Ieškote kito sprendimo „Helpshift“ programinei įrangai? Išbandykite „LiveAgent“ progamą klientų aptarnavimui ar techninei pagalbai ir įvertinkite jos privalumus. Perkelkite savo klientų aptarnavimo komandą iš „Helpshift“ į „LiveAgent“ arba išbandykite mus nemokamai jau šiandien. Tai paprasta. Tiesiog užsiregistruokite nemokamam išbandymui, įveskite savo prisijungimo duomenis ir būsite beveik pasiruošę veikti.
Perkelkite savo administratorius, agentų profilius ir klientų kontaktinius duomenis
Perkelkite bilietus įskaitant pranešimų eilutes, agentų žinutes ir kitą susijusią informaciją
Perkelkite žymas
Funkcijos | „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
|
„HelpShift“
|
---|---|---|
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
|
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą, su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpShift“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už $60/mėnesiui.
|
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
|
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai su planu Bilietai+Pokalbis už $29/agentui/mėnesiui.
|
„HelpShift“ siūlo pokalbį gyvai su planu už $60/agentui/mėnesiui.
|
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
|
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
|
„HelpShift“ nesiūlo skambučių centro.
|
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
|
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpShift“ siūlo savitarnos portalą su planu už $60/agentui/mėnesiui.
|
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„HelpShift“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
|
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
|
„HelpShift“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
|
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
|
„HelpShift“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
|
„HelpShift“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
|
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpShift“ siūlo žinių bazę su planu už $60/agentui/mėnesiui.
|
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
|
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
|
„HelpShift“ nesiūlo klientų forumo.
|
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
|
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpShift“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $40/agentui/mėnesiui.
|
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
|
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpShift“ siūlo API funkcijas su planu už $60/mėnesiui.
|
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
|
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
|
„HelpShift“ nesiūlo IVR funkcijų.
|
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
|
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
|
„HelpShift“ nesiūlo vaizdo skambučių.
|
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpShift“ siūlo neribotą istoriją su planu už $60/agentui/mėnesiui.
|
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpShift“ siūlo neribotas svetaines su planu už $60/agentui/mėnesiui.
|
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpShift“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus su planu už $60/agentui/mėnesiui.
|
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
|
„HelpShift“ nesiūlo neribotų bilietų / el. laiškų.
|
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
|
„HelpShift“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
|
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietai už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpShift“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už $60/agentui/mėnesiui.
|
Duomenų perkėlimas reikš didelius teigiamus pokyčius, jei persikeliate pas mus. Perkelkite bilietus, klientų ir agentų profilius, žymas ir visus atsiliepimus, kad turėtumėte viską, ko reikia verslui užsiimti.
Teikite puikų klientų aptarnavimą ir gaukite geresnių atsiliepimų naudodami mūsų sprendimą
Visos priemonės, funkcijos ir integracijos skirtos tam, kad galėtumėte atlikti savo darbą kaip įmanoma geriau
Besidominčiuosius paverskite mokiais klientais ir sutaupykite pinigų naudodamiesi mūsų mokamais planais
Su mūsų priemonėmis pasiekite daugiau per trumpesnį laiką
Geriausios pagalbos teikimui, klientų aptarnavimo programinė įranga turi turėti visus reikalingus įrankius. Pagerinkite savo darbo procesus su mūsų dideliu įrankių pasirinkimu ir dirbkite našiau naudodami „LiveAgent“. „LiveAgent“ turi patikimą bilietų tvarkymo sistemą, kurioje visi jūsų el. laiškai, pranešimai ir kt. talpinami aiškiai ir tvarkingai. Programa taip pat turi el. pašto palaikymą, jūsų verslui pritaikomą žinių bazę, nepaprastai greitą tiesioginio pokalbio funkciją, skambučių centrą ir netgi socialinės žiniasklaidos, tokios kaip „Facebook Messenger“, „Twitter“ ar „Instagram“, palaikymą. Mes taip pat pridėjome „Viber“. Taigi, ką manote? Ar norėtumėte išbandyti mūsų priemones?
Mes žinome, kad mūsų klientai tikisi aukščiausio lygio klientų aptarnavimo. Tai žinodami pasirūpinome „LiveAgent“ klientų aptarnavimu visą parą. Kyla problemų dėl nustatymų, šablono ar tiesiog norite ko nors paklausti? Susisiekite su mumis bet jums patogiu būdu. Paskambinkite mums, pradėkite pokalbį gyvai, peržiūrėkite mūsų pagalbos biblioteką arba atsiųskite mums el. laišką iškilus išskirtinei problemai ar kai norite gauti prieigą prie tam tikros informacijos.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimų
Nemokamai perkelkite duomenis iš bet kurio žemiau išvardytų pagalbos tarnybos sprendimų teikėjų. Padarykite tai jau šiandien. Mes jums padėsime.
Nemokama klientų valdymo programinė įranga
Apsilankykite mūsų puslapyje, kad sužinotumėte, kaip nemokama klientų valdymo programinė įranga gali optimizuoti klientų santykius, skatinti lojalumą ir kurti efektyvias rinkodaros bei pardavimų strategijas. Sužinokite apie geriausias praktikas, saugumo reikalavimus ir pasirinkite tinkamą sprendimą savo verslui. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!
Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?
Atraskite geriausią „HelpCrunch“ alternatyvą su „LiveAgent“: be įdiegimo mokesčio, 24/7 aptarnavimas, nereikia kreditinės kortelės!
Ieškote osTicket alternatyvos?
Sužinokite, kodėl LiveAgent yra geriausia osTicket alternatyva! Nėra sąrankos mokesčių, klientų aptarnavimas 24/7, ir nereikia kredito kortelės. Išbandykite nemokamai 14 dienų ir patirkite, kaip LiveAgent gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą su daugeliu funkcijų, integracijų ir puikiu kainos ir kokybės santykiu. Paverskite savo klientų aptarnavimą efektyvesniu ir padidinkite konversijas.
Atraskite „LiveAgent“ – galingą „Help Scout“ alternatyvą, kuri užtikrina geresnę klientų aptarnavimo patirtį ir didesnį produktyvumą. Su daugiau nei 175 funkcijomis, daugeliu kalbų palaikymu ir greičiausiu pokalbių valdikliu rinkoje, „LiveAgent“ yra puikus pasirinkimas jūsų įmonei. Pradėkite nemokamą bandymą ir pamatykite patys!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team