„Blogger“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „Blogger“?
„Blogger“ – tai nemokama internetinė turinio valdymo sistema, naudojama tinklaraščiams kurti. Vartotojai gali naudoti savo pasirinktus subdomenus. Visi tinklaraščio įrašai žymimi laiko žymomis ir gali būti redaguojami. Be standartinių tinklaraščio funkcijų, „Blogger“ dar suderinamas su kitais „Google“ produktais.
„Blogger“ žinomas dėl savo naudojimo paprastumo net pradedantiesiems, kurie gali sukurti ir paruošti veikiantį tinklaraštį per mažiau nei 10 minučių. Dėl to jis yra vienas populiariausių tinklaraščių TVS pasirinkimų.
Kam galima naudoti „Blogger“?
Norite susikurti asmeninį arba verslo tinklaraštį? „Blogger“ gali jums padėti. Tiesiog nuspręskite, ar norite kurti asmeninį, verslo, nišinį ar partnerių tinklaraštį, pasirinkite pavadinimą ir pradėkite rašyti straipsnius, apžvalgas ar bet ką kita.
Individualaus tinklaraščio rašymas gali būti labai veiksmingas būdas reklamuoti savo verslą, nepriklausomai nuo pramonės šakos. Tinklaraščio įrašai ir apžvalgos gali būti naudojami informacijai apie jūsų produktus ir paslaugas skleisti. Taip pat galite pridėti partnerių nuorodų arba gauti būti paremti kitų įmonių ir užsidirbti papildomai.
Tikslo siekiantis tinklaraštis pažįsta savo tikslinę auditoriją ir tiksliai žino, ko ji tikisi iš produkto ar paslaugos. Auksinė taisyklė – rašyti naudingą ir dalykišką turinį, o ne dėl to, kad tiesiog būtų turinio. Be to, tinklaraščius galima susieti su kitais komunikacijos kanalais, pavyzdžiui, socialiniais tinklais, e-prekybos svetainėmis ar klientų aptarnavimo tarnyba.
„LiveAgent“ gali padėti išplėsti klientų aptarnavimo pasiekiamumą pasitelkus tiesioginių pokalbių valdiklį, kurį galima tiesiog patalpinti „Blogger“ tinklaraštyje. Tiesioginiai pokalbiai yra puiki priemonė, leidžianti teikti veiksmingą ir patikimą klientų aptarnavimą jūsų tinklaraštyje besilankantiems klientams. Jūsų tinklaraščio svetainėje patalpinas paprastas kodas užtikrins, kad bet kokie kliento klausimai bus išspręsti greitai ir visiškai jį patenkins.
„LiveAgent“ siūlo vieną iš greičiausių rinkoje tiesioginių pokalbių valdiklių, kurio užkrovimo greitis yra vos 2,5 sekundės. Vien dėl tokio greičio klientų užklausas galėsite išnagrinėti greičiau nei įprastai, o tai sudėjus su „LiveAgent“ daugiakanale bilietų sistema ir gausiu naudingų produktyvumo funkcijų pasirinkimu, bendravimas taps itin patogus ir veiksmingas.
Pasinaudokite mūsų siūlomais pokalbių mygtukais ir išsirinkite prie jūsų tinklaraščio dizaino derantį, arba sukurkite ir įkelkite savo unikalios išvaizdos dizainą. Atsakykite greičiau pasitelkę tikralaikio rašymo stebėjimą, kuris leidžia matyti, ką klientai rašo dar prieš jiems išsiunčiant žinutę. Aktyvūs kvietimai pokalbiui užtikrins, kad jūsų tiesioginiai pokalbiai būtų pastebėti, ir kartu su raginimais imtis veiksmų gali padidinti įsitraukimą.
Kokie „Blogger“ integracijos privalumai?
- Padidėjęs klientų įsitraukimas
- Iniciatyvūs kvietimai pokalbiui
- Ypač greitas tiesioginių pokalbių valdiklis
- Prie jūsų tinklaraščio pritaikytas valdiklio dizainas
Looking to chat more with your audience?
Get a fully features live chat widget on your website. Increase engagement with LiveAgent's lightning fast live chat today.
Kaip integruoti „Blogger“ su „LiveAgent“ tiesioginiu pokalbiu
Integruoti „LiveAgent“ tiesioginius pokalbius į „Blogger“ ir sukurti naują tinklaraštį yra vienodai paprasta. Jums tereikia sukurti pokalbių mygtuką „LiveAgent“ programoje ir įrašyti jo kodą prie savo tinklaraščio kodo. Norėdami sužinoti, kaip tai padaryti, vadovaukitės toliau pateikta instrukcija.
- Atidarykite „LiveAgent“ paskyrą, eikite į Configuration > Chat > Chat Buttons ir spustelėkite viršuje esantį oranžinį mygtuką Create, kad pradėtumėte kurti tiesioginio pokalbio mygtuką. Tai padarius, atsidarys pokalbio mygtuko kūrimo langas.
- Dabar galite pasirinkti pageidaujamą pokalbio mygtuko dizainą. Galite rinktis iš kelių pokalbių mygtukų stilių: burbulo, šoninio, kampinio, linijinio arba praleisti rinkimąsi ir įkelti savo dizainą. Tai galite padaryti spustelėję skirtuką Custom. Galite įkelti dizaino paveikslėlį arba parašyti savo HTML kodą. Kai nuspręsite, pasirinkite pokalbio mygtuką ir būsite nukreipti į mygtuko konfigūraciją.
- Patekę į konfigūracijos skyrių, galite pavadinti mygtuką ir pasirinkti skyrių, atsakingą už įeinančius klientų pokalbius. Taip pat galite pasirinkti pokalbių lango kalbą, prašyti iš klientų informacijos užpildant formą, pasirinkti didžiausią pokalbių laukimo eilės ilgį ir kitas parinktis. Viskas tinkamai paaiškinta konfigūracijoje. Baigę galite atlikti peržiūrą ir bandymą, kad pirmiausia išbandytumėte, arba išsaugoti mygtuką, kad užbaigtumėte kūrimo procesą.
- Dabar, kai pokalbio mygtukas baigtas ir išsaugotas, spustelėkite kairiajame lango skydelyje esantį skirtuką Integration. Čia rasite sugeneruotą integracijos kodą. Nukopijuokite kodą ir įklijuokite jį į savo „Blogger“ tinklaraščio kodą. Jei nežinote, kur rasti tinklaraščio kodą, atlikite tolesnius veiksmus.
- Eikite į „Blogger“ ir pasirinkite tinklaraštį, kurį norite atnaujinti įdėdami tiesioginio pokalbio mygtuką. Tada kairiajame skydelyje pasirinkite Theme ir spustelėkite rodyklę šalia mygtuko Customize (tinkinti). Pasirinkite Edit HTML ir gausite prieigą prie tinklaraščio kodo.
- Dabar tiesiog nukopijuokite ir įklijuokite kodą į tinklaraščio kodą. Slinkite į apačią ir įterpkite jį virš </body>. Tada spustelėkite viršutiniame dešiniajame kampe esantį mygtuką išsaugoti.
Štai ir viskas – pokalbių mygtukas jūsų „LiveAgent“ svetainėje paruoštas. Dabar galite lengvai spręsti bet kokius klientų klausimus. Jei norite peržiūrėti kitas pokalbių mygtuko išdėstymo galimybes, pažvelkite čia.
Norite sužinoti daugiau apie „LiveAgent“ tiesioginius pokalbius ar kitas funkcijas? Peržiūrėkite mūsų tiesioginio pokalbio funkcijų puslapį arba mūsų tiesioginio pokalbio puslapį ir sužinokite, ką dar galima nuveikti ir kaip tai panaudoti savo naudai.
Frequently Asked Questions
Kas yra „Blogger“?
„Blogger“ yra nemokama ir populiari tinklaraščių ir TVS (turinio valdymo sistemos platforma). Ji žinoma dėl savo paprastumo naudoti. Naujiems naudotojams pradėti rašyti pirmąjį tinklaraščio įrašą su „Blogger“ užtrunka mažiau nei 10 minučių.
Ar galima prie „Blogger“ pridėti tiesioginio pokalbio mygtuką?
Taip, „Blogger“ svetainėje galite lengvai įdiegti pritinkintą tiesioginio pokalbio mygtuką. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai susikurti „LiveAgent“ paskyrą ir sukurti naują pokalbių mygtuką. Tai užtrunka vos kelias minutes. Daugiau informacijos apie šį procesą rasite šiame straipsnyje
Ar galima integruoti „Blogger“ su „LiveAgent“?
Savo tinklaraštyje galite integruoti „LiveAgent“ greitą tiesioginio pokalbio valdiklį ir iškart pradėti atsakinėti į klientų ar skaitytojų klausimus. Tai padaryti užtruks vos kelias minutes.
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.