Atsisveikinkite su lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir persikelkite savo duomenis iš „Helprace“ jau šiandien.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Keliatės iš „Helprace“?

Svarstote persikelti iš „Helprace“ į kitą aptarnavimo tarnybos platformą? Persikelkite iš „Helprace“ į „LiveAgent“ greitai bei gaukite prieigą prie visapusiškai funkcionalios aptarnavimo tarnybos sistemos, kuri padės jums teikti nepriekaištingą klientų aptarnavimą.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

„Helprace“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
„Helprace“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą, su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $30/mėnesiui.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai.
„Helprace“ nesiūlo pokalbio gyvai.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„Helprace“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo savitarnos portalą su planu už $10/agentui/mėnesiui.
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Helprace“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Helprace“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„Helprace“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„Helprace“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo žinių bazę su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo klientų forumą su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $30/agentui/mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo API funkcijas su planu už $10/mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„Helprace“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„Helprace“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo neribotą istoriją su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo neribotas svetaines su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„Helprace“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu už $10/agentui/mėnesiui.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„Helprace“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
„Helprace“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $10/mėnesiui.
Maximum queue time

Nemokamas perkėlimas iš „Helprace“

„Helprace“ yra puikus klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimas, padedantis daugybei įmonių visame pasaulyje, tačiau suprantame, kad verslai yra skirtingi ir sprendimai jiems turi būti pritaikyti pagal poreikius. Ar jau apsvarstėte apie „LiveAgent“ kaip jūsų tolimesnę programinę įrangą, kuri padės jums teikti puikią patirtį klientams? Pakeiskite savo bilietų tvarkymo sistemą ir persikelkite iš „Helprace“ jau šiandien. Pasirinkite reikiamus duomenis ir pereikite jau šiandien. Ir jei pirmiausia norite sužinoti, ką gali „LiveAgent“, paspauskite žemiau esantį mygtuką ir gaukite visą mūsų klientų aptarnavimo sprendimo patirtį.

Kokius duomenis galima perkelti iš „Helprace“?

Žmones

Perkelkite savo administratorius bei agentų ir klientų profilius

Bilietus

Perkelkite savo bilietus bei bilietų istoriją

Žymas

Perkelkite žymas ir skyrius

Persikelkite ir iš arti pamatykite mūsų priemones veiksme

Perėjus į „LiveAgent“, bilietų tvarkymo sistema, el. pašto paskyros ir žinių bazė bus tik pradžia. Naudodami tinkamas priemones atlikite daugiau. Galite gauti labai greitą tiesioginių pokalbių valdiklį, patikimą skambučių centrą ir „Facebook Messenger“, „Instagram“ ar „Viber“ socialinės žiniasklaidos integracijas. Visa tai kartu su bilietų tvarkymo sistema, elektroninio pašto integravimu ir žinių baze. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai išsirinkti tinkamą planą ir pasirinkti norimus naudoti įrankius. Tai padarę galite žengti dar didesnį žingsnį ir pasinaudoti pažangiomis funkcijomis ir daugybe integracijų, kurios jūsų darbo eigą pavers greitesne ir efektyvesne.

liveagent tools

Peržvelkite kai kuriuos mūsų įrankius

get inspired

Klientų aptarnavimas yra tai, ką mes išmanome

Puiki programinė įranga su puikiais įrankiais gali palengvinti jūsų klientų aptarnavimo agentų darbą ir tokiu būdu padaryti klientus labiau patenkintus. Patenkintas klientas reiškia didesnį pelną bei lojalumą. Siekdama sukurti puikų klientų aptarnavimo įrankį, kūrėjai turėtų žinoti, kaip suteikti nepriekaištingą pagalbą savo klientams. Štai kodėl mes siūlome visą parą dirbantį klientų aptarnavimą visiems savo klientams. Kreipkitės į mus bet kuriuo paros metu, kai tik jums prireikia pagalbos dėl jūsų programinės įrangos arba tiesiog norite gauti informacijos.

3 000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimų

Štai kaip atrodo gera klientų patirtis

Pasiruošę persikelti į „LiveAgent“?

Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąjį terminą ir persikelkite į „LiveAgent“ jau šiandien. Spustelėkite žemiau esantį mygtuką arba susisiekite su mumis ir sužinokite daugiau apie persikėlimą iš „Helprace“.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Keliatės iš kitos pagalbos tarnybos programos?

Nemokamai perkelkite duomenis iš bet kurio žemiau išvardytų pagalbos tarnybos sprendimų teikėjų. Padarykite tai jau šiandien. Mes jums padėsime.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Desk.com Drift Extend Freshcaller Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Susiję straipsniai su„Helprace“ migracija
Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

Atsisveikinkite su „Outlook“ bendrinama pašto dėžute ir kelkitės į „LiveAgent“ – pagrindinį pagalbos tarnybos sprendimą. Sujunkite el. pašto paskyras, paspartinkite klientų užklausų sprendimą ir padidinkite pasitenkinimą. Sužinokite daugiau apie mūsų bilietų tvarkymo sistemą, integracijas ir 24/7 klientų aptarnavimą. Pradėkite nemokamą 30 dienų bandymą be kreditinės kortelės!

Galvojate migruoti iš Gorgias? Išbandykite nemokamą migraciją į LiveAgent. Mes galime nemokamai perkelti visus jūsų žmones, bilietus, žymas ir dar daugiau.

Migruokite iš Gorgias į LiveAgent

Migruokite iš Gorgias į LiveAgent ir patirkite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje. Lengvai perkelkite savo pagalbos tarnybos duomenis, mėgaukitės išplėstinėmis funkcijomis, tokiomis kaip neribota istorija, savitarna, bei integracijomis su socialiniais tinklais. Pradėkite nemokamą 30 dienų bandymą be kreditinės kortelės!

Ar klientus aptarnaujate per „Google“ el. pašto paskyrą? Perkelkite aptarnavimą į kitą lygį pereidami į „LiveAgent“ jau šiandien.

Keliatės iš „Gmail“?

Ar klientus aptarnaujate per „Google“ el. pašto paskyrą? Perkelkite aptarnavimą į kitą lygį pereidami į „LiveAgent“ jau šiandien.

Mūsų pagalbos agentai jums padės saugiai ir be problemų perkelti jūsų duomenis iš "Novocall". Prisijunkite prie LiveAgent jau šiandien ir teikite geresnę pagalbą.

Keliatės iš "Novocall" į LiveAgent?

Keliaukite iš "Novocall" į LiveAgent ir patirkite nepriekaištingą klientų aptarnavimą su viskas viename bilietavimo sistema. Išbandykite 14 dienų nemokamą bandomąją versiją be kredito kortelės! LiveAgent siūlo platų funkcijų spektrą, įskaitant el. laiškus, pokalbius, socialinius kanalus, skambučių centrus ir dar daugiau. Atraskite, kaip mūsų platforma gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo kokybę.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x