„DirectCall“ integration
Partner website
Kas yra „DirectCall“?
1994 m. įkurta „DirectCall“ suteikia vietinius numerius (0800 arba 30xx) visose Brazilijos vietovėse su perkėlimo galimybe. Tai numeriai, leidžiantys atsiliepti į vietinius skambučius miestuose, kuriuose jūsų įmonė net neturi fizinės infrastruktūros, tiesiogiai per operatorių. „Directcall“ yra „Anatel“ įgaliota teikti fiksuotojo ryšio ir IP telefoniją bei išsiskiria savo plėtra ir tvirta infrastruktūra.
„DirectCall“ taip pat siūlo:
- Įrašymas per operatorių gali palengvinti iki 5 metų senumo įrašytų skambučių paiešką ir atkūrimą tiesiogiai „Directcall“ žiniatinklyje.
- IVR per operatorių gali automatizuoti paslaugų protokolą, padeda skambinantiems asmenims rasti tinkamą skyrių arba informaciją internete.
- Išmanusis atpažinimas padidina atsiliepimą į skambučius iki 25%, visada nurodant vietinį numerį vietovės kode.
- Telefonijos API ir APP, kurie skirti jūsų CRM, pagalbos centrui ar virtualiai parduotuvei, valdo numerį, perkeltą į „Directcall“ tiesiai per operatorių.
„LiveAgent“ vartotojai gali prašyti nemokamo „DirectCall“ linijos bandymo čia.
Kaip galite tai naudoti?
„LiveAgent“ ir „DirectCall“ dabar yra partneriai, todėl „DirectCall VoIP“ integracija tapo lengvesnė nei bet kada. „LiveAgent“ neima jokių papildomų mokesčių už „DirectCall“ VoIP numerio prijungimą prie jūsų skambučių centro.
Jei jus domina „DirectCall“ prijungimas prie „LiveAgent“ skambučių centro, tiesiog prisijunkite prie „LiveAgent“ paskyros ir vykdykite instrukcijas.
1. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros
2. Eikite į Numeriai
3. Ieškokite „DirectCall“
4. Spustelėkite Pridėti
5. Įveskite reikiamus duomenis
„DirectCall“ integravimo kaina:
„DirectCall“ ir „LiveAgent“ yra partneriai. Taigi, jei turite „LiveAgent“ planą, integracija yra nemokama. Tačiau „DirectCall“ ima mokestį už savo paslaugas, nes bendrovė veikia atskirai.
„DirectCall“ pranašumai
- Prieinama kaina
- Geresnė klientų patirtis
- pažangios funkcijos
- prieiga visoje Brazilijoje
- aukštas prieinamumas
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Directcall integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra „DirectCall“?
„DirectCall“ yra Brazilijos operatorius, kurio specializacija yra VoiP ir fiksuotoji telefonija Brazilijoje, kurią autorizavo „Anatel“
Kiek kainuoja „DirectCall“ integravimas į „LiveAgent“?
„LiveAgent“ jau integravo „DirectCall“, taigi integracija yra nemokama. Tačiau atminkite, kad „DirectCall“ ima mokestį už savo paslaugas.
Kaip į „LiveAgent“ galima įdiegti „DirectCall“ VoIP numerį?
Kaip minėjome anksčiau, „DirectCall“ jau yra „LiveAgent“ dalis. Tiesiog prisijunkite ir sekite žemiau pateiktą vadovą: 1. Eikite į Konfigūracijos> Skambučiai> Numeriai> „DirectCall“ 2. Pridėkite VoIP numerį ir iš karto galite pradėti naudotis
Atraskite „Optimal Call“ - Slovakijos VoIP paslaugų teikėją, siūlantį išskirtinius telefono numerius ir ryšių sprendimus įmonėms bei privatiems klientams Slovakijoje ir Čekijoje. Integruokite nemokamai su „LiveAgent“ ir pradėkite naudoti kaip omnichannel skambučių centro sprendimą. Išbandykite dabar be papildomų išlaidų!
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!
Atrakinkite „Drupal“ galimybes su „LiveAgent“! Integruokite tiesioginio pokalbio mygtuką savo svetainėje, gerinkite klientų patirtį ir padidinkite pardavimus. Sužinokite, kaip „Drupal“ padeda valdyti kelias svetaines ir optimizuoti turinį įvairiems įrenginiams. Pradėkite nemokamą bandomąją paskyrą be įsipareigojimų!