Axigen integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Axigen Privatumo Politika
Kas yra Axigen?
Axigen yra el. pašto serveris ir grupinė programinė įranga, kurios planuose prieinamos keletas bendradarbiavimo funkcijų. Jos leidžia naudotojams dalintis kalendoriais, failas ir kontaktais, bei patikrinti vartotojo pasiekiamumą ir naudoti praograminę įrangą iš kelių įrenginių. Axigen teikia kelių lygių apsaugą ir siūlo lengvą administravimą, todėl tai yra puikus sprendimas įmonėms, turinčioms mažesnes IT komandas.
Kaip galite panaudoti Axigen?
Axigen gali būti naudojama tiek kaip biuro bendradarbiavimo sprendimas, tiek kaip el. pašto serveris. Jį lengva prižiūrėti, todėl šis sprendimas puikiai tinka įmonėms, ieškančioms paprasto ir patikimo el. pašto sprendimo su grupinės programinės įrangos funkcijomis. Tai taip pat yra labai saugu, ieškantiems papildomos apsaugos. Axigen komanda kiekvienam klientui užtikrina 24/7 klientų aptarnavimą, todėl nereikia jaudintis apie problemų sprendimą. Ją galima integruoti į LiveAgent. Tai puikiai tinka įmonėms, norinčioms pagerinti savo pagalbos tarnybą su atskiru klientų aptarnavimo sprendimu.
Pridėkite saugų bendravimą el. paštu į bilietavimo sistemą iš LiveAgent ir teikite geriausią klientų aptarnavimą. Pasinaudokite el. pašto archyvavimo ir bilietavimo istorija bei stebėkite bendravimą su klientais. LiveAgent siūlo daug daugiau, nei susirašinėjimą el. laiškais. Bilietavimo sisitema palaiko internetinius pokalbius, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą, ir klientų portalą. Viską palaiko pažangios funkcijos, palengvinančios jūsų darbą.
AUniversali pašto dėžutė su hibridiniu bilietų srautum gali padėti palaikyti tvarką jūsų bendravime. Atsakymams naudokite atsakymų šablonus ar paruoštus atsakymus ir teikite greitesnį klientų aptarnavimą. Nustatykite taisykles ir sukurkite automatizacijas, kurios padės pasirūpinti pasikratojančiomis užduotimis. Apžvelkite visą bilietavimo funkcijų sąrašą ir pamatykite, kaip jos galėtų pasitarnauti jūsų pagalbos tarnyboje.
Kokios yra Axigen integracijos teikiamos naudos?
- Lengva priežiūra
- 24/7 Klientų aptarnavimas
- Didelis saugumas
- Bendradarbiavimo funkcijos
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Kaip integruoti Axigen į LiveAgent?
Axigen galima integruoti su LiveAgent bilietavimo sistema per IMAP/POP3. Parinktį nesudėtinga rasti LiveAgent konfigūracijos parinktyse. Peržiūrėkite “žingsnis-po-žingsnio” vadovą ir sužinokite, kaip į jūsų bilietavimo sistemą integruoti Axigen.
- Pirmiausiai reikia nustatyti Axigen? Apsilankykite Axigen svetainėje ir pasirinkite planą su kuriuo norite pradėti. Axigen siūlo naudingą dokumentacijos skyrių su įdiegimo vadovu ir kitais jums reikalingais ištekliais. Kai tik gausite prieigą prie Axigen ir jį nustatysite, įsijunkite LiveAgent ir pereikite prie sekančio žingsnio.
- Kai naudojimui paruošite Axigen, eikite į savo LiveAgent paskyrą. Jei dar neturite, pirmiausiai susikurkite savo nemokamą bandomąją versiją. Tuomet eikite į Konfogūravimas > El. paštas > El. pašto Paskyros ir paspauskite viršuje esantį Sukurti mygtuką Atsidarys sąrašas su el. pašto tiekėjais. Apačioje pasirinkite Kita ir sekančiame lange paspauskite IMAP/POP3.
- Dabar, jums reikia pateikti savo Axigen duomenis LiveAgent ir užbaigti integraciją. Užpildykite vartotojo vardą, slaptažodį ir el. pašto adresą. Tada pasirinkite gavimo būdą, serverio informaciją ir prievadą. Nepamirškite pasirinkti departamento, kuris bus atsakingas už bilietų tvarkymą iš šio el. pašto adreso. Kai būsite patenkinti konfigūracija, užbaikite spustelėdami lango apačioje esantį mygtuką Išsaugoti.
Viskas baigta. LiveAgent dabar surinks el. laiškus iš Axigen į jūsų bilietavimo sistemą. Peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo įrašą ir pamatykite, ką dar gali atlikti LiveAgent. Taip pat galite peržvelgti funkcijų puslapį ir pamatyti daugiau pasirinkimų arba apsilankyti Akademijos puslapyje ir daugiau sužinoti apie pagalbą klientams.
Looking for a seamless integration between your email server and help desk software?
With LiveAgent's integration with Axigen, you can easily manage all of your customer support tickets and emails in one centralized location, saving you time and streamlining your workflow.
Frequently Asked Questions
Kas yra "Axigen"?
Savo planuose "Axigen" siūlo el. pašto serverius ir grupinę programinę įrangą su keliomis bendradarbiavimo funkcijomis. Programinės įrangos naudotojai gali dalintis kalendoriais, failas ir kontaktais, bei matyti vartotojų prieinamumą ir pasiekti programinę įrangą iš keletos įrenginių. "Axigen" suteikia kelių lygių saugumą ir lengvą administravimą, todėl ji puikiai tinka įmonėms, turinčioms mažus IT skyrius.
Kaip galite panaudoti "Axigen"?
Be to, kad ji veikia kaip el. pašto serveris, "Axigen" galima naudoti kaip biuro bendradarbiavimo sprendimą. Dėl savo nesudėtingo naudojimo ir lengvo išlaikymo, ji puikiai tinka įmonėms, ieškančioms lengvai naudojamo ir patikimo el. pašto sprendimo su grupinės programinės įrangos galimybėmis. Be to, ieškantiems papildomos apsaugos, ji yra ypatingai saugi. "Axigen" komanda kiekvienam klientui užtikrina 24/7 klientų aptarnavimą, todėl nereikia jaudintis apie problemų sprendimą. Prieinama LiveAgent integracija. Tai tobulas sprendimas įmonėms, savo pagalbos tarnybai ieškančioms atskiro klientų pagalbos sprendimo.
Kokia yra "Axigen" integravimo nauda?
Lengva priežiūra Klientų pagalba 24/7 Didelis saugumas Bendradarbiavimo funkcijos
Kaip integruoti "Axigen" su LiveAgent?
Eikite į LiveAgent ir atsidarykite Konfigūracija > El. paštas > El. pašto Paskyros Sukurkite naują el. paštą ir pasirinkite Kita Pasirinkite IMAP/POP3, pateikite savo informaciją ir paspauskite Išsaugoti
Susipažinkite su „Actio“ – Lenkijos VoIP operatoriumi, siūlančiu patikimus telekomunikacijų sprendimus namų ir verslo klientams nuo 2006 m. Sužinokite, kaip lengvai integruoti „Actio“ su „LiveAgent“ be papildomų mokesčių ir pasinaudokite 14 dienų nemokamu bandymu. Atraskite puikų įrenginio ryšį ir prieinamumą dabar!
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.