Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Gmail“ alternatyva rinkoje.
Galima sakyti, kad „Gmail“ yra viena populiariausių ir plačiausiai naudojamų el. pašto paslaugų. Visi pripratome prie nemokamos saugyklos, atšaukimo mygtuko ir papildomų naudingų funkcijų, tokių kaip snaudimas, žymos ar aplankai. Norėtume pasakyti, kad „Gmail“ yra puiki el. pašto paslauga asmenims.
Tačiau kai kalbama apie „Gmail“ naudojimą verslui, ypač klientų aptarnavimui, yra keletas apribojimų. Deja, „Gmail“ nesuteikia universalios pašto dėžutės su daugiakanalėmis integracijomis arba visų agentų informacijos suvestinės. Tai kelios esminės klientų aptarnavimo funkcijos. Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos aptarnavimo skyriui, „LiveAgent“ gali būti jums tinkamas sprendimas.
Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, apsvarstykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ turi daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų. Pasinaudokite mūsų analizės ir ataskaitų teikimo funkcijomis, žaidimų funkcijomis arba integruota žinių baze.
Leiskite „LiveAgent“ atlikti sunkias užduotis, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į prasmingų santykių su klientais kūrimą.
Įdiekite universalią pašto dėžutę savo versle ir įgykite šiuos privalumus:
„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.
Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų naudodami mūsų universalią pašto dėžutę.
Aptarnavimo komanda gali tvarkyti visas klientų užklausas, ateinančias iš daugelio kanalų, vienoje vietoje.
Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.
Ideali klientų aptarnavimo programinė įranga turėtų būti skaidri ir lengvai prieinama visiems jūsų skyriaus agentams. Ji turėtų palaikyti daugiakanalę integraciją ir suteikti papildomų pagalbos centro funkcijų, tokių kaip automatika. Universali „LiveAgent“ pašto dėžutė tai ir turi.
„LiveAgent“ universali pašto dėžutė yra išmanesnė dabartinių el. pašto paslaugų versija. Ji leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš kelių kanalų, pvz., el. pašto, tiesioginių pokalbių, socialinių tinklų ar net balso ir vaizdo skambučių. Tai pašalina poreikį dalintis paskyra ir stebėti įvairius įrenginius. Visi nauji bilietai automatiškai perkeliami į „LiveAgent“ prietaisų skydelį ir juos gali peržiūrėti bei atsakyti visi agentai.
Universali pašto dėžutė leidžia pridėti žymas, priminimus, vidines pastabas, automatizuoti bilietus skyriams ar konkretiems agentams bei daug daugiau. Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, apsvarstykite „LiveAgent“.
Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, apsvarstykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ naudoja hibridinį bilietų srautą, kuris yra esminė klientų aptarnavimo funkcija, nes padidina agento produktyvumą. Dėl hibridinio bilietų srauto visi bilietai atrodo vienodi, nepriklausomai nuo ryšio kanalo, iš kurio jie buvo gauti. Bilietų srautas leidžia jums sekti savo klientų veiklą skirtingais kanalais, bet pasilikti tą patį hibridinį bilietą. Tokiu būdu visą svarbią informaciją apie savo klientus ir jų problemas turite po ranka.
„LiveAgent“ apjungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sistemą ir automatizavimą, kurie leidžia mums suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Automatika yra esminė klientų aptarnavimo funkcija, nes sutaupo daug laiko. Ji leidžia automatizuoti įprastas užduotis, kurti darbo eigą ar unikalias automatikos taisykles pagal jūsų verslo poreikius.
Pavyzdžiui, automatikos taisyklės gali automatiškai priskirti bilietus (bet kuriame etape) atskiriems agentams ar skyriams. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasirinkti „trigerį“ ir taisyklė bus įvykdyta. „LiveAgent“ automatizavimo taisyklės gali būti pagrįstos bet kokiu bilieto parametru, įvykiu ar laiko sąlyga.
Nuspręskite, ar „LiveAgent“ yra gera „Gmail“ alternatyva jūsų verslui, pasinaudodami nemokamu 14 dienų bandymu. Nereikia kredito kortelės.
„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Štai kodėl tai puiki „Gmail“ alternatyva. Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „BMW“, „Yamaha“ ir Oksfordo universitetas teikdami pasaulinės klasės aptarnavimą savo klientams. Naudojant „LiveAgent“ tai yra paprasta. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją šiandien. Nereikia kredito kortelės.
12% amerikiečių savo pagrindiniu nusivylimu klientų aptarnavime įvardija „greičio trūkumą“. Statista
72% vartotojų mano, kad jei reikia paaiškinti tą pačią problemą keliems žmonėms, tai laikoma prastu klientų aptarnavimu. „Dimensional Research“
Trečdalis vartotojų teigia, kad apsvarstytų galimybę pakeisti įmonę tik po vieno prasto klientų aptarnavimo atvejo. „American Express“
72% vartotojų teigia, kad kreipdamiesi į klientų aptarnavimą jie tikisi, kad agentas „žinos, kas jie yra, ką įsigijo ir turės įžvalgų apie ankstesnius įsipareigojimus“. „Microsoft“
Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kitais? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.
Ieškote „CallHub“ alternatyvos?
Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „CallHub“ alternatyva – be įdiegimo mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu ir daugybe funkcijų už prieinamą kainą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą be kreditinės kortelės!
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.
Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?
Atraskite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „LivePerson“ alternatyva: be sąrankos mokesčio, 24/7 aptarnavimas ir nemokama 14 dienų bandymo versija!
Ieškote „Intercom“ alternatyvos?
Jei ieškote „Intercom“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. „LiveAgent“ turi greičiausią pokalbių valdiklį rinkoje ir daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team