you ready to improve your customer service?
Try out LiveAgent for 30-days free and be one step ahead of your competition.
Tikras pavyzdys
Žemiau esančioje nuotraukoje matosi, kad yra 3089 lankytojai. Pora agentų kalbasi su lankytojais. Pavyzdžiui, agentas Dmytro vienu metu kalbasi su klientu iš Prancūzijos ir Vokietijos.
Mes taip pat galime pamatyti, apie ką agentai kalbasi su lankytojais, spustelėdami akių mygtuką. Be to, taip pat galima spustelėti rankos mygtuką ir pakviesti lankytojus kalbėtis su jumis.
Taip pat galima pamatyti lankytoją iš Ispanijos, kuris naršo tinklalapį „https://support.ladesk.com/“. Taip pat galima matyti ankstesnį tinklalapį, iš kurio klientas atėjo į jūsų svetainę. Šiuo atveju tai yra „https://google.es/“. Tačiau jei pažvelgsite į klientą vardu Amelia, pamatysite, kad tokios informacijos nėra ir rodoma NO REFERRER.
Žinių bazės ištekliai
Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite Kaip sukurti tiesioginio pokalbio mygtuką – LiveAgent.
Atraskite asmeniškesnį bendravimo būdą su klientais naudodami LiveAgent vaizdo skambučių funkciją. Mūsų naršyklinė programinė įranga leidžia vienu metu kalbėtis ir bendrauti vaizdo skambučiu, užtikrinant geresnę klientų aptarnavimo patirtį ir didesnį pasitenkinimą. Pradėkite nemokamą bandymą ir patirkite modernią klientų aptarnavimo revoliuciją be jokių įsipareigojimų.
Atraskite „LiveAgent“ atsiliepimų ir pasiūlymų funkciją, kuri leidžia klientams siūlyti idėjas ir balsuoti už svarbiausias funkcijas. Organizuokite atsiliepimų forumus ir įtraukite atsiliepimų mygtukus bet kurioje svetainės vietoje, kad pagerintumėte produktus pagal klientų poreikius. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų!
Tiesioginio pokalbio funkcijos
Atraskite „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio funkcijas, kurios pagerins jūsų klientų aptarnavimą! Sužinokite, kaip daugiau nei 15 pažangių funkcijų gali padėti efektyviau bendrauti su klientais. Išbandykite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!