Vienas iš būdų paspartinti pokalbį yra aktyvuoti funkciją, vadinamą spausdinimo rodiniu realiuoju laiku. Kitaip tariant, tai yra funkcija, leidžianti jūsų agentams peržiūrėti tekstą, kurį klientas šiuo metu rašo.
Ar žinojote, kad:
1 iš 5 klientų nori nustoti naudoti produktą ar paslaugą dėl per lėto reagavimo per internetinius pokalbius?
„Forrester’s“ pranešimas apie kartelės pakėlimą
Apskritai ši funkcija gali suteikti jūsų agentams pakankamai laiko analizuoti situaciją ir greičiau pateikti tikslų atsakymą.
Daugelis kompanijų, tokių kaip „Paypal“ arba „Ikea“ naudojasi „sneak-peek“ pranešimų funkcija, kad teiktų aukščiausio lygio klientų aptarnavimą. Tai ne tik padeda jūsų darbuotojams greičiau rasti sprendimą, bet ir suteikia galimybę atlikti daug užduočių vienu metu. Taigi, padidinamas bendras efektyvumas.
Kaip veikia rašymas realiuoju laiku?
Prieš klientui spustelėjant mygtuką „Siųsti pranešimą“, jūs turite galimybę realiuoju laiku pamatyti, ką klientas rašo.
Tai suteikia daugiau laiko paruošti atsakymą ar kliento problemos sprendimą. Klientai vertina greitus ir tikslius atsakymus
Pavyzdys
Aukščiau esančiame paveikslėlyje galite pamatyti agentą, kuris klausia lankytojo: „Sveiki, aš esu Andrej, kaip galėčiau jums padėti?“
Realiu laiku galite pamatyti, kaip lankytojas rašo: „Labas, Andrej, man reikia pagalbos ..“
Tuo tarpu aptarnaujantis agentas gali paruošti savo atsakymą.
Kaip galite suaktyvinti rašymo rodinio realiuoju laiku funkciją?
Norėdami realiuoju laiku peržiūrėti žinutę tiesioginio pokalbio metu, turite:
1. Prisijungti prie savo „LiveAgent“ paskyros
2. Eikite į Konfigūracijos
3. Spustelėkite Pokalbiai -> Pokalbio nustatymai
4. Ieškokite Rodyti kliento tekstą
5. Įjunkite
6. Išsaugokite
Ši funkcija yra neprivaloma. Todėl, jei norite tam tikru momentu ją išjungti, galite tai padaryti.
Verslo privalumai:
- Konkurencinis pranašumas
- Taupomas laikas
- Geresnis CX (kliento patirtis)
- Didesni pardavimai
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Žinių bazės ištekliai
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite Kaip nustatyti tiesioginius pokalbius – „LiveAgent“.
Priedas:
Ar norėtumėte pagerinti klientų aptarnavimo laiką?
„LiveAgent“ teikia nemokamą spausdinimo testą tiesioginiam pokalbiui, kuris padės jūsų agentams tobulėti kasdien.
Atraskite „LiveAgent“ atsiliepimų ir pasiūlymų funkciją, kuri leidžia klientams siūlyti idėjas ir balsuoti už svarbiausias funkcijas. Organizuokite atsiliepimų forumus ir įtraukite atsiliepimų mygtukus bet kurioje svetainės vietoje, kad pagerintumėte produktus pagal klientų poreikius. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų!
Tiesioginio pokalbio funkcijos
Atraskite „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio funkcijas, kurios pagerins jūsų klientų aptarnavimą! Sužinokite, kaip daugiau nei 15 pažangių funkcijų gali padėti efektyviau bendrauti su klientais. Išbandykite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!