Kas yra žymos?
Žymos gali būti apibrėžiamos kaip prie aptarnavimo centro bilietų pridedamos etiketės. Jos pirmiausia naudojamos bilietams tvarkyti ir kategorizuoti, bet taip pat gali būti naudojamos bilieto turinio peržiūrai vos žvilgtelėjus. Apskritai žymos laikomos viena iš pagrindinių aptarnavimo centro programos funkcijų, nes jos gali padėti greitai ir lengvai atskirti skirtingus klientų segmentus ir pagalbos temas.
Žymų pavyzdžiai
1 pavyzdys
Galite nustatyti automatizavimo taisyklę, pagal kurią bet kuriam bilietui, kuriame yra žodžiai „atsiskaitymas“ arba „kainodara“, bus automatiškai priskiriama žyma „pardavimai“ arba „prieš pardavimą“.
2 pavyzdys
Kiekvienam iš „Twitter“ gautam bilietui galite priskirti žymą „Twitter, kad aptarnavimo centro sistemoje tokius bilietus būtų lengviau rasti. Taip pat galite sukurti žymą „skubus“, kad būtų lengviau filtruoti skubius bilietus iš „Twitter“.
3 pavyzdys
Sistema gali automatiškai priskirti specialią skyriaus žymą, pavyzdžiui, „rinkodara“ arba „IT aptarnavimas“, atsižvelgdama į tai, kokiam skyriui priskirtas bilietas. Taip priskyrus žymas galima aiškiai nurodyti, kas atsakingas už kiekvieno bilieto sprendimą.
Kam galima naudoti žymas?
Kaip „LiveAgent“ naudotojas galite:
- Pridėti žymas rankiniu arba automatiniu būdu ir naudoti jas norimoms darbo eigoms kurti.
- Filtruoti bilietus pagal žymas.
- Organizuoti aptarnavimo centro bilietus.
- Automatizavimo taisyklėse (taisyklėse, SLA taisyklėse, laiko taisyklėse) naudokite žymas.
- Kurkite žymų ataskaitas, kad geriau suprastumėte, kokias problemas kasdien sprendžia jūsų agentai.
- Prie vieno bilieto pridėkite kelias žymas.
Kokią naudą gali suteikti žymų naudojimas?
Žymos aptarnavimo centre gali padėti viską laikyti organizuotai ir suteikti sistemai aiškumo. Organizuotas aptarnavimo centras gali būti naudingas daugeliu atžvilgių, daugiausia dėl to, kad padidėja agentų efektyvumas, o tai taip pat pagerėja atsakymo laikas, klientų aptarnavimo kokybė, klientų pasitenkinimas ir galiausiai pardavimai bei mėnesines pasikartojančios pajamos (MRR).
Pagerintas agentų efektyvumas ir produktyvumas
Pridėję žymas prie bilietų užtikrinsite, kad jūsų agentai galėtų greitai juos rasti. Tai pagerina agentų efektyvumą ir produktyvumą ir leidžia jiems susitelkti į bilietų sprendimą, užuot gaišus laiką jų paieškai.
Trumpesnis atsakymų laikas ir geresnis klientų aptarnavimas
Kuo mažiau laiko agentai gaišta ieškodami kokius bilietus spręsti ir kur juos rasti, tuo greičiau jie gali atsakyti į neišspręstus bilietus. Tai, žinoma, pagerina atsakymo laiką ir klientų aptarnavimo kokybę, o tai turi įtakos klientų pasitenkinimui ir jų išsaugojimui.
Geresnis klientų pasitenkinimas, jų išlaikymas ir pardavimai
Kuo geresnes paslaugas teikiate, tuo laimingesni bus jūsų klientai. Jei nuolat teiksite išskirtines paslaugas, jie neturės priežasčių atsisakyti paslaugų. Jie vis sugrįš ir taps lojaliais jūsų įmonės klientais. Tai savo ruožtu pagerins jūsų pardavimus ir MRR, nes kartu su klientų lojalumu didės ir jų ilgalaikė vertė.
View tickets at a glance
Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.
Kaip kurti žymas „LiveAgent“ programoje
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Configuration (naršymo juostoje esančią krumpliaračio piktogramą).
- Spustelėkite Automation.
- Spustelėkite Tags.
- Spustelėkite oranžinį mygtuką Create.
- Pavadinkite savo žymą.
- Pasirinkite teksto ir fono spalvą.
- Pasirinkite, ar norite, kad žyma būtų vieša, ar privati.
- Spustelėkite Create.
- Kairėje naršymo juostoje spustelėkite Tickets.
- Pasirinkite norimą bilietą.
- Paspauskite žymos įterpimo mygtuką.
- Pasirinkite norimą pridėti žymą.
- Jei norite pašalinti žymą, tiesiog spustelėkite mažą X viršutiniame dešiniajame kampe.
Kaip sukurti automatizavimo taisyklę, kuri automatiškai prideda žymas prie bilietų
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Configuration (naršymo juostoje esančią krumpliaračio piktogramą).
- Spustelėkite Automation.
- Tuomet Rules.
- Spustelėkite oranžinį mygtuką Create.
- Pažymėkite žymimąjį langelį Status Active.
- Pavadinkite savo taisyklę.
- Pastabų skyrelį galite palikti tuščią arba galite išsamiau aprašyti, ką daro taisyklė.
- Pasirinkite apply when ticket created.
- Spustelėkite Add condition group.
- Pasirinkite IF (ticket source) ir pažymėkite „Instagram“, „Twitter“ ir „Facebook“.
- Perform action pasirinkite (add tag).
- Pasirinkite žymą social media.
- Spustelėkite Save.
Žymų ataskaitų kūrimas
Jei norite sužinoti, kokiems bilietų tipams spręsti jūsų agentai sugaišta daugiausia laiko, galite juos atidžiau apžvelgti pasinaudoję žymų ataskaitų funkcija.
Žymų ataskaitos galimos pagal dieną, savaitę, mėnesį, metus arba tam tikrą laiko intervalą. Atskirus įrašus galima rūšiuoti pagal laiko intervalą, skyrių, kanalą ir agentą. Visas žymų ataskaitas galima eksportuoti į CSV failą, kad jas būtų lengviau pateikti vadovybei.
Kokių tipų žymų ataskaitas galima kurti „LiveAgent“ sistemoje?
Žymų ataskaitas galima kurti keliais formatais, įskaitant:
- Plotinės diagramos
- Linijinės diagramos
- Stulpelinės diagramos
- Skritulinės diagramos
Žymų ataskaitų rodymo parinktys (stulpeliai):
- Žyma
- Atsakymas
- Vidutinis atsako į naują bilietą laikas
- Vidutinis atsako į atvirą bilietą laikas
- Skambučiai
- Praleisti skambučiai
- Skambučio minutės
- Pokalbių pranešimai
- Pokalbiai
- Praleisti pokalbiai
- Vidutinis pradėjimo atsakinėti laikas
- Vidutinis pokalbio laikas
- Nevertinta
- Nevertintų %
- Apdovanojimai
- Apdovanojimų %
- Papeikimai
- Papeikimų %
- Gaunami pranešimai
- Gaunami skambučiai
- Baigti skambučiai
- Gaunami pokalbiai
- Baigti pokalbiai
- Pastabos
- Sukurti bilietai
- Išspręsti bilietai
Žymų ataskaitų naudojimas su API
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ REST API ir kvietimo vertes iš žymių ataskaitų per šią nuorodą.
Žymų pritaikymas
Kurdami žymą galite keisti jos:
- Pavadinimą
- Teksto spalvą
- Fono spalvą
Šiuos pakeitimus galima atlikti bet kuriuo metu, todėl jei norite redaguoti žymės pavadinimą ar spalvą, problemų dėl to nekils.
Kaip keisti žymas
- Prisijunkite prie „LiveAgent“.
- Spustelėkite Configuration (naršymo juostoje esanti krumpliaračio piktograma).
- Spustelėkite Automation.
- Spustelėkite Tags.
- Pasirinkite žymą ir spustelėkite Edit.
- Pakeiskite fono spalvą, pavadinimą arba teksto spalvą pagal savo pageidavimus.
- Spustelėkite Save.
Žinių bazės ištekliai
Daugiau informacijos apie žymas rasite mūsų žinių bazės straipsniuose ir vadovuose.
- Kaip pridėti žymas prie bilietų
- Pagalbos žodynėlis: kas yra žymos?
- Žymos: sąrankos vadovas (vaizdo įrašas)
Pasirengę kurti pasirinktines žymas?
Nuo šiandien tvarkykite savo aptarnavimo centrą naudodami pasirinktines žymas. Palengvinkite savo darbo krūvį, palikdami sunkų darbą mums, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į klientų aptarnavimą. Naudojant automatizuotus žymų priskyrimus, tai paprasta. Išbandykite tai jau šiandien, 14 dienų – nemokamai. Nereikia banko kortelės duomenų. Jokių įsipareigojimų.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.