„Braintree“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„Braintree“ Privatumo Politika
Kas yra „Braintree“?
„Braintree“ yra įmonė, kuri specializuojasi internetinių ir mobiliųjų mokėjimų el. prekybos segmente. Ji savo vartotojams suteikia mokėjimo platformą ir prekybininkų paskyras. „Braintree“ yra populiarios „PayPal“ paslaugos skyrius.
Kaip galite tai naudoti?
Naudokite „Braintree“, kad galėtumėte stebėti savo operacijas iš „LiveAgent“ paskyros.
Privalumai
- Mokėjimų atšaukimas
- Išmokų grąžinimas
- Stebėkite naujas operacijas ar naujus klientus
Kaip integruoti „Braintree“ su „LiveAgent“
„LiveAgent“ turi savają „Braintree“ integraciją. Norėdami ją suaktyvinti, atidarykite „LiveAgent“ prietaisų skydelį ir eikite į Konfigūracija> Sistema> Įskiepiai. Sąraše raskite „Braintree“ integraciją ir spustelėkite jungiklį Aktyvuoti.
Kai įskiepis yra aktyvus, spustelėkite krumpliaračio piktogramą šalia jungiklio, kad atidarytumėte konfigūraciją.
Šiame lange turėsite įvesti prekybininko ID, viešąjį raktą ir privatų raktą. Juos galite rasti „Braintree“ skiltyje „Sandbox“ raktai ir konfigūracija“.
Įveskite duomenis į laukus ir spustelėkite Išsaugoti. Atidarykite bet kurį bilietą ir raskite „Braintree“ piktogramą. Jūsų integracija dabar aktyvi.
Kaip integruoti „Braintree“ su „LiveAgent“ per „Zapier“
„Braintree“ ir „LiveAgent“ galima sujungti per „Zapier“. Jei norite sukurti „Zapier“ integraciją, pirmiausia turite turėti „Zapier“ paskyrą.
Sukurkite ją čia. Jei jau turite, tiesiog prisijunkite ir eikite į „Braintree + LiveAgent“ integracijos puslapį, esantį „Zapier“.
Slinkite žemyn, kol pamatysite skyrių Sujunkite „Braintree“ + „LiveAgent“ per keletą minučių. Čia galite pasirinkti trigerį ir veiksmą. Pagalvokite, kokios integracijos norite ir pasirinkite ją.
Pavyzdžiui, pasirinkome „Braintree“ trigerį Naujas klientas ir „LiveAgent“ veiksmą Pridėti naują klientą. Kai baigsite, spustelėkite mėlyną mygtuką.
Dabar reikia atlikti trigerio konfigūraciją. Prisijunkite prie „Braintree“ naudodami „Zapier“ ir tęskite paprastą procesą.
Rekomenduojame išbandyti trigerį, kai baigsite, bet galite praleisti šį veiksmą.
Tęskite „LiveAgent“ veiksmo konfigūravimą. Kaip ir anksčiau, prisijunkite prie „LiveAgent“ naudodami „Zapier“ ir kitame žingsnyje užpildykite laukus.
El. pašto lauke pasirinkite 1. El. paštą, kaip ir paveikslėlyje žemiau. Tai užtikrins, kad el. pašto adresas bus pridėtas prie „LiveAgent“, kai „Braintree“ atsiras naujas klientas.
Užpildykite likusius laukus taip, kaip pageidaujate arba kaip parodyta paveikslėlyje žemiau.
Atlikite paskutinį integracijos testą.
Štai ir viskas. Klientas visada bus įtrauktas, kai tik atsiras „Braintree“.
Galite grįžti į svetainę ir sukurti daugiau integracijų.
Frequently Asked Questions
Kas tai yra „Braintree“ integracija?
„Braintree“ yra „Paypal“ paslauga. Integracija leidžia vos keliais paspaudimais grąžinti arba atšaukti mokėjimus iš „LiveAgent“.
Kaip integruoti „Braintree“ su „LiveAgent“?
Pirmasis žingsnis yra eiti į konfigūracijas iš „LiveAgent“ informacijos suvestinės. Antrasis žingsnis yra spustelėti Sistema -& gt; Įskiepiai. Paskutinis žingsnis yra surasti „Braintree“ ir jį suaktyvinti.
Integruokite „SharpSpring“ su „LiveAgent“ ir padidinkite savo rinkodaros efektyvumą! „SharpSpring“ automatizavimo įrankis padeda pritraukti daugiau potencialių klientų ir optimizuoti rinkodaros investicijas. Sinchronizuokite kontaktinę informaciją abiejose platformose lengvai ir patogiai. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!
Atraskite „Highrise“ CRM įskiepį „LiveAgent“ – debesijos pagrindu sukurtą sprendimą, kuris supaprastina klientų valdymą, integruojant ankstesnių sandorių ir problemų stebėjimą. Sužinokite, kaip tai padeda efektyviau valdyti klientų duomenis ir teikti kokybišką aptarnavimą iš vienos sąsajos. Išbandykite nemokamai ir padidinkite klientų pasitenkinimą dabar!