Kas yra pokalbių langų prijungimas?
Tai tiesiog pokalbio mygtukas, pritvirtintas šone. Pokalbio langą galima prijungti kairėje arba dešinėje svetainės pusėje.
Lankytojai gali sumažinti pokalbio langą. Pranešimas: „Naujas neskaitytas pranešimas“ rodomas, kai agentas siunčia pranešimą, o pokalbių langas yra sumažintas.
Kaip veikia pokalbių langų prijungimas?
Verslo privalumai:
- Geresnė klientų patirtis
- Sklandi klientų aptarnavimo darbo eiga
- Labiau patenkinti klientai
Pokalbių langas – „LiveAgent“ pritaikomos parinktys:
- Sveikinimo pranešimas
- Slėpti sveikinimo pranešimą
- Dar kartą paslėpti pokalbio pradžios mygtuką
- Įgalinti palikti pranešimus neprisijungus
- Stilius
- Dydis
- Spalvos
- Pavadinimas
- Z indeksas
- Pasirinktinis CSS
Nelabai mėgstate pokalbių langų prijungimą?
Ne bėda, „LiveAgent“ taip pat siūlo galimybę sukurti iššokantį langą.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Papildomi patarimai:
Pokalbio mygtukas yra patobulinimas jūsų agentams, svetainei ir, galiausiai, klientams. Tačiau neteisingai parinkta vieta gali turėti atvirkščią poveikį. Yra žinoma, kad klientai vertina aptarnavimą tiesioginiu pokalbiu, nes tai greitas ir efektyvus būdas bendrauti su klientų aptarnavimo komanda.
Tačiau erzinantis mygtukas, pasirodantis netinkamu laiku ir netinkamoje vietoje, gali paskatinti klientą pasirinkti konkurentą, o ne jūsų svetainę. Vartotojo patirtis gali padėti nuspręsti, ar klientas pasirenka jūsų įmonę, o ne konkurentą. Turime du svarbius patarimus, kurie padės išvengti šios situacijos.
Laikas
„LiveAgent“ leidžia nustatyti konkretų laiką, po kurio jūsų svetainėje bus rodomas pokalbio langas. Būtina leisti klientui kurį laiką naršyti svetainėje. Bendra taisyklė yra maždaug 3O sekundžių.
Vieta
Kaip jau minėjome, vieta yra labai svarbi. Paprastai pokalbio mygtukas dedamas apatiniame dešiniajame svetainės kampe. Klientai prie to yra įpratę ir yra natūralu, kad ten jo ieškoma, nes dauguma žmonių skaito iš kairės į dešinę. Jei vis dar nesate tikri dėl vietos, tiesiog išbandykite ir pamatysite.
Žinių bazės ištekliai:
Jei norite įdiegti pokalbio mygtuką, vadovaukitės šiuo vadovu.
Atraskite asmeniškesnį bendravimo būdą su klientais naudodami LiveAgent vaizdo skambučių funkciją. Mūsų naršyklinė programinė įranga leidžia vienu metu kalbėtis ir bendrauti vaizdo skambučiu, užtikrinant geresnę klientų aptarnavimo patirtį ir didesnį pasitenkinimą. Pradėkite nemokamą bandymą ir patirkite modernią klientų aptarnavimo revoliuciją be jokių įsipareigojimų.
Atraskite, kaip „LiveAgent“ prisijungusių lankytojų funkcija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą. Stebėkite lankytojus realiu laiku, sužinokite jų persiuntėjus, IP adresus ir šalį. Suteikite agentams įrankius efektyviai valdyti klientų užklausas ir kurti ilgalaikius ryšius. Išbandykite nemokamai ir patirkite išskirtinę pagalbos programinę įrangą su daugiau nei 170 funkcijų.
Aplankykite mūsų puslapį apie „LiveAgent“ pokalbių apžvalgą, kuri suteikia išsamios informacijos apie jūsų svetainės lankytojus ir leidžia greitai reaguoti. Patobulinkite klientų aptarnavimą, taupykite laiką bei skatinkite komandą veikti efektyviai. Išbandykite nemokamai ir užtikrinkite klientų pasitenkinimą!
Tiesioginio pokalbio funkcijos
Atraskite „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio funkcijas, kurios pagerins jūsų klientų aptarnavimą! Sužinokite, kaip daugiau nei 15 pažangių funkcijų gali padėti efektyviau bendrauti su klientais. Išbandykite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!