„ComTalk“ integration
Partner website
Kas yra „ComTalk“?
„ComTalk“ yra telekomunikacijų bendrovė, teikianti paslaugas visoje Europoje, kurios pagrindinė būstinė yra Danijoje. Įmonė rinkoje veikia daugiau nei 10 metų ir yra žinoma dėl kokybiškų produktų ir puikaus klientų aptarnavimo. „LiveAgent“ bendradarbiauja su „ComTalk“, kad sujungti savo VoIP numerius su „LiveAgent“ skambučių centru norintiems klientams pateiktų geresnį sprendimą.
Kiek kainuoja integruoti „ComTalk“ su „LiveAgent“?
Kaip jau minėta, „ComTalk“ veikia Danijoje. Įmonė veikia individualiai, todėl už paslaugas taip pat ima mokesčius atskirai. Tačiau pati „ComTalk“ integracija į “LiveAgent” mūsų klientams papildomai nieko nekainuoja.
Kaip prijungti „ComTalk“ prie „LiveAgent“?
Štai keli paprasti žingsniai:
1. Susisiekite su „ComTalk“ ir gaukite VoIP numerį
2. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros
3. Eikite į Configurations – Call – Numbers – (+ mygtukas)
4. Suraskite ComTalk
5. Įrašykite savo VoIP numerį ir kitą esminę informaciją
6. Išsaugokite visą informaciją
Privalumai:
- efektyvus bendravimas su klientais
- geresnė klientų patirtis
- mažesnės išlaidos
- geresnė prieiga per kelis įrenginius
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ComTalk integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra „ComTalk“?
„ComTalk“ yra daugiau nei 10 metų veikianti telekomunikacijų bendrovė. Įmonė savo klientams taip pat teikia VoIP paslaugas.
Kiek kainuoja „ComTalk“ integracija?
„ComTalk“ už savo paslaugas apmokestina atskirai. Tačiau „LiveAgent“ iš klientų neima jokių papildomų mokesčių už „ComTalk“ VoIP numerio prijungimą.
Kur rasti VoIP partnerius „LiveAgent“ sistemoje?
Prisijungę prie „LiveAgent“, spustelėkite Configurations - Call - Numbers - Create (+).
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.
Atraskite „Sipcall“ integraciją su „LiveAgent“ – patikimą VoIP sprendimą jūsų verslui! Mėgaukitės aukštos kokybės virtualiomis telefonų sistemomis ir sklandžiu ryšiu su „SIP trunk“ ar „Microsoft Teams“. Pagerinkite klientų aptarnavimą su „LiveAgent“ skambučių centro programine įranga ir optimizuokite savo verslo komunikaciją. Sužinokite daugiau apie mūsų sprendimus ir pradėkite nemokamai!