Klientų lūkesčiai yra aukštesni nei bet kada anksčiau. Jie nori greitų atsakymų, naudingų reakcijų ir sklandžios patirties. Čia pasitelkiama LiveAgent pokalbių roboto funkcija. Tai jūsų naujas dirbtinio intelekto agentas, tiesiogiai integruotas į LiveAgent pokalbių mygtuką, leidžiantis vykdyti pokalbius, paremtus dirbtiniu intelektu, ir teikti tiesioginę žmonių pagalbą vienoje sąsajoje.
Šiame straipsnyje aptarsime viską, ką reikia žinoti apie LiveAgent pokalbių robotą, įskaitant jo pagrindines funkcijas, priežastis, kodėl jam reikalingas FlowHunt kaip dirbtinio intelekto tiekėjas, ir praktinius naudojimo pavyzdžius. Pasinerkime ir išnagrinėkime, kaip ši nauja funkcija gali pakeisti jūsų klientų aptarnavimo patirtį.
Kas yra LiveAgent pokalbių robotas?
LiveAgent pokalbių robotas yra dirbtinio intelekto pagrindu sukurtas asistentas, tiesiogiai integruotas į jūsų LiveAgent pokalbių mygtuką. Jis akimirksniu atsako į paprastus klientų klausimus naudodamas jūsų žinių šaltinius, perduoda sudėtingesnius užklausimus jūsų komandai ir padeda generuoti potencialius klientus.
Dirbtinio intelekto agentai gali suprasti žmogaus ketinimus ir teisingai nuspręsti, kada perduoti užklausas žmonėms agentams. Be to, jie gali proaktyviai rinkti potencialius klientus ir siųsti pranešimus į jūsų el. paštą. Galiausiai, dirbtinio intelekto agentai pasižymi gilesniu žmogaus kalbos supratimu, lengvai interpretuodami sudėtingas, daugiapakopes užklausas ir susiedami jas su tinkamais žinių šaltiniais.
Naudodami pokalbių roboto funkcionalumą, galite žymiai sumažinti atsakymo laiką, vienu metu spręsti daugiau užklausų ir sumažinti darbuotojų apkrovą, tuo pačiu išlaikydami asmeninį bendravimą. Nesvarbu, ar padedate naujam klientui susipažinti su savo produktu, ar filtruojate paprastus klausimus prieš juos perduodant savo darbuotojams, šis pokalbių robotas prisitaiko prie vartotojo pageidaujamos kalbos ir dirba kartu su jūsų komanda tame pačiame pokalbių lange.
Kaip veikia LiveAgent pokalbių robotas?
Norėdami paleisti pokalbių robotą, turite integruoti LiveAgent su DI pokalbių roboto paslaugų teikėju. Pokalbių roboto funkcionalumą šiuo metu teikia išskirtinai FlowHunt. Quality Unit bendrovė kuria tiek LiveAgent, tiek FlowHunt. Tai leidžia mums užtikrinti jūsų duomenų saugumą ir suteikti prioritetinę pagalbą LiveAgent naudotojams.
Tvarkydami pokalbių roboto funkcionalumą kaip integraciją, suteikiame jums daugiau lankstumo ir kontrolės. Galite sukurti kelis pokalbių robotus skirtingiems poreikiams, nesvarbu, ar tai būtų klientų aptarnavimas, pardavimai, potencialių klientų pritraukimas ar net vidinė pagalba.
Kas daro FlowHunt ypatingą kaip dirbtinio intelekto tiekėją, yra tai, kad jis jūsų nepririša prie vieno nuosavybinio DI modelio. Nors naujausias ChatGPT modelis yra numatytasis, FlowHunt palaiko daugiau nei 15 kitų pirmaujančių DI modelių, yra multimodalinė platforma ir net leidžia integruoti jūsų pačių didelį kalbos modelį (LLM). Be to, su pažangiomis užklausų kūrimo galimybėmis ir automatinio daugiau nei 100 kalbų atpažinimo funkcija, FlowHunt užtikrina sklandžią, lokalizuotą sąveiką, pritaikytą jūsų verslui.
LiveAgent pokalbių roboto kaina
LiveAgent neima jokių papildomų mokesčių už šią integraciją. Jūsų pokalbių roboto naudojimas yra apmokestinamas atskirai pagal FlowHunt kreditu pagrįstą kainodaros modelį.
Jūsų mėnesinės pokalbių roboto išlaidos priklauso nuo kelių veiksnių: nuo žinių šaltinių skaičiaus ir pasirinkto dirbtinio intelekto modelio iki vidutinio vartotojų užklausų sudėtingumo. Šis išsamus vadovas suteiks jums aiškią formulę, kaip apskaičiuoti savo dirbtinio intelekto pokalbių roboto išlaidas.
Kaip nustatyti pokalbių robotą LiveAgent sistemoje
LiveAgent pokalbių roboto nustatymas yra paprastas procesas, reikalaujantis tik trijų veiksmų iš FlowHunt pusės ir trijų žingsnių pačiame LiveAgent. Jei dar nesukūrėte paskyros FlowHunt platformoje, galite greitai užsiregistruoti spustelėję čia: FlowHunt registracija
3 veiksmai DI tiekėjo (Flowhunt) pusėje
Sukurkite pokalbių roboto srautą: pasirinkite iš paruoštų šablonų arba sukurkite savo.
Sujunkite žinių šaltinius: susiekite arba įkelkite savo žinias, tokias kaip jūsų svetainė, dokumentai, DUK ar net vaizdo įrašai ir nuotraukos.
Sukurkite API raktą: integracija vykdoma per API.
3 veiksmai LiveAgent pusėje
Susiekite DI tiekėją: naudokite API raktą, kad susietumėte savo paskyras.
Sukurkite pokalbių robotą: nustatykite srautą ir pritaikykite pokalbių roboto elgseną.
Prijunkite pokalbių robotą prie pokalbių valdiklio: prijunkite pokalbių robotą prie pasirinkto pokalbių mygtuko.
Vadovaukitės mūsų išsamia detalia žinių bazės instrukcija ir gaukite tikslesnių nurodymų!
Kaip naudoti pokalbių robotą: naudojimo atvejai ir pavyzdžiai
Su FlowHunt pokalbių roboto kūrimo įrankiu galite lengvai kurti ir tyrinėti būdus, kaip pagerinti klientų aptarnavimą ir vidinius procesus. Galite pasirinkti iš anksto sukurtą LiveAgent pokalbių robotą iš bibliotekos arba susikurti savo naudojant kūrimo įrankį. Mūsų komanda mielai padės jums viso proceso metu. Štai trumpa pagrindinių klientų aptarnavimo funkcijų apžvalga.
Perdavimas žmogui
Dėka DI agentų, LiveAgent pokalbių robotą galima sukonfigūruoti taip, kad jis atpažintų, kada laikas perduoti sudėtingus klausimus jūsų komandai. Galite nustatyti minimalų dirbtinio intelekto atsakymų skaičių, reikalingą, kad perdavimo mygtukas taptų pasiekiamas, arba leisti pokalbių roboto dirbtinio intelekto agentui automatiškai nuspręsti, kada perduoti pokalbį.
Jei agentas nusprendžia, kad reikia žmogaus pagalbos, jis inicijuos nukreipimą, vartotojui nereikės to prašyti.
Norėdamas rankiniu būdu inicijuoti nukreipimą, klientas turi spustelėti nukreipimo mygtuką, esantį pokalbio lango viršutinėje juostoje. Mygtukas tampa pasiekiamas, kai pasiekiamas minimalus atsakymų skaičius arba jei vartotojas konkrečiai prašo būti perkeltas.
Kai ateis laikas nukreipti, pokalbių robotas paragins vartotojus paspausti mygtuką:

Automatiniai atsakymai į DUK
Ar yra klausimų, kurie yra per daug svarbūs, kad dirbtinis intelektas juos praleistų? Galite užtikrinti atsakymų nuoseklumą FlowHunt platformoje nustatydami DUK. Klausimų ir atsakymų funkcija leidžia nustatyti fiksuotus atsakymus į klausimus, užtikrinant, kad bet kada uždavus panašų klausimą, pokalbių robotas atsakys tiksliai taip, kaip nustatyta.

Potencialių klientų generavimas
Kitas naudingas FlowHunt komponentas yra el. pašto pranešimų įrankis. Pridėjus jį prie savo srauto, pokalbių robotas pradės prašyti lankytojų palikti savo kontaktinius duomenis, kai laikas pasirodys tinkamas. Tada jis iš karto išsiųs pokalbio santrauką į jūsų el. paštą, užtikrindamas, kad nepraleisite potencialaus kliento.

Žinių šaltiniai
Visi pokalbių roboto atsakymai yra pagrįsti jūsų nustatytais žinių šaltiniais ir DUK. Suteikdami pokalbių robotui pakankamai atitinkamų žinių, galite sumažinti dirbtinio intelekto klaidas ir padidinti pokalbių roboto sprendimų efektyvumą.
Mes pateikėme savo pokalbių robotui bendrą klausimą apie vieną iš LiveAgent funkcijų. Dėl savo žinių apie mūsų svetainę pokalbių robotas gali lengvai atsakyti į klausimą, pateikti nustatymo patarimus ir nukreipti mus į papildomą savipagalbos medžiagą.

Daugiakalbė pagalba
LiveAgent pokalbių robotas gali automatiškai atpažinti ir lengvai atsakyti vartotojo pageidaujama kalba. Atsižvelgiant į pasirinktą dirbtinio intelekto modelį, kai kurioms rečiau vartojamoms kalboms gali būti taikomi tam tikri apribojimai.

Išvada
Su LiveAgent pokalbių robotu gausite geriausią DI automatizavimo ir žmonių aptarnavimo derinį vienoje vientisoje patirtyje. Nesvarbu, ar norite trumpinti problemų sprendimo laiką, sumažinti agentų darbo krūvį ar pritraukti potencialius klientus, LiveAgent dirbtiniu intelektu pagrįstas pokalbių robotas suteikia visišką kontrolę, kaip jūsų robotas bendrauja su klientais. Pradėkite jau šiandien ir patys įsitikinkite skirtumu – užsiregistruokite nemokamam 30 dienų bandomajam laikotarpiui!
AI and human support in perfect sync
Deliver instant, AI-powered answers and get smooth human handoffs —all in one chat button. Get started today!
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent – patikima pagalbos tarnybos programine įranga, kuri padės efektyviai valdyti klientų užklausas ir socialinių tinklų komentarus. Pasinaudokite 30 dienų nemokamu bandymu ir sužinokite, kaip galite pagerinti savo rinkodarą bei klientų pasitenkinimą. Nereikalaujama kreditinė kortelė.
Aplankykite mūsų puslapį apie „LiveAgent“ pokalbių apžvalgą, kuri suteikia išsamios informacijos apie jūsų svetainės lankytojus ir leidžia greitai reaguoti. Patobulinkite klientų aptarnavimą, taupykite laiką bei skatinkite komandą veikti efektyviai. Išbandykite nemokamai ir užtikrinkite klientų pasitenkinimą!
Tiesioginio pokalbio funkcijos
Atraskite „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio funkcijas, kurios pagerins jūsų klientų aptarnavimą! Sužinokite, kaip daugiau nei 15 pažangių funkcijų gali padėti efektyviau bendrauti su klientais. Išbandykite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!