“Agile” CRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
“Agile” CRM Privatumo Politika
Kas yra “Agile” CRM?
“Agile” CRM yra Klientų Santykių Valdymo (CRM) programinė įranga yra naudojama daugelio įmonių visame pasaulyje. Ji naudojama automatizvimui, pardavimuose, rinkodaroje, kartu išsaugant klientų duomenis, kurie gali būti naudojami įvairiose kampanijose. “Agile” CRM suteikia verslo įžvalgų ir padeda pardavimo atstovams atlikti procesus.
Kaip galite jį panaudoti?
Šioje integracijoje yra daug veiksmų ir aktyvatorių. Gaukite pranešimus savo valdymo skydelyje kas kartą, kai tik “Agile” CRM yra sukuriamas naujas atvejis, sandoris, bilietas, įvykis, užduotis, kontaktas ar klientas. Jūs taip pat galite stebėti žymas ir atlikti sandorių etapus. Be šių veiksmų stebėjimo, juos galite rankiniu būdu atlikti LiveAgent. Kurkite naujus kontaktus, pridėkite kampanijas, klientus į grupes, žymas ar kurkite pokalbius.
Naudos
- Gaukite “Agile” CRM pranešimus savo LiveAgent valdymo skydelyje
- Gaukite užduotis ir atlikite darbą, be poreikio perjunginėti programinę įrangą
- Pagerinkite savo darbo eigą
Frequently Asked Questions
Kas yra "Agile" CRM?
"Agile" yra Klientų Santykių Valdymo platforma, kuri klientams suteikia galimybę talpinti svarbią informaciją ir automatizuoti bet kokius pardavimus ar rinkodaros procesus.
Kokia yra "Agile" CRM integravimo į LiveAgent nauda?
- pagerintas klientų aptarnavimo efektyvumas - gaukite "Agile" CRM pranešimus LiveAgent viduje - sukurkite kontaktus/kontaktų grupes ir pridėkite žymas iš vienos integracijos
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.