Įeinančių skambučių centro programinė įranga padeda sukurti virtualų centrą, valdyti klientų ryšius ir pagerinti komandos efektyvumą. Siūloma įvairioms įmonėms, su funkcijomis kaip skambučių įrašymas, išmanus nukreipimas ir analitika.
Skaitmeniniame amžiuje yra daugybė būdų bendrauti, tačiau klientai su įmonėmis dažniausiai ir toliau bendrauja telefonu. Geriausias įeinančių skambučių centro sprendimas leidžia jūsų įmonei greitai ir sėkmingai valdyti priimamus ir atliekamus skambučius. Susisiekite su klientais keliais kanalais naudodami vieną gaunamų skambučių centro programinę įrangą. Racionalizuokite savo įmonės klientų aptarnavimą naudodami įeinančių skambučių centrą, kad padidintumėte klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Gaunamų skambučių centro programinė įranga leidžia asmeniniam ar nuotoliniam skambučių centrui lengvai valdyti visas įeinančių skambučių funkcijas vienu įrankiu. Yra kelių tipų priimamų skambučių centro programinės įrangos:
Įeinančių skambučių centro programos supaprastina klientų aptarnavimo patirtį ir leidžia greitai bendrauti su klientais įvairiais kanalais. Nuotoliniams skambučių centrams nereikia, kad įeinančių skambučių centro agentai būtų kartu – tai leidžia jūsų įmonei atsisakyti su tuo susijusių išlaidų.
Interaktyvaus balso atsakiklio (IVR) sistemos leidžia skambinantiesiems, kai jie kreipiasi į įmonę, naudotis savitarnos paslauga. Priimamų skambučių centro programinė įranga veikia naudojant interaktyvų įgūdžiais pagrįstą nukreipimą arba interneto telefoniją (VoIP). Įgūdžiais grindžiamas nukreipimas priskiria skambinančiuosius tinkamiausiam skyriui arba agentui. Abiejose sistemose naudojama panaši klientų skambučių aptarnavimo sistema, pvz:
Kai darbo valandomis sulaukiama skambučio, gaunamų skambučių centro programa peržiūri įmonės duomenų bazę, kad identifikuotų klientą, ir informuoja klientų aptarnavimo agentą.
Rinkdamiesi gaunamų skambučių centro platformą, jūs ir jūsų agentai turėtumėte susipažinti su programinės įrangos komponentais. Toliau pateikiama, kas sudaro gaunamų skambučių centro programinę įrangą.
Naudodamiesi bilietų sistema, klientų aptarnavimo agentai gali naudotis viena sąsaja ir veiksmingai atsakyti į užklausas. Kai klientų aptarnavimo agentas bet kuriuo kanalu priima kliento skambutį, sistema sukuria bilietą. Šiuos bilietus agentai gali rasti universalioje pašto dėžutėje, kad būtų galima greitai ir efektyviai atsakyti klientams. Bilietų sistema – tai puikus būdas greitai ir sklandžiai užtikrinti puikų klientų poreikių patenkinimą ir sumažinti verslo išlaidas.
Pokalbiams gyvai skirta priimamų skambučių centro programinė įranga leidžia jūsų komandos nariams kalbėtis vaizdo, interneto, SMS ir telefono pokalbiais. Tiesioginių pokalbių programinė įranga yra automatizuota, todėl jūsų klientams į paprastus klausimus gali atsakyti klientų aptarnavimo agentai arba dirbtinio intelekto valdomi pokalbių robotai.
Gaunamų skambučių centro programinės įrangos skyrius – tai paslaugos dalis, kuri užtikrina verslo ir klientų sąveiką. Be jos turbūt negalėsite tinkamai priimti įeinančių skambučių arba tinkamai paskirstyti darbuotojų.
Gaunamų skambučių centrų socialinių tinklų valdymo dalis leidžia bendrauti visais socialiniais kanalais iš vienos programos.
Klientų portalas yra neatsiejama gaunamų skambučių centro programinės įrangos dalis. Jis suteikia klientams greitą prieigą prie svarbiausių sąskaitos duomenų, nesikreipiant tiesiogiai į bendrovę. Pavyzdžiui, įsivaizduokime, kad klientui dingsta interneto ryšys. Tokiu atveju jie gali greitai peržiūrėti savo paskyrą klientų portalo puslapyje ir nustatyti, ar yra kokių nors problemų, susijusių su sąskaitomis arba pradelstais mokėjimais, dėl kurių gali sutrikti paslaugų teikimas.
Dirbant su įeinančių skambučių centrais, žinių bazė yra labai svarbi norint tinkamai tvarkyti klientų užklausas. Joje galima atsakyti į dažniausiai pasitaikančius klausimus arba spręsti technines problemas. Naudodamasis žinių baze, klientas gali išspręsti savo problemą neskambindamas į pagalbos centrą.
Automatiškai nukreipkite įeinančius skambučius agentams naudodami prioritetinį arba išmanųjį skambučių nukreipimą. Jei naudosite atsitiktinį paskirstymą, skambučiai bus priskirti laisviems agentams atsitiktine tvarka. Jei naudojate prioritetinį priskyrimą, skambučiai, kurių laukimo laikas ilgiausias, perduodami kitam kvalifikuotam agentui. Išmanusis skambučių nukreipimas sumažina nesulauktų aptarnavimo skambučių skaičių, nes užtikrina, kad į skambučius būtų atsakyta kuo greičiau.
Balso integracija leidžia be vargo integruoti interneto telefonijos (VoIP) partnerius. Įeinančių skambučių centro programinė įranga, tokia kaip „LiveAgent“, integruojama su daugiau kaip 99 % VoIP paslaugų teikėjų. Prisijungę prie teikėjo, galite prijungti neribotą skaičių SIP magistralių, priklausomai nuo savo įeinančių skambučių centro programinės įrangos.
Pažangi interaktyvaus balso atsakiklio (IVR) verslo priemonė leidžia kurti individualizuotas ir sudėtingas IVR schemas, kad pagreitintumėte ir automatizuotumėte balso pagalbos kanalus. Ši funkcija taupo išteklius ir užtikrina, kad klientų skambučiai būtų nukreipiami tinkamam agentui ar skyriui.
Įeinančių skambučių centro programinė įranga gali saugiai saugoti įeinančių klientų telefono skambučius ir balso paštą be papildomos skambučių įrašymo programinės įrangos. Skambučių įrašymas gali būti naudojamas mokymo ir aptarnavimo tikslais, suteikiant galimybę atsisiųsti arba atkurti sistemoje įrašytus skambučius.
Naudodami įeinančių skambučių centro programinę įrangą, įgykite galimybę pridėti vaizdo pokalbius bet kurioje savo svetainės vietoje. Geriausiai integruotos vaizdo pokalbių programos leidžia vaizdo pokalbius vykdyti naršyklėje, kad būtų patogu naudoti, o vaizdo pokalbius saugoti taip pat, kaip ir bilietus.
Išplėstinės skambučių centro analizės ataskaitų funkcijos leidžia gauti išsamias ataskaitas apie tai, kaip veikia jūsų skambučių centras. Naudodamiesi skambučių centro analitika galite sekti svarbius skambučių centro rodiklius, KPI ir agentų produktyvumą naudodami įvairius žodžius.
Hibridiniuose bilietuose pateikiama visa skambinančiojo informacija, kaip ir tradiciniuose bilietų ID, pvz., kliento problema ir esminė informacija. Tai leidžia išsaugoti klientų komunikaciją pagal bilieto ID, todėl agentai gali lengvai matyti, kokiu kanalu klientas su jumis susisiekė.
Skambučių centro programinėje įrangoje esantis ryšių su klientais valdymas (CRM) leidžia agentams iš karto matyti skambinančiojo duomenis. Naudodamiesi klientų įžvalgomis galite greitai pasiekti klientų duomenis, kurti pastabas ir peržiūrėti ankstesnių bilietų istoriją, kad geriau suprastumėte visą vaizdą ir galėtumėte geriau aptarnauti klientus.
Prieš pasirinkdami jūsų poreikius atitinkančią įeinančių skambučių centro programinę įrangą, turite žinoti savo verslo reikalavimus. Turėtumėte atsižvelgti į savo verslo dydį, verslo tikslus ir į tai, ar jūsų verslas yra nuotolinis, ar ne. Norite pasirinkti įeinančių skambučių centro programinę įrangą, kuri leistų jūsų klientų aptarnavimo komandai aptarnauti klientus įvairiais kanalais ir suteikti puikų aptarnavimą.
Rinkdamiesi įeinančių skambučių centro programinę įrangą, atkreipkite dėmesį į programinės įrangos įsipareigojimus. Pagal kai kuriuos susitarimus už įeinančių skambučių centro programinę įrangą įsipareigojate mokėti kas mėnesį. Kitais atvejais galite gauti metinę prenumeratą arba programinę įrangą savo patalpose.
Įeinančių skambučių centro programinė įranga paprastai apmokestinama už kiekvieną agentą kas mėnesį, atsižvelgiant į jūsų įmonės dydį ir paslaugų lygį. Kaina priklauso nuo pasirinktų paslaugų skaičiaus ir nuo to, kiek agentų naudosis platforma. Geriausiai įvertinta įeinančių skambučių centro programinė įranga yra be sutarčių, mokesčių ir leidžia bet kada nutraukti sutartį.
Naudodami įeinančių skambučių centro programinę įrangą, pvz., „LiveAgent“, galite naudotis klientų aptarnavimo portalu. Šiame portale jūsų agentai gali gauti informacijos, vaizdo pamokų ir pagalbos klientams.
Ar tai būtų el. paštas, ar tiesioginis pokalbis, ar telefonas, ar dar daugiau, turėtumėte rinktis įeinančių skambučių centro programinę įrangą, turinčią daugybę kontaktinių galimybių. Rinkitės programinę įrangą, kuri leidžia klientams susisiekti su jumis bet kuriuo iš šiuo metu jūsų versle naudojamų ryšių kanalų.
Pasirinkite programinę įrangą, kuri leidžia padidinti arba sumažinti mėnesinę prenumeratą, atsižvelgiant į jūsų agentus ir plano parinktis, kad būtų lengva pakoreguoti programinės įrangos prenumeratą, kai jūsų verslui būdingi lėti ar įtempti sezonai.
Rinkitės programinę įrangą, kuri suteikia galimybę bendradarbiauti per VoIP arba socialinius kanalus. Įeinančių skambučių centro programinę įrangą galima integruoti su kitomis reikalingomis paslaugomis, kad klientų aptarnavimo veikla vyktų sklandžiai.
Žinokite savo programinės įrangos limitus. Rinkdamiesi funkcijas atsižvelkite į savo įmonės darbuotojų skaičių ir klientų poreikius. Įsitikinkite, kad jūsų programinė įranga gali patenkinti visus jūsų klientų poreikius.
Renkantis gaunamų skambučių centro programinę įrangą, prieš pasirenkant programinę įrangą būtina su ja susipažinti. Įmonės tai gali padaryti paprašydamos demonstracijos, kurioje joms bus parodyta, kaip programinė įranga veikia. Parodoma, kaip programinė įranga padeda siekti jūsų tikslų ir kaip ji gali padėti geriau aptarnauti klientus. Vis dėlto pristatymai leidžia pasirinkti jūsų verslo poreikius atitinkantį įeinančių skambučių centro sprendimą.
Norėdami rasti tinkamiausią įeinančių skambučių centro programinę įrangą, turite palyginti įvairius produktus su savo verslo poreikiais. Geriausias jums tinkamas įeinančių skambučių centras labai priklauso nuo to, ar turite mažą, vidutinį, ar didelį skambučių centrą.
Mažos įmonės: įeinančių skambučių centras, toks kaip „LiveAgent“, padeda mažoms įmonėms pasiekti savo tikslus, nes turi prieinamas funkcijas už tinkamą kainą. Įeinančių skambučių centro programinė įranga suteikia jums galimybę aprūpinti savo įeinančių skambučių centro verslą įvairiomis prisitaikymo prie verslo pokyčių parinktimis.
Vidutinės įmonės: vidutinio dydžio skambučių centrams reikalingos tokios funkcijos kaip įeinantys skambučiai, išeinantys skambučiai, pokalbiai, omnikanalis aptarnavimas, vaizdo skambučiai ir statistika. Tokia programinė įranga kaip ‘LiveAgent“ gali suteikti skambučių centrui viską, ko reikia, kad jis sėkmingai veiktų.
Didelės įmonėss: jei valdote didelį skambučių centrą, jums reikia geriausios įeinančių skambučių centro programinės įrangos, kad galėtumėte padidinti darbuotojų skaičių ir patenkinti klientų poreikius. Naudodami tokią programinę įrangą kaip „LiveAgent“, galite išplėsti savo paslaugas, kad gautumėte tai, ko reikia jūsų verslui. Tokios funkcijos kaip interaktyvios balso ataskaitos, įeinantys skambučiai, išeinantys skambučiai, socialinių tinklų integracija, vaizdo pokalbiai ir savitarnos parinktys padės jums klestėti.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
Naudodami įeinančių skambučių centro programinę įrangą, pvz., „LiveAgent“, galite atsakinėti į klientų skambučius didesniu kiekiu. Kai negalite susisiekti su skambinančiaisiais, galite naudoti automatinius atgalinius skambučius ir automatinį skambučių nukreipimą, kad skambinantieji būtų nukreipti į reikiamus skyrius. Naudojant interaktyvųjį balso atsaką, bendrauti su klientais dar niekada nebuvo taip paprasta.
Omnikanalis aptarnavimas suteiks galimybę bendrauti su klientais įvairiais kanalais naudojant tik vieną platformą. Tai padidins klientų pasitenkinimą ir lojalumą, nes klientams teiksite greitą ir naudingą pagalbą. Įeinančių skambučių centro programa leidžia geriau aptarnauti klientus ir sėkmingiau valdyti skambučių centrą.
Įdiegti priimamų skambučių centro sprendimą yra lengviau, nei manote. Procesas skiriasi priklausomai nuo programinės įrangos. Dauguma jų, pavyzdžiui, „LiveAgent“, leidžia lengvas integracijas. Šiame pavyzdyje naudosime „LiveAgent“, kad parodytume, kaip lengva integruoti priimamų skambučių centro programinę įrangą į savo verslą.
Pirmiausia turite sukurti sau ir savo agentams paskyras, tada atsisiųsti programinę įrangą. Nustatykite „LiveAgent“ diegimo vietas ir vardą, kurį klientas matys kalbėdamas su agentu. Turite prijungti savo dabartinę telefono ryšio paslaugą prie naujos įeinančių skambučių centro programinės įrangos. Galite papildomai pritaikyti savo diegimą, tačiau šią paprastą sąranką galima atlikti greičiau nei per valandą, todėl jūsų verslas pradės veikti itin greitai.
Įeinančių skambučių centrų sprendimų kainos yra prieinamos visiems. Galite nemokamai naudotis programos demo versija, o keli programinės įrangos pasirinkimai siūlo nemokamą išbandymą. Šios bandomosios versijos yra puiki galimybė įmonėms išbandyti programinę įrangą ir įsitikinti, ar ji atitinka jų poreikius. Dauguma įeinančių skambučių centro programinės įrangos veikia pagal mėnesinį prenumeratos planą. Šiame sąraše galite rasti įeinančių skambučių centro programinės įrangos, kurios kaina prasideda vos nuo 1 JAV dolerio. Paprastai yra keli paslaugų lygiai su skirtingomis paslaugų kainomis, atsižvelgiant į pageidaujamas paslaugas.
Kad jūsų mažas, vidutinis ar didelis skambučių centras galėtų rasti tinkamą programinę įrangą, sudarėme 20 geriausių įeinančių skambučių centrų programinės įrangos sąrašą. Visos įmonės gali greitai ir efektyviai padėti jūsų skambučių centrui naudodamos įvairias funkcijas, privalumus, trūkumus ir kainų variantus.
Puikus „LiveAgent“ įeinančių skambučių centro sprendimas veiksmingas mažoms, vidutinėms ir didelėms įmonėms. „LiveAgent“ skambučių programinė įranga gali padėti jums patenkinti visus skambučių centro poreikius, kad jūsų verslas veiktų efektyviai.
„LiveAgent“ yra puikus įeinančių skambučių centro sprendimas, skirtas aptarnavimui telefonu. Siūlomi neriboti skambučių įrašai su greitųjų pokalbių parinktimis per jų valdiklį.
„LiveAgent“ yra viena iš nedaugelio programų, siūlančių nemokamą versiją. Jie taip pat siūlo nemokamą programos išbandymą. „LiveAgent“ siūlo kelis paslaugų lygius ir kainas, įskaitant 15, 29 ir 49 JAV dolerių per mėnesį.
„Call Center Studio“ suteikia jūsų įmonei stebėjimo įrankius ir naudoti interaktyvias balso ataskaitas, kad pagerintumėte įeinančių skambučių patirtį.
„Call Center“ yra puikus įeinančių skambučių centro sprendimas, kurį galima keisti. Sukurtas greitam klientų aptarnavimui, „Call Center“ leidžia maksimaliai padidinti mastelio galimybes jūsų mažoms ir vidutinėms įmonėms.
Pagrindinės savybės
Susisiekite su „Call Center Studio“ įeinančių skambučių komanda ir gaukite pasiūlymą savo skambučių centro verslui.
„Ringcentral“ yra naudinga priimamų skambučių centro programinė įranga, skirta vaizdo pokalbiams su klientais ir kitais komandos nariais.
„Ringcentral“ yra geras pasirinkimas mažoms ir vidutinėms įmonėms naudotis funkcijomis, kurios padeda palaikyti ryšį su klientais.
„Ringcentral“ siūlo nemokamą išbandymą ir nemokamą programinę įrangą su ribotomis funkcijomis. „Ringcentral“ siūlo keturis vieno agento mėnesio planus su įvairiomis funkcijomis už 19,99, 27,99, 34,99 ir 49,99 JAV dolerių.
„Zendesk“ siūlo keletą funkcijų, įskaitant įeinančius ir išeinančius skambučius, tekstinius pranešimus, stebimą nukreipimą ir kitas funkcijas savo debesų platformoje.
„Zendesk“ yra puikus įeinančių skambučių centro pasirinkimas, skirtas vieningai darbo erdvei, leidžiantis valdyti visas programinės įrangos funkcijas iš vienos vietos. Šios funkcijos puikiai tinka mažoms ir didelėms įmonėms.
Pagrindinės savybės
„Zendesk“ yra debesų kompiuterija pagrįsta programinė įranga, kuri siūlo nemokamą išbandymą, bet neturi programos nemokamos versijos. „Zendesk“ siūlo planus už 19, 39 arba 89 JAV dolerių vienam agentui per mėnesį.
„Talkdesk“ turi daug skambučių centrams reikalingų funkcijų, pvz., balso funkcijas, išeinančių skambučių rinkiklio funkcijas, ataskaitas, analizę ir pažangias nukreipimo funkcijas.
„Talkdesk“ yra populiarus pasirinkimas vidutiniams ir dideliems skambučių centrams, naudojantiems „Windows“, „Mac“ ir saityno įrankius. „Talkdesk“ yra puiki įeinančių skambučių centro programinė įranga, kurią lengva įdiegti ir palaiko beveik 100 % veikimo laiką.
„Talkdesk“ trūkumas yra tas, kad jūsų įmonė turi tiesiogiai susisiekti su jais, kad gautų paslaugų pasiūlymą, todėl sutarties pratęsimą reikia papildomai planuoti.
„Zoho Desk“ skambučių centro programinėje įrangoje yra įeinančių skambučių centro funkcijų, suteikiančių jūsų verslui analitinių funkcijų, kad galėtumėte sekti savo sėkmę.
„Zoho Desk“ yra įeinančių skambučių centro programinė įranga, atitinkanti mažų, vidutinių ir didelių skambučių centrų poreikius. „Zoho Desk“ yra geriausia įeinančių skambučių centro programinė įranga dėl lengvai perprantamos vartotojo sąsajos ir paprasto darbuotojų apmokymo naudotis programine įranga.
Su „Zoho Desk“ galite įsigyti planus, į kuriuos įtrauktos įvairios šios debesų kompiuterijos programinės įrangos funkcijos, už 14, 23 ir 40 USD per mėnesį vienam agentui. Yra ir nemokamas išbandymas, ir nemokama programinės įrangos versija.
„Cloudtalk“ leidžia skambučių centrui naudoti įeinančius skambučius, balso funkcijas, išmanųjį skambučių nukreipimą, tarptautinius telefono numerius, išmaniuosius rinktuvus ir statistikos stebėjimą.
“Cloudtalk” yra išsamus įeinančių skambučių centro sprendimas, skirtas didelio srauto klientų aptarnavimo skambučiams internetu aptarnauti. Ši programinė įranga yra nuotoliniu būdu parengtas įeinančių skambučių centro sprendimas, kuris gali būti tinkamesnis mažesniems skambučių centrams.
„Cloudtalk“ siūlo 15, 20 ir 35 JAV dolerių mėnesinį planą. Yra nemokamas išbandymas, tačiau nemokamos versijos nėra.
„GoToConnect“ gali padėti patenkinti jūsų įeinančių ir išeinančių skambučių centro poreikius naudodama išsamius programinės įrangos sprendimus, nesvarbu, ar jūsų veikla vykdoma asmeniškai, ar nuotoliniu būdu.
Ši programinė įranga siūlo įeinančių skambučių centro sprendimus mažiems ir vidutinio dydžio skambučių centrams, ieškantiems išsamaus programinės įrangos sprendimo.
„GoToConnect“ galima naudoti debesų ir mobiliųjų įrenginių paslaugoms pagal 22, 26 ir 39 JAV dolerių mėnesinį mokestį vienam agentui per mėnesį. Nemokamos programinės įrangos versijos nėra, tačiau jie siūlo nemokamą išbandymą.
„Salesforce“ platforma skambučių centrui siūlo analizę, interaktyvųjį atsakymą balsu, įeinančius skambučius, CMR integraciją ir rinkodaros statistiką.
„Salesforce Service Cloud“ yra puiki įeinančių skambučių centro programinė įranga, skirta paprastoms API integracijoms su kitomis trečiųjų šalių sistemomis. Ši programinė įranga yra žinoma kaip skirta mažų ir vidutinio dydžio skambučių centrų įmonių įeinančių skambučių centrų poreikiams tenkinti.
Siūlomas nemokamas išbandymas, bet nėra nemokamos versijos. Yra 25, 75, 150 ir 300 JAV dolerių per mėnesį parinktys visai jūsų komandai.
„Nice CXone“ siūlo klientų patirties, skambučių centrų analizės, įeinančių ir išeinančių skambučių paslaugas. Ši programinė įranga teikia duomenimis pagrįstus rezultatus, kurie leidžia geriau suprasti verslą.
Ši programinė įranga leidžia mažoms ir vidutinėms įmonėms teikti klientų aptarnavimo ir skambučių centro paslaugas naudojant debesų kompiuterijos pagrindu veikiančią įeinančių ir išeinančių skambučių programinę įrangą.
Kainos paprastai svyruoja nuo 90 iki 100 JAV dolerių vienam naudotojui per mėnesį. Norėdami gauti pasiūlymą, kreipkitės tiesiogiai į klientų aptarnavimo skyrių. Siūlomas nemokamas sistemos išbandymas, tačiau nemokamos programinės įrangos nėra.
„Dialpad“ siūlo atliekamus skambučius, pranešimus ir vaizdo susitikimus, kad pateiktų išsamius kontaktų centro sprendimus besikuriančioms įmonėms.
„Dialpad“ siūlo keletą klientų aptarnavimo sprendimų mažoms ir vidutinėms įmonėms, norinčioms daryti poveikį klientams. „Dialpad“ skambučių centro programinė įranga rekomenduojama norint greitai bendrauti su klientais per vaizdo pokalbius.
Šią debesų programinę įrangą, skirtą jūsų mažam ar vidutiniam verslui, galima įsigyti už 20 arba 30 JAV dolerių. Jei pageidaujate didesnių privalumų, susisiekite su jais tiesiogiai ir paprašykite pateikti pasiūlymą. Siūlomas nemokamas programos išbandymas, tačiau nėra nemokamos programinės įrangos versijos.
„Agile CRM“ siūlo klientų aptarnavimą pokalbiais, telefono parinktis ir autoatsakiklius.
Ši programinė įranga rekomenduojama mažoms ir vidutinio dydžio įeinančių skambučių centrų įmonėms. Dėl savo kainos ji gali tikti įmonėms, ieškančioms tik atskirų funkcijų.
„Agile“ turi tris paslaugų lygius: nemokamą, 15 ir 80 JAV dolerių per mėnesį vienam agentui. Siūlomas nemokamas išbandymas ir nemokama programinės įrangos versija.
„Five9“ siūlo įeinančių ir išeinančių skambučių centro parinktis, profesionalias paslaugas, mokymus ir klientų aptarnavimą.
Ši programinė įranga tinka mažoms, vidutinėms ir didelėms skambučių centrų įmonėms, nes turi įvairių funkcijų. „Five9“ galima naudoti beveik visur, pavyzdžiui, „Windows“, „Mac“, „iPhone“ ir saityno klientuose.
Nesiūlomas nei nemokamas programos išbandymas, nei nemokama versija. „Five9“ siūlo įvairius produktų paketus, tačiau jei jums reikia konkretaus pasiūlymo, susisiekite su jais tiesiogiai.
„CallHippo“ siūlo įeinančius skambučius, automatinį paskirstymą, aptarnavimą el. paštu ir balso įrašymą su skambučių centro programine įranga.
Ši programinė įranga naudojama daugiau kaip 50 šalių ir puikiai tinka mažoms įmonėms. „CallHippo“ yra puiki įeinančių skambučių centro programinė įranga, skirta virtualiam telefono numeriui naudoti, leidžianti įmonėms visame pasaulyje sklandžiai integruoti virtualius skambučius į savo komunikaciją.
„CallHippo“ turi 10, 18 ir 40 dolerių parinktis. Nėra nemokamo programos išbandymo ar nemokamos programinės įrangos. Šią debesų kompiuterija pagrįstą programinę įrangą galima naudoti keliuose įrenginiuose, įskaitant „Windows“, „Mac“ ir mobiliuosius įrenginius.
„Twilio“ siūlo SMS, API, vaizdo ir balso paslaugas.
„Twilio“ programinė įranga tinka mažoms įmonėms, kurios stengiasi iš mažo kiekio gauti kuo daugiau naudos. Šią programinę įrangą galima lengvai integruoti į kitą programinę įrangą, todėl ji naudinga mažesnėms įmonėms, norinčioms plėsti savo buvimą internete.
Ši debesų kompiuterijos programinė įranga siūlo unikalias apmokėjimo galimybes – nuo mėnesinio apmokėjimo už kiekvieną asmenį iki valandinio apmokėjimo. Skambučių kaina prasideda nuo 2 centų už minutę. Skambučių priėmimo kaina prasideda nuo 1 JAV dolerio per mėnesį už telefono numerį ir 1 cento už minutę. Siūlomas nemokamas programos pasibandymas, tačiau nemokamos versijos nėra. Dėl pasiūlymo kreipkitės tiesiogiai į „Twilio“.
„VICIdial“ gali padėti jūsų įmonei atlikti ir priimti skambučius, bei įrašyti skambučius ir pokalbius.
„VICIdial“ yra geriausia įeinančių skambučių centro programinė įranga, skirta integracijai su „Telcom“. Ši įeinančių skambučių centro programinė įranga tinka mažoms įmonėms, siekiančioms plėsti savo internetinį skambučių centrą. Siūlydama visų savo paslaugų palaikymą, „VICIdial“ suteikia galimybę mažesniems skambučių centrams plėtoti savo verslą.
„VICIdial“ programinė įranga yra nemokama, išskyrus pradinį serverio įrengimo mokestį, kuris, priklausomai nuo jūsų poreikių, svyruoja nuo 400 iki daugiau nei 1 000 JAV dolerių.
„3CX“ programinė įranga siūlo įeinančius skambučius, pokalbius ir vaizdo paslaugas, kurias galite naudoti su turimomis ausinėmis ir kita įranga.
„3CX“ puikiai tinka mažiems ir vidutinio dydžio skambučių centrams, ieškantiems programinės įrangos su nedidelėmis pradinėmis serverio naudojimo išlaidomis.
Pirmuosius metus naudodamiesi „3CX“ galite gauti nemokamai. Paslauga vidutiniškai kainuoja 145 USD arba 180 USD vienam agentui per metus antraisiais metais, todėl ši programinė įranga prieinama visiems. Norėdami gauti pasiūlymą, turėtumėte tiesiogiai susisiekti su „3CX“.
„Vonage Business Communications“ supaprastina skambučių centro veiklą, užtikrindama aukštą ryšio efektyvumą ir įvairias funkcijas.
Ši įeinančių skambučių centro programinė įranga sukurta taip, kad puikiai tiktų mažoms įmonėms. „Vonage Business Communications“ yra patogi gaunamų skambučių centro platforma, skirta greitai keisti naudotojų ir profilių nustatymus.
Yra 14,99 ir 39,99 JAV dolerių parinktys, prie kurių pridėta po 0,03 JAV dolerio už minutę išeinantiems skambučiams. Pasirinkimai skiriasi, o dėl išsamesnio pasiūlymo galite kreiptis tiesiogiai į juos.
„Aircall“ programinės įrangos funkcijos apima tokias telefonų sistemos funkcijas kaip balso paštas, interaktyvus balso atsakiklis ir virtualūs skambučių centrai.
Ši paslauga – tai vertės ir funkcijų derinys, tinkamas mažiems ir vidutinio dydžio skambučių centrams, ieškantiems efektyvios skambučių centro programinės įrangos.
„Aircall“ turi 40 ir 70 JAV dolerių mėnesinės prenumeratos parinktis, o jei renkatės mokėti kas metus, ši kaina sumažėja iki 30 ir 50 JAV dolerių vienam agentui per mėnesį. Nemokamos programinės įrangos nėra, tačiau programą galima išbandyti nemokamai.
„CallRail“ yra įeinančių skambučių centro programinė įranga, rekomenduojama naudotojų įsitraukimui jūsų svetainėje stebėti ir analitiniams duomenims didinti.
„CallRail“ yra įvairių galimybių suteikiantis sprendimas mažoms ir vidutinėms įmonėms, ieškančioms nebrangios programinės įrangos, kuri leidžia maksimaliai išnaudoti analizės galimybes.
„CallRail“ planų kaina prasideda nuo 45 JAV dolerių, į ką įeina dešimt vietinių telefono numerių ir 500 minučių. Dėl išsamesnio kainų plano kreipkitės į aptarnavimo tarnybą.
Rinkdamiesi savo verslo poreikiams tinkamą įeinančių skambučių centro programinę įrangą, turėtumėte palyginti įvairias jos funkcijas. Taip galėsite geriau kurti savo verslo planus, susijusius su skambučių centru. Toliau pateikiame geriausios rinkoje esančios įeinančių skambučių centro programinės įrangos pasirinkimus ir tai, dėl ko jos galėtų puikiai tikti jūsų verslui.
„LiveAgent“ įeinančių skambučių centro sprendimas tinka, jei norite pagreitinti klientų aptarnavimą ir ryšį. „LiveAgent“ naudoja patikimo klientų aptarnavimo portalo, kuriame naudojami keli įrankiai, galią. Greičiausias rinkoje pokalbių valdiklis leidžia jūsų klientams greitai bendrauti su darbuotojais, taip padidinant skambučių centro efektyvumą. „LiveAgent“ bilietų sistema naudoja hibridinę sistemą, kurioje naudojama omnikanalė pagalba, kad būtų lengva sekti kelių kanalų problemas. „LiveAgent“ yra viena iš nedaugelio įeinančių skambučių centrų programinės įrangos, siūlančios 24 valandų verslo aptarnavimą.
Looking for the right CRM software?
LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
„Primo Dialer“ – tai naujoviškas būdas sujungti vartotojus su kokybiškomis skambučių centro funkcijomis, teikiamomis per telekomunikacijas. „Primo Dialer“ išsiskiria tuo, kad už nedidelę kainą siūlo daugybę funkcijų. „Primo Dialer“ galėtų idealiai tikti vidutinio dydžio verslo skambučių centrams, kuriems reikia naujoviškų telekomunikacijų funkcijų.
„PhoneBurner“ sukuria numerio rinkimo programinę įrangą, kuri leidžia jūsų įeinančių skambučių centrui supaprastinti veiklą. „PhoneBurner“ teigia, kad naudodami jos įeinančių skambučių centro programinę įrangą galite pasiekti 447 % daugiau kontaktų, taip išsiskirdami iš kitos programinės įrangos. „PhoneBurner“ gali padėti jūsų klientų aptarnavimo komandai darbo eigos automatizavimo, vadovų valdymo, ataskaitų rengimo ir galingo rinkiklio srityse.
Šis prognozuojamo rinkimo kontaktų rinkinys išsiskiria tuo, kad atitinka TCPA reikalavimus ir užtikrina jūsų ir jūsų įmonės internetinių duomenų saugumą nuo įsilaužėlių. „ChaseData CCaaS“ puikiai tinka skambučių centrams, kuriuose dirba penki ar daugiau agentų. „ChaseData CCaaS“ naudoja funkcijas, kurios padeda skambučių centrams, pasikliaujantiems dideliu veikimo laiku, efektyviai atsakant į priimamus skambučius ir automatizuotus atliekamus skambučius. Šią programinę įrangą galima naudoti tokiose finansinių paslaugų srityse kaip skolų išieškojimas ir bankininkystė, kai norint pasiekti B2B arba B2C tikslus reikalingas aukštas klientų aptarnavimo laikas.
Pagerinkite klientų aptarnavimo sąveiką naudodami unikalią „XCALLY“ judesio technologiją, kurios nėra kitose įeinančių skambučių centrų programinėse įrangose. „XCALLY“ yra omnikanalė įeinančių skambučių centro programinė įranga, kuri integruoja „Asterisk“ paslaugą su „shuttle“ ir „motion“ technologijomis, suteikdama jums optimizuotą valdymą visoms įeinančių skambučių centro funkcijoms tvarkyti naudojant jų programinę įrangą. „XCALLY“ yra geras pasirinkimas priimamų skambučių centro įmonėms, ieškančioms profesionalių sprendimų, skirtų priimamų, atliekamų ir mišrių skambučių centrų programinės įrangos paslaugoms.
Taip! Išbandymas prieš perkant yra puikus sprendimas, nes juk norite, kad įeinančių skambučių centro programinė įranga atitiktų jūsų verslo poreikius. Nemokamo naudojimo arba išbandymo versijos padeda patikrinti, ar konkreti programinė įranga atitinka jūsų skambučių centro poreikius. Išsiaiškinkite, kuo skiriasi nemokamas išbandymas ir nemokama versija, kad gautumėte iš jų kuo daugiau naudos. Galimybė išbandyti visas įeinančių skambučių centro programinės įrangos funkcijas suteikia jūsų komandai galimybę neapsirikti prieš perkant. Nemokamo pasibandymo sąlygos priklauso nuo įeinančių skambučių centro programinės įrangos. Pavyzdžiui, „LiveAgent“ siūlo 14 dienų nemokamą išbandymą ir galite užsiregistruoti greičiau nei per 60 sekundžių, be banko kortelės.
Priimamų skambučių centro programinė įranga reikalinga jūsų verslui, nesvarbu, kokio dydžio yra jūsų skambučių centras. Tokia programinė įranga, kaip „LiveAgent“, gali sutaupyti jūsų įmonei pinigų ir kartu pagerinti bendravimo su klientais kokybę ir kiekybę. Galimybė patenkinti visus jūsų skambučių centro poreikius lemia, kad įeinančių skambučių centro programinė įranga yra būtina. Ji suteikia galimybę geriau pasiekti klientų informaciją ir supaprastinti bendravimą su klientais.
Geriausia įeinančių skambučių centro programinė įranga leidžia jūsų įmonei pasiekti daugiau su klientų aptarnavimo agentais, naudojant vieną įrankį. „LiveAgent“ tai daro įvairaus dydžio skambučių centrams, nes siūlo išskirtines funkcijas be jokio diegimo mokesčio, nereikalauja banko kortelės, teikia pagalbą 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ir leidžia bet kada atšaukti užsakymą. „LiveAgent“ turi integruotą parinktį integruotis su daugiau nei 200 skirtingų programinės įrangos vienetų, kuriuos jau naudojate rinkodarai.
„LiveAgent“ omnikanalė sistema leidžia bendrauti su visais skyriais. Naudodamiesi tokiomis funkcijomis, kaip geriausias pasaulyje pokalbių valdiklis, galite greitai bendrauti su klientais, kai jie kreipiasi. Naudodamiesi „LiveAgent“ aukščiausios kokybės debesų kompiuterijos aptarnavimo telefonu sistema, galite neribotai įrašinėti skambučius ir dalyvauti skambučių perdavimuose, kurie tinka įeinančių ir išeinančių skambučių centro poreikiams. Su „LiveAgent“ analitika, galite matyti visą savo bendravimą su klientais, pardavimus, svetainės duomenis ir net savo agentų efektyvumą. „LiveAgent“ naudoja hibridinį bilietų srautą, kuris pasiekia visus kanalus pagal jūsų poreikius atitinkantį mokėjimo planą.
Klientai nori bendrauti su įmonėmis naudodamiesi bet kuriuo jiems patogiausiu mediumu. „LiveAgent“ leidžia įeinančių skambučių centrams tvarkyti bilietus, gyvus pokalbius ir visas skambučių funkcijas, nes teikia omnikanalį aptarnavimą. „LiveAgent“ siūlo jūsų įmonei tokias įeinančių skambučių centro funkcijas kaip interaktyvusis balso atsakiklis, priimami skambučiai, atliekami skambučiai, ryšių su klientais valdymas, programinis telefonas, omnikanalis aptarnavimas ir analizė.
„LiveAgent“ įeinančių skambučių programinė įranga yra daugiausiai funkcijų turinti programinė įranga. „LiveAgent“ siūlo daugiau kaip 130 įvairių funkcijų, skirtų padėti vykdyti įeinančius skambučius, išeinančius skambučius, statistiką, ryšių su klientais valdymą ir omnikanalę pagalbą. Tai suteikia jūsų skambučių centrui daugiau universalumo, didesnį pelną ir didesnį klientų pasitenkinimą.
Nesvarbu, kokio dydžio yra jūsų skambučių centras, jums reikia rasti tinkamą, kainos ir kokybės santykį atitinkančią programinę įrangą, kuri padėtų pasiekti sėkmę ir pelną. „LiveAgent“ programinė įranga padeda klientams visa tai padaryti už kainą, kurią gali sau leisti bet kuri įmonė. Nemokamas išbandymas leidžia jūsų įmonei 14 dienų išbandyti visas „LiveAgent“ siūlomas funkcijas be banko kortelės. Tai reiškia, kad pradedantys skambučių centrai gali uždirbti pinigus nieko neišleidę, o tuo pačiu metu pamatyti, kaip programa veikia jūsų komandoje. Įmonėms, norinčioms plėstis ir turėti daugiau funkcijų, „LiveAgent“ pasižymi puikiu vertės ir kainos santykiu, nes siūlo 15, 29 ir 39 JAV dolerių paslaugų lygio parinktį vienam agentui per mėnesį.
„LiveAgent“ yra geriausiai įvertinta įeinančių skambučių centro programinė įranga, kurios vidutinis įvertinimas „Capterra“ svetainėje yra 4,7 žvaigždutės, o „G2“ svetainėje – 4,5 žvaigždutės. Tūkstančiai naudotojų patvirtina, kad „LiveAgent“ turi daug privalumų ir mažai trūkumų. „LiveAgent“ universalumas reiškia didesnius pardavimus, lengvą prieigą ir prieinamą kainą. Todėl „LiveAgent“ nuolat vertinama kaip viena geriausių įeinančių skambučių centrų programų.
Pasirinkite tokią įeinančių skambučių centro programinę įrangą, kurią būtų lengva integruoti į dabartinę veiklą, kurią būtų lengva nustatyti ir kuria būtų paprasta naudotis jūsų komandai. Tai reiškia, kad jūsų komandai reikės mažiau mokymų, o jūsų verslas gaus daugiau pelno, nes daugiau dėmesio bus skiriama klientams, o ne mokymams. „LiveAgent“ leidžia mokymams praleisti minimaliai laiko ir greitai įdiegti lengvai prieinamą įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Naudodami paprastą „LiveAgent“ integraciją, galite leisti agentams vykdyti klientų užklausas jau pirmąją dieną. Dėl didesnio prieinamumo, lengvesnio naudojimo, paprastos sąrankos ir kainos „LiveAgent“ yra prieinamiausia skambučių centro programinė įranga rinkoje.
Norėdami maksimaliai išnaudoti savo įeinančių skambučių centro programinę įrangą, turėtumėte žinoti, kaip ją naudoti, ir spręsti galimas problemas; informacijos visada galite ieškoti žinių bazėse arba „LiveAgent“ akademijoje, skambučių centro skyriuje. Arba perskaitykite šį glaustą DUK vadovą, kad daugiau sužinotumėte apie įeinančių skambučių centro programinės įrangos naudojimą.
Redaktoriaus pastaba: jei apžvalginiame straipsnyje pateikta informacija yra netiksli, susisiekite su mumis ir mes ją atitinkamai patikslinsime.
Find the best call center
LiveAgent offers wide range of call center tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?
Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?
Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Desk.com“ alternatyva. Sužinokite apie pranašumus ir užsiregistruokite nemokamam 14 dienų bandymą be jokių įsipareigojimų.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team