Kas yra pokalbis realiuoju laiku?
Internetiniai pokalbiai yra greito bendravimo įrankis, skirtas bendrauti su jūsų svetainės lankytojais. Pokalbiai realiuoju laiku gali patogiai suteikti klientų pageidaujamus atsakymus ir teikti naudą jūsų personalui ir įmonei. Internetiniai Klientų Pokalbiai kuria klientų pasitikėjimą apsiperkant ir padidina bendrą klientų patirtį.
Ar žinojote, kad: ” 63% klientų yra labiau linkę sugrįžti į svetainę, kuri teikia Internetinius Pokalbius? ”
Žmogiškojo faktoriaus pridėjimas į jūsų svetainę ir bendravimas su klientais realiuoju laiku, gali pakeisti žaidimą.
Internetinių Pokalbių nauda verslui:
- Prieinamumas
- Realiuoju laiku teikiama nauda lankytojams
- Padidėjęs klientų pasitenkinimas
- Konkurencinis pranašumas
- Vidutiniškai 23% padidėjusi konversija
- Pagerėjusi klientų patirtis (CX)
- Mažesnės išlaidos pagalbai telefonu
- Draugiška vartotojui
LiveAgent pokalbių Realiuoju laiku funkcijos:
Pakvieskite Agentą Pokalbiui
Vesdami aktyvią Pokalbio sesiją su lankytoju, jūs galite pakviesti savo kolegą į pagalbą. Pavyzdžiui, jei sprendžiant problemą, nežinote kaip pasielgti. Į Pokalbį galite pasikviesti tiek Agentų, kiek jums reikia. Pakviesti Agentai gali siųsti tiesiogines pokalbių žinutes ar rašyti tik kitiems Agentams matomas pastabas.
Vienu metu bendraukite su keliais klientais
Klientų aptarnavimo programinėje įrangoje nesunkiai persijunkite tarp skirtukų ir efektyviai spręskite klientų užklausas.
Mobilūs Internetiniai Pokalbiai
Dar viena puiki LiveAgent internetinių pokalbių funkcija yra nesudėtingas pagalbos teikimas esant kelyje. LiveAgent palaiko “Android” ir “iOS” internetinių pokalbių mobiliąją aplikaciją. Visada būkite pasiekiami pokalbiui su LiveAgent internetinių pokalbių mobiliąją programėle ir įgykite pranašumą prieš savo konkurentus.
Pastabos pokalbyje
Jūs galite nesudėtingai pridėti Pastabą į savo Pokalbį (pastaba bus matoma tik jums ir kitiems Agentams).
Tempkite ir Paleiskite Failus į Pokalbį
Suteikite klientams galimybę lengvai pateikti failus bendraujant su savo pagalbos atstovais. Palengvinkite ir pagreitinkite visą procesą.
Pokalbio Atsiliepimas
Apsisaugokite nuo prasto klientų aptarnavimo ir leiskite savo klientams vertinti jūsų aptarnavimo Agentų atsakymus. Apdovanokite savo geriausius agentus ir padėkite tiems, kuriems šiuo metu sekasi prasčiau. Nustatykite neigiamas savo klientų aptarnavimo tendencijas ir reaguokite atitinkamai.
Automatiniai Internetinių Pokalbių Pakvietimai
Paskatinkite savo svetainės lankytojus, pakviesdami juos pokalbiui realiuoju laiku su jūsų Agentais. Nustatykite Pakvietimus Pokalbiui, savo interneto svetainės URL adresuose (pvz. savo kainodaros puslapyje.
Jei norite sužinoti daugiau, perskaitykite Aktyvūs pakvietimai pokalbiui.
Nesudėtinga integracija
Nesudėtinga sistema leidžia lengvai kurti pritaikytus pokalbių mygtukus, kuriuos yra lengva integruoti į savo svetainę. Paprasčiausiai Nukopijuokite ir Įklijuokite trumpą HTML kodą.
Paruošti Internetinių Pokalbių Mygtukai
LiveAgent teikia įvairius paruoštus ir pritaikomus internetinių pokalbių mygtukus. Neradote reikiamo stiliaus savo internetinių pokalbių mygtukui? Nesijaudinkite, jūs galite įkelti atvaizdą ar parašyti savo HTML kodą ir sukurti tokį, kokio reikia.
Peržiūrėkite LiveAgent pritaikomus mygtukus – Internetinių pokalbių mygtukų galerija.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 30-day free trial right away!
Internetinių Pokalbių Dizainas ir Nustatymų parinktys
Internetinių pokalbių lango dizainas
Jūs galite pasirinkti nustatytą Pokalbių langą iš 4 stiliaus variantų:
- Klasikiniai pokalbiai
- Kvadratiniai pokalbiai
- “Musho” pokalbiai
- Burbuliniai pokalbiai
Apspręskite pokalbių lango dydį, poziciją ir spalvą.
Galimi lango dizaino pakeitimai:
- Pavadinimas
- Sveikinimo pranešimas
- Pozicija
- Įgalinti iššokstantį langą
- Dydis
- Krašto spalva
- Mygtuko spalva
- Būsenos spalba
- Agento žinučių spalvą
- Lankytojų pranešimų spalvą
Be to, jūs taip pat galite apibrėžti savo pasirinktinį CSS kodą, kad priderintumėte kiekvieno kontakto lango išvaizdą.
Pokalbių Nustatymai ir Nukreipimas
Siekiant užtikrinti greitą ir tikslų bendravimą, LiveAgent priskiria Pokalbius Agentams, kurie jau ankščiau yra bendravę su klientų.
Be atsitiktinio priskyrimo, yra 3 kitos pažangaus pokalbių nukreipimo parinktys.
Atsitiktinis Priskyrimas
Nauji Pokalbiai bus atsitiktine tvarka priskiriami Pokalbiui prieinamiems Agentams. Tokia strategija kiekvienam Agentui padeda priskirti tokį patį kiekį Pokalbių.
Vidutinis naudojimas
Nauji Pokalbiai bus priskirti Agentui, turinčiams mažiausią pokalbių skaičių, siekiant išnaudoti visus prieinamus Agentus. Tokia strategija padeda įkelti subalansuotą Pokalbių skaičių tarp visų galimų Agentų.
Didžiausias Naudojimas
Nauji Pokalbiai bus priskirti Agentui, turinčiam didžiausią pokalbių skaičių, kad išlaikytumėte didžiausią panaudojimą. Kai tik agentas nebeturės laisvų Pokalbių vietų, naujos užklausos bus nukreipiamos sekančiam laisvam Agentui. Tokia strategija padeda maksmimaliai išnaudoti pokalbių Agentus ir leidžia kitiems Agentams dirbti ties pagalbos Bilietais.
Perspėti visus
Naujų Pokalbių užklausos įspės visus prieinamus Agentus dėl Pokalbio, kol vienas iš jų atsilieps.
Kiek kainuoja internetinių pokalbių taikymas mano svetainėje?
LiveAgent galite rinktis iš kelių prenumeratų. Jei nesate tikri, kuri jums būtų tinkama, štai 30 dienų nemokamas bandymas.
Internetinių pokalbių kaina gali skirtis priklausomai nuo to, kiek agentų dirba jūsų įmonėje. LiveAgent yra kompleksinis sprendimas, apimantis kur kas daugiau, nei internetiniai pokalbiai. Sužinokite daugiau apie LiveAgent internetinių pokalbių kainodarą.
Internetinių Pokalbių kainos yra nurodytos žemiau:
Žinių bazės ištekliai:
Savo svetainėje norėtumėte taikyti internetinius pokalbius?
Čia pateikiamas žingsnis po žoingsnio vadovas, kaip integruoti Internetinių Pokalbių mygtuką į savo svetainę.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 30-day free trial right away!
Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms
Pasirūpinkite, kad jūsų bendravimas nekeltų rizikos ir pasirinkite galingą komunikacijos įrankį savo įmonės verslui – „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį.
Tiesioginio pokalbio funkcijos
Atraskite „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio funkcijas, kurios pagerins jūsų klientų aptarnavimą! Sužinokite, kaip daugiau nei 15 pažangių funkcijų gali padėti efektyviau bendrauti su klientais. Išbandykite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!
Pagalbos tarnybos programinė įranga Automobilių pramonei
Aplenkite konkurentus su LiveAgent - geriausia pagalbos tarnybos programine įranga automobilių pramonei. Pradėkite nemokamą bandymą!