“Duocom” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “Duocom”?
“Duocom” yra lyderiai Ispanijos telekomunikacijų bendrovių virtualios telefonijos ir VoIP srityse. “Duocom Europe S.L” elefono operatorius su būstine Gran Kanarijoje, Ispanijoje, kuris nuo 2000 metų yra licencijuotas Nacionalinės Rinkų ir Konkurencijos Komisijos (CNMC).
Bendrovė sukūrė savo inovatyvią technologiją, kuri apjungia telefoniją ir internetą, siekiant pritaikyti virtualias paslaugas konkretiems kiekvieno kliento poreikiams. Didelį lankstumą suteikiančios paslaugos, nes vartotojai bet kuriuo metu gali pasirinkti prietaisą (laidinį, mobilų, VoIP, Internetinį) ir įrankius, kurie geriausiai atitinka jų poreikius ir padeda iš naujo konfigūruoti paslaugas realiuoju laiku, kliento svetainėje.
„Duocom Europe“ siūlo virtualaus telefono paslaugas, kurios – be investicijų ar priežiūros išlaidų – optimizuoja produktyvumą ir komunikacijos valdymą, taupant laiką ir pinigus.
Kaip galite tai panaudoti?
Jei ieškote VoIP tiekėjo, kurį prijungtumėte prie savo LiveAgent skambučių centro, “Duocom” yra puikus pasirinkimas. LiveAgent skambučių centras tvarkys jūsų pokalbius ir bilietus, o “Duocom” pasirūpins viskuo kitu. Nešiojamojo kompiuterio ar išmaniojo telefono mikrofonai ir garsiakalbiai yra viskas, ko jums reikia norint įkurti pradinį skambučių centrą. Jei ateityje norėsite pagerinti skambučių kokybę, jums gali prireikti kitos techninės įrangos.
Kaip galite pasinaudoti „LiveAgent“ skambučių centru?
Nors kai kurie žmonės renkasi skaitmeninę klientų patirtį, kiti siekia gilesnio asmeninio ryšio su prekės ženklais, su kuriais jie bendrauja. Skambučių centrai yra puikus būdas pagerinti savo santykius su klientais, parduoti produktus, gauti naujų klientų ir aptarnauti vartotojus ar teikti bendrą klientų aptarnavimą.
Žlugus tradiciniams skambučių centrams ir populiarėjant skambučių centro programinei įrangai, tokiai kaip „LiveAgent“, lengva suteikti tokio pobūdžio patirtį savo klientams nepatiriant didelių išlaidų. Dabar skambučių centrai yra prieinami visų tipų įmonėms, tiek didelėms, tiek mažoms.
Kaip veikia „LiveAgent“ skambučių centras?
Dėl pažangių funkcijų, LiveAgent įmonėms palengvina skambučių centro valdymą ir palaikymą. Pavyzdžiui, jūs galite sukurti pritaikytus IVR (Interaktyvaus Autoatsakiklio) medžius, kurie automatiškai nukreips jūsų klientus tinkamiems departamentams ir agentams.
Geriausia dalis? „LiveAgent“ IVR funkcija atlieka visą darbą ir sukuria savo klientams patirtį be rūpesčių. Viskas, ką jie turi padaryti, yra išklausyti IVR meniu ir paspausti atitinkamą rinkimo klaviatūros klavišą (pvz., paspauskite 1, jei norite susisiekti su pardavimų skyriumi), kad būtumėte susieti su tinkamu asmeniu.
Ar jūsų klientas atsitiktinai paskambino į netinkamą skyrių? Sprendimas yra paprastas: naudokite skambučių perkėlimus, kad nukreiptumėte klientą pas vieną iš savo kolegų ir sutaupytumėte jų laiką.
Ar sunku prisiminti, ką sakė jūsų klientai? Nesijaudinkite, „LiveAgent“ įrašo visus gaunamus ir atliekamus skambučius ir saugo juos sistemoje. Jei jums reikia ką nors prisiminti, tiesiog suraskite bilietą ir išklausykite visą skambučio įrašą. Skambučių įrašymas taip pat gali būti naudojamas apmokant naujus agentus ir parodant jiems teisingus atsakymus į klientų skambučius.
Norite gauti daugiau informacijos apie mūsų skambučių centro funkcijas? Peržiūrėkite mūsų Skambučių Centro funkcijų puslapį, kuriame pateikta visa informacija apie LiveAgent skambučių centro galimybes.
Kaip integruoti “Duocom” VoIP į LiveAgent?
Jei norite sukurti savo LiveAgent skambučių centrą su “Duocom”, kaip VoIP tiekėju, sekite šį paprastą vadovą.
- Atidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracija > Skambutis > Numeriai. Paspauskite viršuje esantį oranžinį Sukurti mygtuką.
- VoIP tiekėjų sąraše pasirinkite “Duocom”.
- Įveskite numerį, pasirinkite departamentą, įveskite savo prisijungimo duomenis ir pasirinkite išeinančių skambučių priešdėlį. Jūs taip pat galite pažymėti arba nuimti žymėjimą nuo parinkties, dėl visų gaunamų ir atliekamų skambučių įrašymo. Kai norite baigti, paspauskite apačioje esantį mygtuką Pridėti.
Telefono numeris yra LiveAgent ir paruoštas naudojimui. Jei pageidaujate, jūs galite pridėti daugiau “Duocom” telefono numerių ar pridėti numerių iš kitų teikėjų.
Gaukite daugiau informacijos apie „LiveAgent“ skambučių centro programinę įrangą
Ieškote daugiau informacijos apie skambučių centro įkūrimą ir veiklą? Jei jums įdomu, galite peržiūrėti LiveAgent akademiją ir gauti daugiau informacijos apie skambučių centrus bei kitas temas iš klientų aptarnavimo pasaulio.
Įdomu, ką dar galima padaryti su „LiveAgent“? Peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą, kad pamatytumėte pilną mūsų klientų aptarnavimo programinės įrangos apžvalgą.
Frequently Asked Questions
Kas yra "Duocom"?
"Duocom" yra lyderiai Ispanijos telekomunikacijų bendrovių virtualios telefonijos ir VoIP srityse. "Duocom Europe S.L" yra telefono operatorius su būstine Gran Kanarijoje, Ispanijoje, kuris yra licencijuotas Nacionalinės Rinkų ir Konkurencijos Komisijos (CNMC).
Ar galiu integruoti "Duocom" su LiveAgent?
"Duocom" yra vienas iš IP telefonijos (VoIP) paslaugų teikėjų, prieinamas ir palaikomas LiveAgent. Jūs galite paruošti savo skambučių centrą su "Duocom", kaip pagrindiniu savo paslaugos teikėju.
Ar "Duocom" integracija yra nemokama?
Su viskas įskaičiuota LiveAgent planu jums nereikia mokėti papildomai ir jūs iš karto galite paruošti "Duocom" VoIP pagrįstą skambučių centrą su LiveAgent.