SLA (paslaugų lygio susitarimas) yra sprendimas, kuriuo siekiama pasiekti jūsų agentų (aptarnavimo atstovų) atsakymų į bilietus tikslus ir padėti klientams.
Teikiant pagalbą, pagrįstą paslaugų lygiu, užtikrinama, kad teikiate apskaičiuotą paslaugą. Tai taip pat suteikia aiškesnį vaizdą, kai iškyla problemų.
Žurnalo ataskaita
„LiveAgent“ siūlo įvykdytų ir neįvykdytų SLA žurnalą tam tikrame skyriuje per tam tikrą laiko intervalą. Atskiri įrašai gali būti rūšiuojami pagal užklausos pateikėją, bilieto ID, SLA pradžios laiką, skyrių, agentą, terminą, pabaigimo laiką ir SLA likusį laiką/pavėlavimą. SLA žurnalą galima eksportuoti į CSV failą.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Atraskite, kaip „LiveAgent“ skyriaus ataskaitos funkcija gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo procesą, organizuojant užklausas ir optimizuojant bilietų valdymą. Sužinokite, kaip efektyviai paskirstyti darbus, padidinti atsakymų kokybę, ir naudokite API integracijai. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Atraskite efektyvų klientų aptarnavimo sprendimą su „LiveAgent“ kanalo ataskaita! Gaukite išsamią informaciją apie komunikacijos kanalus, padidinkite klientų laimingumą ir pajamas. Pabandykite nemokamai be įsipareigojimų ir sužinokite, koks yra populiariausias klientų susisiekimo būdas. Pradėkite savo nemokamą 14 dienų bandomąją versiją dabar!
Sužinokite apie audito žurnalą „LiveAgent“ platformoje! Tai chronologinis įrašų rinkinys, kuris automatiškai seka vartotojų veiklą, užtikrindamas atsakomybę ir aiškumą klientų aptarnavimo srityje. Patogiai stebėkite veiksmus ir pokyčius, naudodami pasirinktinį filtrą. Pradėkite nemokamą bandymą dabar, be jokių įsipareigojimų!