CS-Cart integration
Partner Privacy Policy
CS-Cart Privatumo Politika
Jei norite patalpinti LiveAgent tiesioginio pokalbio mygtuką savo CS-Cart parduotuvėje, tiesiog sekite žemiau pateiktą integravimo vadovą arba peržiūrėkite pateiktą vaizdo įrašą.

- Pirmasis žingsnis yra sukurti ir pritaikyti savo poreikiams naują pokalbio mygtuką LiveAgent skydelyje (neturite LiveAgent paskyros? Prisiregistruokite čia). Nukopijuokite HTML kodą (Ctrl + C) į iškarpinę.
- Eikite į CS-Cart administratoriaus skydelį ir pasirinkite Greitasis meniu > Dizainas > Blokai > Slinkite iki GRID 16 > Blokas Klientų aptarnavimas > Spustelėkite Bloko parinktys > pasirinkite skirtuką Turinys > Įklijuokite (Ctrl + V) HTML kodą po „“ eilute > Išsaugokite
- Pastaba: nebūtina naudoti bloko „Klientų aptarnavimas“. Galite sukurti savo blokus ir juos naudoti.
- Eikite į parduotuvės tinklalapį, atnaujinkite jį ir pokalbio mygtukas yra paruoštas.
Kas yra CS-Cart?
CS-Cart yra geriausias pirkinių krepšelio sprendimas bet kokio dydžio elektroninės prekybos svetainei sukurti: nuo mažos internetinės parduotuvės iki virtualaus prekybos centro. Paruošta parduotuvė, daugelio mokėjimo ir pristatymo galimybių palaikymas, pilna atsargų kontrolė, neribotas kiekis produktų, reklamos įrankiai ir kitos elektroninės prekybos programinės įrangos funkcijos.
Kaip galima tai naudoti?
LiveAgent priklausanti CS-Cart integracija leidžia CS-Cart parduotuvėje patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką.
Frequently Asked Questions
Kokie yra „CS-Cart“ integracijos privalumai?
Integracija leidžia CS pokalbių svetainėje patalpinti tiesioginio pokalbio mygtuką. Pagrindiniai tiesioginio pokalbio mygtuko integravimo pranašumai yra šie: - pagerėję pardavimai - sumažintos išlaidos - konkurencinis pranašumas - aukštesnis klientų pasitenkinimas
Kaip galima integruoti „CS-Cart“ su „LiveAgent“?
Norėdami atlikti integraciją paprastai, vadovaukitės šiuo trumpu vadovu: 1. Prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros 2. Sukurkite/tinkinkite tiesioginio pokalbio mygtuką 3. Nukopijuokite HTML kodą 4. Įklijuokite kodą į „CS-Cart“
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.