Ieškote „HappyFox“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „HappyFox“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

„HappyFox“ yra puiki pagalbos centro programinė įranga su bilietų sistemos funkcijomis bei intuityvia sąsaja. Tačiau, jei ieškote „HappyFox“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“.

„LiveAgent“ supranta, kad nuo puikios programinės įrangos priklauso puikus klientų aptarnavimas. Štai kodėl mes sukūrėme visapusišką pagalbos centro programinę įrangą, kuri padidins jūsų klientų aptarnavimo komandos produktyvumą, padidins klientų pasitenkinimą ir sutaupys pinigų vienu metu. Atraskite universalią pašto dėžutę, automatikos funkcijas, hibridinę bilietų sistemą, ataskaitų teikimo funkcijas ir daug daugiau.

„LiveAgent“ aptarnavo daugiau nei 15 000 įmonių ir 150 mln. galutinių vartotojų visame pasaulyje. Prisijunkite prie jų ir teikite pasaulinio lygio klientų aptarnavimą. Mes tai palengviname.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

„HappyFox“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
HappyFox
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers ticketing in plan with pricing on request.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
HappyFox offers Live Chat in plan for $29/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center
HappyFox doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers Self-Service in plan with pricing on request.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
HappyFox doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
HappyFox offers a Twitter integration in plan with pricing on request.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
HappyFox doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
HappyFox doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers knowledge base in plan with pricing on request.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers customer forum in plan with pricing on request.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers automation and rules in plan for $149/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers API functions in plan for $29/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
HappyFox doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
HappyFox doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers unlimited history in plan for $149/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers unlimited websites in plan for $29/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
HappyFox offers unlimited chat buttons in plan for $299/agent/month.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
HappyFox doesn't offer unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
HappyFox doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
HappyFox offers unlimited 24/7 support in plan for $149/agent/month.
Person deciding between two solutions

Galinga „HappyFox“ alternatyva

„LiveAgent“ naudoja universalią pašto dėžutę, hibridinę bilietų sistemą, automatiką, analizę, ataskaitų teikimą ir žaidimo funkcijų galimybes. Ji yra prieniama daugeliu kalbų. „LiveAgent“ yra 43 skirtingų kalbų vertimai (kai kurie daliniai) ir palaiko kalbai pritaikomus valdiklius.

Suteikite savo klientų palaikymui reikalingą postūmį naudodami „LiveAgent“ šiandien.

Greičiausias pokalbių valdiklis

Jei ieškote „HappyFox“ alternatyvos, o greitis yra jums svarbi metrika, „LiveAgent“ gali būti tai, ko ieškote. „LiveAgent“ gali pasigirti greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje – pokalbis rodomas vos per 2,5 sekundės.

Greitas pokalbių valdiklis yra teisingas pasirinkimas, jei norite efektyviai paversti svetainės lankytoją klientu. Remiantis „eMarketer“ ataskaita, 35% daugiau žmonių pirko internetu po to, kai pasinaudojo tiesioginiu pokalbiu. Taip yra todėl, kad klientai gali iškart gauti atsakymus į savo klausimus prieš pirkdami.

The fastest live chat on the market

Priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Sužinokite, kaip „LiveAgent“ išsiskiria iš kitų alternatyvų

Labiau patenkinti klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Padidėjęs produktyvumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų klausimų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

Daugybė naudingų funkcijų

Turint daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijas, aptarnavimo teikimas bus vieni juokai.

Do more customer support for less money

Gaukite daugiau už mažiau naudodamiesi „LiveAgent“

Kai ieškote puikios pagalbos centro programinės įrangos, labai svarbu gauti geriausią kainos ir kokybės santykį. Jei ieškote konkurencingos „HappyFox“ alternatyvos, apsvarstykite „LiveAgent“. Mūsų programinė įranga leidžia padidinti klientų aptarnavimo komandos produktyvumą ir klientų pasitenkinimą ir taupyti pinigus. Išbandykite „LiveAgent“ šiandien. Naudodami „LiveAgent“ galite gauti daugiau už mažiau.

Kodėl tenkintis kažkuo mažiau?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Štai kodėl tai yra puiki „Intercom“ alternatyva. „LiveAgent“ taupo jūsų laiką ir pinigus, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu – kurti prasmingus santykius su klientais.

Ready to switch to LiveAgent

„LiveAgent“ ir „HappyFox“ palyginimas

Patikrinkite, kaip mes atrodome palyginus su „HappyFox“, remdamiesi klientų atsiliepimais „Capterra“

comparison between LiveAgent and HappyFox

Dabartiniu metu 2020 01 23

Pažiūrėkite, kodėl mūsų klientai pasirinko „LiveAgent“ kaip „HappyFox“ alternatyvą

Palyginkite mus su kita pagalbos centro programine įranga

Norite sužinoti, kaip mes vertiname kitus populiarius pagalbos centro sprendimus? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

Susiję straipsniai su„HappyFox“ alternatyva
Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Olark“ alternatyva - be įdiegimo mokesčio, 24/7 klientų aptarnavimas, ir nereikalinga kreditinė kortelė. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąjį laikotarpį ir atraskite daugiau nei 175 funkcijas, kurios palengvins jūsų darbo eigą ir padidins klientų pasitenkinimą. Išbandykite dabar!

Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

Atraskite „LiveAgent“ kaip geriausią „Gmail“ alternatyvą su daugiakanale klientų aptarnavimo įranga. Be įdiegimo mokesčių, 24/7 klientų aptarnavimo ir kreditinės kortelės reikalavimų, „LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir agentų produktyvumą. Pradėkite 14 dienų nemokamą bandymą ir patirkite, kaip galinga universali pašto dėžutė gali pakeisti jūsų verslo aptarnavimą!

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo tinkamo aptarnavimo tarnybų programinių įrangų palyginimo. Išbandykite LiveAgent platformą 14 dienų nemokamai. Kurkite santykius ir skatinkite pardavimus.

Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?

Palyginkite geriausias aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas su LiveAgent – be sąrankos mokesčio, su 24/7 klientų aptarnavimu, ir galimybe išbandyti nemokamai be kreditinės kortelės. Sužinokite, kodėl LiveAgent yra rinkos lyderis, siūlantis daugiau nei 175 funkcijas, įskaitant el. pašto bilietų tvarkymą, tiesioginius pokalbius ir skambučių centrą. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą ir patirkite, kiek naudos jis suteiks jūsų darbo eigai.

Jei ieškote galingos alternatyvos „Freshdesk“ sistemai, siūlome išbandyti „LiveAgent“. „LiveAgent“ turi daugiau nei 179 pagalbos centro funkcijas ir jas siūlo už konkurencingą kainą

„Freshdesk“ alternatyva

Ieškote „Freshdesk“ alternatyvos? „LiveAgent“ siūlo stabilų, lengvai naudojamą klientų aptarnavimo sprendimą su daugybe įrankių, integracijų ir mobiliąja programėle. Mėgaukitės 14 dienų nemokamu bandymu ir patobulinkite savo klientų aptarnavimo patirtį!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x