Ar jums atsibodo perjungti sąsajas, kad padėtumėte savo klientams? Laiko praleidimas keičiant platformas gali sumažinti klientų pasitenkinimą ir sukelti jūsų agentams stresą.
Norėdami suteikti išskirtinį klientų aptarnavimą, turite suteikti tinkamus įrankius savo agentams. Jie yra pirmieji žmonės, su kuriais susiduria klientai. Todėl jūsų agentai sukuria prekės ženklo įvaizdį arba, kitaip tariant, kliento suvokimą apie jūsų įmonę.
Jūsų personalas turi galimybę užmegzti ilgalaikius ryšius arba prarasti klientus dėl konkurencijos.
„LiveAgent“ yra sudėtinga pagalbos programinė įranga, tačiau patogi naudoti. Ji leidžia jūsų agentams spręsti visas klientų užklausas vienoje vietoje. Sistema turi daugiau nei 170 funkcijų, padedančių jūsų agentams suteikti sklandžią pagalbą. Viena jų vadinama prisijungusiais lankytojais.
Kas yra prisijungę lankytojai?
Tai yra „LiveAgent“ skiltis/funkcija, kur galite pamatyti visus lankytojus, kurie naršo jūsų svetainėje, viename ekrane. Taigi, galite patikrinti, kurias svetaines jie naršo ir kiek laiko jie ten praleido. Be to, galite sužinoti lankytojų persiuntėjus, IP adresą ir šalį, kas padės pasiruošti pokalbiui.
Kaip galite naudotis prisijungusių lankytojų funkcija?
Prisijungusių lankytojų funkcija yra šiek tiek panaši į „Google Analytics“ ar kitas platformas, kuriose rodomi duomenys apie jūsų svetainės lankytojus. Jums nereikia keisti platformos, kai norite greitai peržiūrėti savo lankytojus internete.
Be to, internetinių lankytojų skiltis yra puikus informacijos šaltinis jūsų agentams, kol jie pradeda kalbėtis su klientais. Kadangi „LiveAgent“ galite naudoti aktyvius kvietimus, vėliau arba iš karto pokalbio metu galite pasinaudoti šia informacija, kad pateiktumėte geriausią įmanomą aptarnavimą.
Ką galite pamatyti prisijungusių lankytojų skiltyje?
- Lankytojo šalis
- Laikas
- IP adresas
- Lankytojo dabartinė vieta
- Lankytojo persiuntėjas
Kaip galite pakviesti lankytojus pabendrauti?
Jūsų agentai gali pakviesti juos kalbėtis spustelėdami mygtuką Pradėti pokalbį. Po to iš išskleidžiamojo sąrašo galite pasirinkti tinkamą kvietimo pokalbio langą (kvietimas pokalbiui rodomas puslapyje, kurį lankytojas šiuo metu naršo).
Privalumai:
- Dabartinio jūsų svetainės lankomumo apžvalga
- Informacijos šaltinis
- Geresnis iniciatyvus pokalbių metodas
- Aukštesnis klientų pasitenkinimas
- Geresnė agento darbo eiga
Ready to try LiveAgent?
Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 14-days free of charge. No credit card details required!
Nemokamos pagalbos centro pokalbio funkcijos:
Įterptas pokalbių stebėjimas
Jei norėtumėte stebėti visą pokalbio informaciją „Google Analytics“ ir pamatyti tiesioginio pokalbio poveikį jūsų svetainei, turime įskiepį, leidžiantį sinchronizuoti pokalbio informaciją.
Sužinokite „LiveAgent“ informaciją, kurią galite stebėti „Google Analytics“.
Pokalbių paskirstymas
Įsitikinkite, kad jūsų agentai dirba efektyviai, nustatę pokalbių nukreipimą „LiveAgent“ programoje. Pvz., galite atsitiktinai priskirti agentus arba sukurti darbo eigą. Taip jie gali efektyviai spręsti klientų užklausas.
Sužinokite daugiau apie pokalbių paskirstymo parinktis – „LiveAgent“.
Aktyvūs kvietimai pokalbiui
Ši funkcija glaudžiai susijusi su prisijungusiais lankytojais. Tai veiksmingas būdas susisiekti su lankytojais internete ir prireikus pasiūlyti jiems pagalbą.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent” aktyvius kvietimus pokalbiui.
Žinių bazės ištekliai
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite apie tai, kaip sukurti internetinio pokalbio mygtuką.
Atraskite „LiveAgent“ atsiliepimų ir pasiūlymų funkciją, kuri leidžia klientams siūlyti idėjas ir balsuoti už svarbiausias funkcijas. Organizuokite atsiliepimų forumus ir įtraukite atsiliepimų mygtukus bet kurioje svetainės vietoje, kad pagerintumėte produktus pagal klientų poreikius. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų!