“ConvergeHub” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “ConvergeHub”?
“ConvergeHub” yra Klientų Santykių Valdymo (CRM) sprendimas yra teikiamas už sąžiningą kainą. Jis leidžia vartotojams valdyti potencialius klientus, kontaktus, vartotojų paskyras ir pasiūlymus iš vieno patogaus sprendimo. “ConvergeHub” teikia klientų įžvalgas, kurios įgalina pardavimų atstovus ir siūlo pasikartojančių pardavimo užduočių automatizavimą. Jis gali padidinti efektyvumą, padėti stebėti klientų informaciją valdyti pardavimo procesus ir lengviau atlikti darbus.
Kaip galite naudoti “ConvergeHub”?
Saugokite, tvarkykite ir lengvai stebėkite klientų informaciją. “ConvergeHub” yra idealus sprendimas bendrovėms, ieškančioms patikimo Klientų Santykio Valdymo sprendimo. Jis gali įgalinti jūsų pardavimo procesus, padėti stebėti klientų informaciją, tokią, kaip jų kontaktai, patinka ir nepatinka paspaudimai ar asmeniniai pomėgiai. Naudojant “ConvergeHub” kartu su LiveAgent gali būti fantastiškas derinys jūsų klientų aptarnavimui.
Lengvai valdykite savo klientų aptarnavimo tarnybą dėl LiveAgent pagalbos tarnybos su CRM galimybėmis. LiveAgent galima sklandžiai integruoti su daugybe CRM sprendimų, kurie jums padės valdyti klientus ir pagerinti jūsų bendravimą su jais. Mūsų funkcionalus sprendimas gali padėti valdyti kontaktus tarp jūsų CRM ir pagalbos tarnybos, naudojant įvairias funkcijas.
Mūsų bilietavimo funkcijos apima universalią dėžutę, kurioje galima saugoti iš bet kurio klientų kanalo gaunamą bendravimą ir sklandžiai paskirstyti jį tarp klientų aptarnavimo agentų bei pardavėjų. Nustatykite taisykles ir automatizuokite kasdienes užduotis bei sutelkite dėmesį į svarbius dalykus, arba paruoškite atsakymų šablonus, kad galėtumėte greitai atsakyti į dažnus klausimus bei išlaikyti profesionalų požiūrį į kiekvieną klientą.
Kokia yra “CovergeHub” nauda?
- Lanksti ir lengvai naudojama
- Bendradarbiavimo funkcijos
- Palaiko pardavimus, rinkodarą, pagalbą ir mokėjimus
- Klientų įžvalgos ir ataskaitos
Provide awesome customer support
Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps
Kaip integruoti “CovergeHub” į LiveAgent naudojant “Zapier”
Nesudėtingai susiekite savo LiveAgent ir “CovergeHub” paskyras naudojant “Zapier” ir sukurkite savo integraciją. Puiku yra tai, kad jūs galite pritaikyti integracijos tipą su keliomis parinktimis. Peržiūrėkite žemiau pateiktą vadovą, kuriame galite rasti integracijos tarp LiveAgent ir ConvergeHub pavyzdį.
- Pirmiausia, susikurkite savo “Zapier” paskyrą arba, jei turite, prisijunkite prie turimos paskyros. Tuomet eikite į LiveAgent + “ConvergeHub” integracijos puslapį. Dabar jūs galite pasirinkti aktyvatorių ir veiksmą. Galite rinktis iš daugybės parinkčių, todėl apgalvokite, koks yra integracijos tikslas. Kai pasirinksite aktyvatorių ir integraciją, paspauskite prijungti LiveAgent + “ConvergeHub” mygtuką ir paspauskite ant Pradėti.
- Sekančiame žingsnyje atliksite aktyvatoriaus ir veiksmo konfigūravimą. Jums reikės susieti abejas sąskaitas su “Zapier”, kad ji galėtų gauti priegą prie integracijai sukurti reikalingų duomenų. Vėliau jūs galite pritaikyti integraciją, pavadinimų “Zap”. Paskutinis reikalingas dalykas yra žinutės “Zap” išsiuntimas, kad užtikrinti, jog viskas veikia pagal planą.. Kai pabaigsite, įjunkite “Zap” ir integracija bus baigta.
Kai įjungsite “Zap”, integracija bus baigta. Galite drąsiai sukurti daugiau skirtingų “Zap” su skirtingais nustatymais, kad sukurtumėte dar įdomesnes integracijas savo aplikacijoms. Peržiūrėkite LiveAgent akademijos puslapius ir sužinokite daugiau informacijos apie teisingą programinės įrangos naudojimą ar klientų aptarnavimo teikimą.
Frequently Asked Questions
Kas yra "ConvergeHub"?
"ConvergeHub" yra Klientų Santykių Valdymo (CRM) sprendimas. Su vieninteliu įrankiu, vartotojai gali valdyti potencialius klientus, kontaktus, vartotojų sąskaitas ir pasiūlymus. "ConvergeHub" pardavimo atstovams teikia klientų įžvalgas ir automatizuoja pasikartojančias pardavimų užduotis. Jūsų darbas bus efektyvesnis, jūs galėsite stebėti klientų informaciją, jūsų pardavimų procesas taps lengviau valdomu ir jūs galėsite produktyviau dirbti.
Kaip galite naudoti "ConvergeHub"?
Lengviau valdykite klientų informaciją ją talpindami, tvarkydami ir stebėdami. Klientai, ieškantys Klientų Santykių Valdymo sprendimų, "ConvergeHub" pripažins tobulu sprendimu. Naudodami šią programinę įrangą, jūs galėsite pagerinti savo pardavimo procesus ir stebėti tokią klientų informaciją, kaip kontaktai, patinka ir nepatinka paspaudimai ir asmeniniai pomėgiai. Naudojant "ConvergeHub" kartu su LiveAgent gali būti fantastiškas derinys jūsų klientų aptarnavimui.
Kokia yra "ConvergeHub" nauda?
Lanksti ir lengvai naudojama Bendradarbiavimo funkcijos Palaiko pardavimus, rinkodarą, aptarnavimą ir atsiskaitymą Klientų įžvalgos ir ataskaitos
Kaip integruoti "ConvergeHub" į LiveAgent?
LiveAgent ir "ConvergeHub" galima nesudėtingai integruoti naudojantis "Zapier" paslauga, kuri leidžia jums sukurti pritaikytą darbo eigą. Nustatykite aktyvatorių ir veiksmą, norėdami sukurti jūsų poreikiams pritaikytas integracijas. Peržiūrėkite šį straipsnį, kuriame plačiau aprašomas integravimo procesas.
Integruokite „SharpSpring“ su „LiveAgent“ ir padidinkite savo rinkodaros efektyvumą! „SharpSpring“ automatizavimo įrankis padeda pritraukti daugiau potencialių klientų ir optimizuoti rinkodaros investicijas. Sinchronizuokite kontaktinę informaciją abiejose platformose lengvai ir patogiai. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
Atraskite geriausią 2022 m. klientų komunikacijos valdymo programinę įrangą su „LiveAgent“. Stebėkite visas sąveikas vienoje vietoje, be įdiegimo mokesčio ir kreditinės kortelės poreikio. Pradėkite 14 dienų nemokamą bandomąją versiją ir patirkite asmenišką aptarnavimą, kuris užtikrina klientų pasitenkinimą.