SLA (paslaugų lygio susitarimas) yra sprendimas, kuriuo siekiama pasiekti jūsų agentų (aptarnavimo atstovų) atsakymų į bilietus tikslus ir padėti klientams.
Teikiant pagalbą, pagrįstą paslaugų lygiu, užtikrinama, kad teikiate apskaičiuotą paslaugą. Tai taip pat suteikia aiškesnį vaizdą, kai iškyla problemų.
Žurnalo ataskaita
„LiveAgent“ siūlo įvykdytų ir neįvykdytų SLA žurnalą tam tikrame skyriuje per tam tikrą laiko intervalą. Atskiri įrašai gali būti rūšiuojami pagal užklausos pateikėją, bilieto ID, SLA pradžios laiką, skyrių, agentą, terminą, pabaigimo laiką ir SLA likusį laiką/pavėlavimą. SLA žurnalą galima eksportuoti į CSV failą.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.