Kas yra tiesioginis pokalbis?
Tiesioginis pokalbis yra programinės įrangos technologija, leidžianti klientams realiu laiku bendrauti su klientų aptarnavimo atstovais. Klientai gali kalbėtis su jumis jūsų svetainėje, užuot turėję skambinti ar siųsti el. laiškus.
Tiesioginis pokalbis vyksta naršyklėje ir nereikalauja, kad vartotojai atsisiųstų kokią nors programinę įrangą norėdami pradėti pokalbį.
Kodėl tiesioginis pokalbis yra svarbus klientų aptarnavimui?
Tiesioginis pokalbis yra svarbus klientų aptarnavimo komunikacijos kanalas, nes;
- Klientai beveik iš karto gauna atsakymus į savo klausimus
- Teikiama pagalba realiuoju laiku
- Tai nereikalauja pastangų (klientui)
- Klientai tikisi, kad įmonės tai suteiks
- Tai gali suteikti jums konkurencinį pranašumą
- Tai nebrangus būdas, galintis pagerinti pardavimus, klientų įsitraukimą ir išlaikymą
Kokias tiesioginio pokalbio funkcijas siūlo „LiveAgent“?
„LiveAgent“ siūlo 15 tiesioginių pokalbių funkcijų, kurios gali padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimo pastangas.
Pokalbių mygtukas
„LiveAgent“ suteikia jums laisvę sukurti savo pokalbių mygtuką, kurį galima patalpinti bet kurioje jūsų svetainės vietoje. Pasirinkite mygtuko poziciją, spalvas, animaciją, mobiliųjų įrenginių parinktis ir Z indeksą.
Jei nenorite patys sukurti mygtuko, gali pasirinkti iš mūsų pokalbių mygtukų galerijos ir pritaikyti jį pagal savo skonį.
Mūsų pasiūlymai:
- Kampiniai mygtukai
- Burbulo mygtukai
- Šoniniai mygtukai
- Įterpti mygtukai
- Mygtukai su pasirinktiniais vaizdais
- Mygtukai su pasirinktiniu HTML
Be savo pokalbių mygtukų kūrimo, taip pat galite sukurti pokalbių langą. Galite pakeisti:
- Sveikinimo pranešimas/paslėpti pasveikinimo pranešimą
- Stilius
- Lango dydis
- Paslėpti mygtuką Pradėti pokalbį dar kartą
- Leiskite palikti pranešimą, kai esate neprisijungę
- Z indeksas
- Pozicija
- Pasirinktinis CSS
Pokalbis realiu laiku
„LiveAgent“ leidžia jūsų svetainės lankytojams bendrauti su jumis realiu laiku. Kai jie spustelės pokalbių laukelį jūsų svetainėje ir atsiųs pranešimą, „LiveAgent“ prietaisų skydelis pradės skambėti, pranešdamas, kad yra asmuo, laukiantis pokalbio su jumis.
Jei svetainės lankytojas bandys su jumis susisiekti ne darbo valandomis, pokalbis bus užregistruotas jūsų „LiveAgent“ prietaisų skydelyje kaip bilietas, į kurį vėliau galėsite atsakyti el. paštu.
Aktyvūs kvietimai pokalbiui
Aktyvūs kvietimai yra pokalbių funkcija, leidžianti susisiekti ir pasiūlyti pagalbą klientams, kurie šiuo metu naršo jūsų svetainę. Kvietimus pokalbiui galite patalpinti į tinkintus savo svetainės URL, pvz., kainodaros ar DUK puslapį.
Aktyvaus kvietimo pokalbiui mygtukus galima pritaikyti pagal savo skonį ir taip pat nustatyti, kad jie būtų rodomi praėjus tam tikram laikui. Pavyzdžiui, kvietimas pokalbiui gali būti rodomas, jei vartotojas peržiūri jūsų kainodaros puslapį ilgiau nei 45 sekundes.
Pokalbių mygtukų galerija
„LiveAgent“ siūlo daugybę paruoštų pokalbių mygtukų, kuriuos galima peržiūrėti mūsų pokalbių mygtukų galerijoje. Tiesiog pasirinkite vieną jų ir patalpinkite savo svetainėje, kad jūsų klientai galėtų pradėti kalbėtis su aptarnavimo atstovais.
Pokalbių mygtukų animacija
Animacijos gali turėti įtakos svetainės lankytojų dėmesiui. Pridėkite animaciją prie pokalbių mygtukų, kad patrauktumėte jų dėmesį ir padidintumėte įsitraukimą.
Kvietimų pokalbiui galerija
Be įprastos mūsų svetainės pokalbių langų galerijos, „LiveAgent“ taip pat siūlo pokalbių mygtukų galeriją. Pasirinkite iš daugybės stilių ir mygtukų pozicijų arba sukurkite savo, parašę HTML kodą.
„LiveAgent“ siūlo kvietimus pokalbiui šiose pozicijose:
- Šone
- Kampe
- Centre
Pokalbių lango prijungimas
„LiveAgent“ leidžia vartotojams prijungti tiesioginių pokalbių langą, kai jie naršo jūsų svetainę. Kai pokalbio langas yra prijungtas ir gaunamas naujas pranešimas, vartotojas gauna įspėjimą. Pokalbių langai gali būti patalpinami kairėje arba dešinėje svetainės pusėje.
Pokalbių apžvalga
„LiveAgent“ pokalbių apžvalga suteikia jums visapusišką vaizdą apie visus jūsų svetainės lankytojus. Ši funkcija rodo, kur jūsų svetainės lankytojai šiuo metu yra, kuriuos jūsų svetainės URL jie naršo ir kiek laiko jie praleido naršydami kiekvieną puslapį.
Pokalbių apžvalga leidžia pamatyti:
- Prisijungusius lankytojus (svetainėje naršančių lankytojų skaičius)
- Bendraujančius lankytojus (pokalbyje dalyvaujančių lankytojų skaičius)
- Lankytojus eilėje (pokalbio laukiančių lankytojų skaičius)
- Neužimtus agentus (neužimtų agentų skaičius)
- Kiekvieno lankytojo geografinę vietą (rodoma žemėlapyje)
- Lankytojo šalį
- Dabartinę svetainę
- Referentą
Pokalbių istorija
„LiveAgent“ leidžia jums peržiūrėti visus ankstesnius pokalbius kartu su visais dabartiniais pokalbiais viename ekrane. Jei ieškote konkretaus pokalbio, galite filtruoti paiešką pagal žymes, skyrius, datas, vardus ir kt.
Prisijungę lankytojai
„LiveAgent“ prisijungę lankytojai yra funkcija, leidžianti stebėti, kas naršo jūsų svetainę. Sužinokite savo lankytojo IP adresą, nukreipėjus, geografines vietas, dabartinius URL savo svetainėje ir bendrą laiką, kurį jie praleido naršydami jūsų svetainę.
Pokalbių paskirstymas
„LiveAgent“ siūlo įvairius pokalbių skirstymo metodus. Sistema gali būti nustatyta taip, kad būtų naudojamas atsitiktinis priskyrimas, iš anksto nustatyti prioritetai, „skambinti visiems“, vidutinis naudojimas arba maksimalus naudojimas.
- Atsitiktinis priskyrimas: atsitiktinai priskiria pokalbius turimiems agentams.
- Iš anksto nustatyti prioritetai: pokalbiai bus nukreipti agentui, kuris šiuo metu laisvas arba turi ilgiausią pauzę nuo paskutinio pokalbio.
- Skambinti visiems: visiems agentams bus pranešta, kad klientas laukia pokalbio. Jis nenustos skambėti, kol kas nors neatsakys į skambutį.
- Vidutinis naudojimas: įeinantys pokalbiai bus nukreipti agentui, turinčiam mažiausią pokalbių skaičių.
- Maksimalus naudojimas: įeinantys pokalbiai bus priskirti agentui, turinčiam daugiausiai pokalbių, kad apkrova būtų maksimali.
Spausdinimo vaizdas realiu laiku
„LiveAgent“ realiu laiku rodo, ką jūsų klientai rašo pokalbių lange. Galite pradėti ieškoti jų užsakymų numerių, ankstesnių pirkinių ar ankstesnių bilietų dar jiems nespėjus išsiųsti žinutės, kad klientų aptarnavimas būtų dar greitesnis.
Įterptas pokalbių stebėjimas
„LiveAgent“ suteikia galimybę stebėti tiesioginių pokalbių sesijų įvykius „Google Analytics“. Turite galimybę stebėti:
- Pokalbio pradžia
- Pokalbio pabaiga
- Kiekvieno agento žinutės
- Kiekvieno kliento žinutės
Maksimalus eilės ilgis
„LiveAgent“ siūlo sprendimą, kai eilėje laukia per daug žmonių, norinčių su jumis pabendrauti. Nustačius maksimalų eilės limitą, tiesioginio pokalbio mygtukas gali automatiškai išsijungti arba visiškai dingti iš svetainės. Kai eilė sumažės, svetainės pokalbių langas bus rodomas automatiškai.
Vidinis pokalbis
„LiveAgent“ suteikia vidinį pokalbių įrankį jūsų agentams. Šis įrankis leidžia jiems kalbėtis tarpusavyje iš „LiveAgent“ prietaisų skydelio nenaudojant jokių trečiųjų šalių programų. Pokalbyje yra failų bendrinimo parinkčių ir vartotojai gali siųsti vieni kitiems bilietų ID, įterptus kaip spustelėjamos nuorodos.
Agentai vienu metu gali dalyvauti keliuose vidiniuose pokalbiuose.
Dabartinis tiesioginio pokalbio pašnekovo URL
Liveagent leidžia jums pamatyti, kokius tinklalapius jūsų svetainės lankytojai naršo jūsų svetainėje. Kiekvieną kartą, kai lankytojas atidaro kitą puslapį jūsų svetainėje, jums bus apie tai pranešta.
Papildomos pokalbių funkcijos, padėsiančios palengvinti aptarnavimą
Universali pašto dėžutė
Mūsų universali pašto dėžutė leidžia lengvai atlikti kelis darbus vienu metu. Kol laukiate naujos žinutės pokalbio metu, taip pat galite atsakyti į bilietus kitais kanalais tiesiai iš savo centralizuotos pašto dėžutės.
Hibridinis bilietų srautas
Hibridinis bilietų srautas leidžia jums sekti savo kliento problemos sprendimą skirtingais kanalais ir likti toje pačioje bilietų gijoje. Jei klientas nurodo ankstesnį pokalbį su kitu agentu, galite lengvai jį rasti hibridinio bilieto gijoje.
CRM
„LiveAgent“ suteikia integruotą CRM jūsų universalioje pašto dėžutėje. Nors kalbate su klientu realiu laiku, galite peržiūrėti informaciją apie juos, ankstesnius bilietus, pirkimus ar bet kokią kitą surinktą ir įrašytą papildomą informaciją.
CRM informacija gali būti redaguojama ir atnaujinama realiu laiku.
Žymos
Žymos leidžia greičiau ieškoti ankstesnių bilietų. Jei klientas pamini ankstesnį tiesioginį pokalbį apie savo prenumeratos naujovinimą, galite lengvai ieškoti pokalbio stenogramos, filtruodami paiešką su žyma „naujinimas“.
Atsakymų šablonai
Atsakymų šablonai leidžia akimirksniu atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus. Agentai turi galimybę surašyti bendrus atsakymus į DUK ir juos išsaugoti. Jei klientas, su kuriuo kalbasi, užduoda bendro pobūdžio klausimą, agentai gali atsakyti vienu paspaudimu (spustelėję išsaugotą atsakymą).
Trečiųjų šalių integracijos
„LiveAgent“ integruojama su daugiau nei 40 trečiųjų šalių programų, tokių kaip „MailChimp“, „PipeDrive“, „Braintree“, „Shopify“, „GoDaddy“, „Nicereply“ ir kt. Integruodami kasdien naudojamas programas su „LiveAgent“, galėsite pasiekti šias programas ir atlikti veiksmus, kuriuos atliktumėte programose.
Pavyzdžiui, jei norite pridėti naują sandorį prie „PipeDrive“, tai galite padaryti kalbėdami su klientu realiuoju laiku. Jūs tiesiog turite atidaryti jų kontaktinę kortelę „LiveAgent“ ir spustelėti „PipeDrive“ piktogramą, kuri leis jums pridėti naujų sandorių arba pakeisti esamas sandorio vertes.
Kasdien naudojamų programų integravimas su „LiveAgent“ galiausiai sutaupys jūsų laiko – mažiau spustelėjimų, prisijungimų, skirtukų.
Tiesioginių pokalbių pranašumų santrauka
Jei svetainėje yra pokalbių langas, pagerėja klientų pasitenkinimas, o tai savo ruožtu pagerina pardavimus ir klientrų išlaikymą. Be to, pokalbiai svetainėje:
Sumažina bilietų kiekį
Suteikdami savo klientams galimybę iškart susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, jūs efektyviai mažinate gaunamų bilietų skaičių. Tiesioginiai pokalbiai paprastai trunka trumpiau nei telefono skambučiai ar el. laiškų rašymas ir tokiu būdu galite užkirsti kelią per didelei jūsų klientų aptarnavimo skyriaus apkrovai.
Mažina klientų pastangas
Klientai tikisi, kad jūsų svetainėje rasite tiesioginį pokalbį. Suteikite tai ir sumažinkite pastangų, kurias jie turi įdėti susisiekdami su jumis, kiekį. Tiesioginio pokalbio mygtukas svetainėje yra paprasčiausias būdas. Kodėl? Klientai paprastai ieško atsakymų į savo klausimus jūsų svetainėje, o kai negali jų rasti, jie kreipiasi per tiesioginį pokalbį.
Taigi tai yra mažiausiai pastangų reikalaujantis pasirinkimas. Jei klientui reiktų toliau ieškoti jūsų kontaktinės informacijos, parašyti el. laišką, išsiųsti ir laukti atsakymo, jis gali nusivilti.
Padidinkite įsitraukimą ir pardavimus
Tiesioginių pokalbių programinės įrangos naudojimas gali pagerinti klientų įsitraukimą ir pardavimus. Patalpindami kvietimus pokalbiui į strategines svetainės vietas, galite lengvai bendrauti su savo klientais, siūlyti, padėti ir netgi parduoti savo paslaugas.
Ar žinojote, kad klientai, kurie bendrauja su verslu interneto pokalbiais, yra verti 4,5 karto daugiau nei klientai, kurie to nedaro? Įgiję pasitikėjimą jūsų verslu, jie greičiausiai išleis daugiau ir pirks pakartotinai.
Ready to give it a try?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Our free 14-day trial offers full live chat functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms
Pasirūpinkite, kad jūsų bendravimas nekeltų rizikos ir pasirinkite galingą komunikacijos įrankį savo įmonės verslui – „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį.
Atraskite pokalbių realiuoju laiku privalumus su LiveAgent! Patobulinkite klientų patirtį ir pasitikėjimą naudodami nemokamą programinę įrangą, leidžiančią greitai ir efektyviai bendrauti su svetainės lankytojais. Išbandykite be įsipareigojimų ir pasinaudokite visomis internetinių pokalbių funkcijomis!
Kas yra Komunikacija su Klientais?
Išmokite tinkamai komunikuoti su klientais el. paštu, pokalbiais arba skambučiais. Sužinokite daugiau šiame straipsnyje.