“CommuniGate Pro” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
“CommuniGate Pro” Privatumo Politika
Kas yra “CommuniGate Pro”?
“CommuniGate Pro” yra operatoriaus lygio vieningas bendravimo serveris, kuris apima ir kūrėjo platformą. Yra API skirti autentifikavimui ir įvairioms pagalbinėms aplikacijoms. Sistema sukurta Interneto Protokolo pagrindiu ir parašyta C++. “CommuniGate Pro” taip pat apima pašto perkėlimo agentą su žiniatinklio pašto sąsaja, palaikančią POP3/IMAP ir SMTP. Savo vartotojams ji teikia pažangų pašto filtravimą, keletos pašto dėžučių prenumeravimo galimybę ir naudojant modulius palaiko šlamšto ir antivirusinę apsaugą.
Kaip galite naudoti “CommuniGate Pro”?
“CommuniGate Pro” yra puikus sprendimas kūrėjams ir įmonėms, kurie orientuojasi į “pasidaryk pats” metodą. Ji teikia naudą dėl šlamšto ir antivirusinės apsaugos galimybių, kurios saugo jūsų ir jūsų įmonės bendravimą nuo nepageidaujamų ir pavojingų el. laiškų. “CommuniGate Pro” el. paštas siūlo lankstumą visiems, kuriems jis yra reikalingas ir yra integruojamas su LiveAgent pagalbos sistema.
El. pašto tvarkymas su “CommuniGate Pro” yra fantastinis sprendimas daugeliui įmonių, kurios nori lanksčiai tvarkyti bendravimą el. laiškais. Tačiau įmonės, kurioms reikia apdoroti didelį klientų užklausų skaičių ir jas efektyviai spręsti, gali naudoti LiveAgent ir taip padaryti savo klientus laimingais.
Pagalbos tarnybos bilietavimo sistema gali nepaprastai pasitarnauti teikiant bet kokį klientų aptarnavimą. LiveAgent pagalbos tarnyba gali gauti visą jūsų bendravimą el. paštu ir paversti jį į bilietus, kuriuos galima nesudėtingai tvarkyti ir paskirstyti tarp klientų aptarnavimo agentų. Šis sprendimas yra funkcionalus, todėl gali pagerėti jūsų darbo eiga ir jūsų klientų pasitenkinimas.
Pagerinkite savo kasdienę veiklą su į produktyvumą nukreiptomis funkcijomis. Pradėkite tvarkyti savo bilietus naudojant filtrus, žymas ir departamentus. Jūs taip pat galite padalinti sudėtingus bilietus, kuriems reikalingas papildomas dėmesys bei greičiau atsakyti naudojant atsakymų šablonus. Ruošiatės dienos pabaigai? Nustatykite darbo valandas ar pasinaudokite pertraukėle, kai tik ji jums yra reikalinga.
El. paštas nėra vienintelis dalykas, kurį galima integruoti. Nustatykite savo skambučių centrą ir žinių bazę, sukurkite pritaikytą internetinių pokalbių valdiklį savo svetainei ar prijunkite “Facebook“, “Instagram“, “Twitter” ir “Viber“. Visas bendravimas bus tvarkomas bilietavimo sistemoje, todėl jūs neprarasite jokios informacijos apie tai, kas vyksta.
Kokios yra “CommuniGate Pro” naudos?
- Kūrimo platforma
- Lankstus el. pašto perkėlimo agentas
- ŠLAMŠTO apsauga
- Antivirusinė apsauga naudojant modulius
Switch to ticketing with LiveAgent
Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent
Kaip integruoti “CommuniGate Pro” į LiveAgent?
Kai tik baigsite savo “CommuniGate Pro” el. pašto paruošimą, galėsite nesunkiai jį apjungti su LiveAgent bilietavimo sistema. Tai yra nesudėtingas procesas, trunkantis vos kelias minutes. Peržiūrėkite žemiau pateiktą integracijos vadovą ir sužinokite, kaip tai atlikti.
- Pirmiausiai reikia nustatyti “CommuniGate Pro”? Apsilankykite jų svetainėje ir parsisiųskite. Apsižvalgykite jų svetainėje ir gaukite viską, ko reikia įdiegimui. Kai baigsite sąranką, atlikite sekančius žingsnius.
- Kai jau viskas yra paruošta, eikite į savo LiveAgent paskyrą, tuomet į Konfigūracija > El. paštas > Pašto Paskyros. Paspauskite oranžinį Sukurti mygtuką ir tuomet pasirinkite Kita. Iš dviejų parinkčių, pasirinkite IMAP/POP3.
- Viskas, ką liko padaryti, tai sekančioje dalyje užpildyti savo informaciją. Jūsų el. pašto adresas, prisijungimo informacija, slaptažodis, prievadas bei serveris yra privalomi laukai. Jūs taip pat galite pasirinkti departamentą, kuris šioje paskyroje tvarkys bendravimą ir nurodyti kitus nustatymus. Kai baigsite, paspauskite apačioje esantį Pridėti mygtuką ir viskas baigta.
Integracija yra baigta ir jūs galite ją išbandyti. Peržiūrėkite LiveAgent bilietavimo sistemą ir nesudėtingai atsakykite į klientų el. laiškus. Jei norite daugiau sužinoti apie klientų aptarnavimą ir pagalbos tarnybas, peržiūrėkite LiveAgent Akademijos straipsnius. Jūs taip pat galite sužinoti daugiau informacijos apie LiveAgent peržiūrėję pristatomąjį vaizdo įrašą ar naršydami mūsų funkcijų puslapyje.
Frequently Asked Questions
Kas yra "CommuniGate Pro"?
"CommuniGate Pro" yra operatoriaus lygio vieningas bendravimo serveris, kuriame teikiama ir kūrimo platforma. Taip pat prieinama autentifikavimo API ir įvairios pagalbinės aplikacijos. Sistema remiasi interneto protokolu ir yra parašyta C++ kalboje. Be žiniatinklio pašto sąsajos, "CommuniGate Pro" taip pat apima POP3/IMAP palaikantį pašto perkėlimo agentą.
Kaip galite naudoti "CommuniGate Po"?
Kūrėjams ir įmonėms, kurie remiasi "pasidaryk pats" metodais, "CommuniGate Pro" bus idealus sprendimas. Be to, jame taip pat yra funkcijos, kurios apsaugos jūsų įmonę nuo šlamšto ir virusų. Ją taip pat galima integruoti į LiveAgent pagalbos tarnybą. "CommuniGate Pro" siūlo lankstumą visiems, kam to labiausiai reikia.
Kokia yra "CommuniGate Pro" integracijos nauda?
Kūrimo platforma Lankstus el. pašto perkėlimo agentas ŠLAMŠTO apsauga Antivirusinė apsauga naudojant modulius
Kaip integruoti "CommuniGate Pro" į LiveAgent?
Eikite į LiveAgent ir atidarykite Konfigūracija > El. paštas > Pašto Paskyros Sukurkite naują ir pasirinkite Kita > IMAP/POP3 Pateikite savo informaciją ir Išsaugokite pakeitimus
Susipažinkite su „Actio“ – Lenkijos VoIP operatoriumi, siūlančiu patikimus telekomunikacijų sprendimus namų ir verslo klientams nuo 2006 m. Sužinokite, kaip lengvai integruoti „Actio“ su „LiveAgent“ be papildomų mokesčių ir pasinaudokite 14 dienų nemokamu bandymu. Atraskite puikų įrenginio ryšį ir prieinamumą dabar!
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.