„Avoxi“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „Avoxi“?
„Avoxi“ yra debesijos ryšių ir VoIP teikėjas. Jie teikia paslaugas skambučių centrams, viešbučiams, kelionių organizatoriams ar pasaulinėms įmonėms. Jų vizija yra padėti komandoms visame pasaulyje efektyviau bendrauti ir suteikti galimybę kontroliuoti bei lanksčiai spręsti savo bendravimo poreikius.
„Avoxi“ siūlo nemokamus numerius iš daugelio šalių, taip pat vietinius numerius. Jie turi patirties daugelyje pramonės šakų, įskaitant svetingumą, teisę, žaidimus, IT aptarnavimą, finansus, draudimą ar užsakomąsias paslaugas.
„Avoxi“ ir „LiveAgent“ yra VoIP partneriai. „LiveAgent“ pagalbos centro programinėje įrangoje galite naudoti „Avoxi“ kaip savo VoIP teikėją.
Kaip galite naudoti „Avoxi“?
„Avoxi“ gali suteikti jums VoIP paslaugą skambinant internetu. „LiveAgent“ gali atlikti visas skambučių centro užduotis ir padėti valdyti ryšius su klientais.
„LiveAgent“ įrankių rinkinys gali padėti jums rūpintis pokalbių ryšiu ir nukreipimu, leisti valdyti debesijos skambučių centrą, pagerinti bendravimo su klientais kokybę ir padidinti klientų įsitraukimą.
Visa tai įmanoma naudojant tokias pažangias funkcijas kaip IVR medžiai, skambučių mygtukai jūsų svetainėse, skambučių nukreipimas, vaizdo skambučiai ir neribotas skambučių įrašymas.
Ar kainuoja „Avoxi“ integravimas?
„Avoxi“ yra nepriklausoma įmonė, kuri ima mokesčius už savo paslaugas. Tačiau „LiveAgent“ integracija su „Avoxi“ yra nemokama, ją galima gauti bet kuriuo metu nemokant papildomai.
Kokie yra „Avoxi“ vartojimo pranašumai?
- Nemokama integracija su „LiveAgent“
- Skambinimas iš įvairių įrenginių
- Patobulinti klientų aptarnavimo procesai
- Patikimas debesijos telefono sprendimas
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!
Kaip integruoti „Avoxi“ su „LiveAgent“?
„LiveAgent“ turi integruotą „Avoxi“ funkciją, todėl nereikia įskiepių ar trečiųjų šalių paslaugų. Ši funkcija yra įtraukta į jūsų „LiveAgent“ planą ir jums tereikia prijungti „Avoxi“ telefono numerį prie „LiveAgent“ paskyros. Pažvelkite į žemiau pateiktą instrukciją, kad sužinotumėte, kaip tai padaryti.
- Jei neturite savo „Avoxi“ paskyros, sukurkite ją čia. „Avoxi“ atstovas susisieks su jumis ir aptarsite, kokio sprendimo jums reikia. Kai turėsite prieigą prie savo paskyros, jums reikės vartotojo vardo, slaptažodžio ir telefono numerio, kad galėtumėte atlikti kitus veiksmus.
- Eikite į „LiveAgent“ paskyrą ir eikite į Konfigūracija> Skambučiai> Numeriai. Norėdami sukurti naują numerį, spustelėkite oranžinį mygtuką. Iš teikėjų pasirinkimo pasirinkite „Avoxi“.
- Dabar turite atlikti greitą konfigūraciją. Atitinkamuose laukuose nurodykite savo vartotojo vardą, slaptažodį ir „Avoxi“ telefono numerį. Taip pat galite pasirinkti skyrių, į kurį bus nukreipiami skambučiai, numerio priešdėlį, pasirinktinį „Avoxi“ telefono numerio pavadinimą ir galimybę įrašyti skambučius. Baigę spustelėkite Pridėti.
Jūsų „Avoxi“ telefono numeris prijungtas prie „LiveAgent“ ir yra paruoštas naudoti.
Ar norėtumėte integruoti daugiau programų, kurias naudojate kasdien? Pažvelkite į mūsų integracijų puslapį ir sužinokite daugiau apie sujungiamas darbo eigas. Taip pat galite peržiūrėti visas „LiveAgent“ siūlomas funkcijas ir įrankius arba žiūrėti toliau pateiktą mūsų gaminių apžvalgos vaizdo įrašą.
Frequently Asked Questions
Kas yra „Avoxi“?
„Avoxi“ yra debesijos ryšio ir VoIP paslaugų teikėjas, turintis pažangias skambučių centro funkcijas ir lanksčius kainų planus, tinkančius bet kokio dydžio įmonėms.
Kiek kainuoja „Avoxi“ integravimas į „LiveAgent“?
„Avoxi“ integravimas į „LiveAgent“ jau įtrauktas į planą ir už jo naudojimą nėra jokių papildomų mokesčių. Galite pridėti „Avoxi“ telefono numerius prie „LiveAgent“ ir nustatyti savo klientų aptarnavimo skambučių centrą be jokių papildomų mokėjimų.
Kaip galiu integruoti „Avoxi“ su „LiveAgent“?
Nereikia „Avoxi“ integruoti į „LiveAgent“, nes ji jau yra įmontuota. Jums tereikia pridėti savo „Avoxi“ numerį ir paskyros informaciją. „LiveAgent“ eikite į Konfigūracija> Skambučiai>Numeriai Sukurkite naują numerį ir kaip VoIP teikėją pasirinkite „Avoxi“ Įveskite savo vartotojo vardą, slaptažodį, numerį ir kitą informaciją Spustelėkite Pridėti ir viskas paruošta
Susipažinkite su „Actio“ – Lenkijos VoIP operatoriumi, siūlančiu patikimus telekomunikacijų sprendimus namų ir verslo klientams nuo 2006 m. Sužinokite, kaip lengvai integruoti „Actio“ su „LiveAgent“ be papildomų mokesčių ir pasinaudokite 14 dienų nemokamu bandymu. Atraskite puikų įrenginio ryšį ir prieinamumą dabar!