“GIPHY” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “Giphy”?
“Giphy” yra internetinė animuotų “GIF” paveikslėlių ir begarsių vaizdo įrašų internetinė duomenų bazė ir paieškos variklis, pagerinantis internetinį bendravimą. “Giphy” populiarus ne tik socialinėje žiniasklaidoje, tačiau ir kai kuriose profesinėse srityse, tokiose kaip klientų pagalbos kanalai ar “Slack” kanalai.
Kaip galite jį naudoti?
“GIF” galima naudoti ir LiveAgent bilietuose. Išreiškite save su didele, įvairioms progoms ir tikslams skirtų “GIF” paveikslėlių įvairove. Leiskite klientams sužinoti jūsų nuomonę internetiniame pokalbyje, pasidalinti džiaugsmu socialinės žiniasklaidos žinutėje ar pasidalinti linksma istorija su savo kolegomis “Slack”.
Paslauga yra nemokama, todėl tik nuo jūsų priklauso, kaip ją naudosite. Daugelis žmonių vertina lengvai bendraujantį klientų aptarnavimo agentą. Todėl būkite linksmesni ir nebūkite tokie surūgę, kaip Rojus…
… geriau būkite kaip Byvis! Jis tikrai žino ką daro.
LiveAgent bilietavimas palaiko “Giphy” todėl nesijaudinkite ir naudokite “GIF” paveikslėlius bet kur ir bet kada. Štai keletas populiarių Kanalų, kuriuose galite gauti naudą, naudodami “GIF” paveikslėlius.
El. laiškas neturi būti tiesiog blankus teksto rinkinys, nes jūs galite naudoti nuotraukas, nuorodas, emociukus ir žinoma – “GIF” paveikslėlius. Pagerinkite savo klientų bendravimą ir priverskite juos uždaryti gautą laišką su šypsena veide, po gerai atlikto darbo.
“Facebook” yra puiki vieta “GIF” paveikslėlių naudojimui, tvarkant klientų problemas. Kai kurios geriausios bendrovės naudoja šią taktiką, kad leistų klientams pasijausti suprastiems, atsipalaidavusiems ir laimingiems.
Kartais, klientai nenori spręsti problemų, o tiesiog pasidalinti savo mintimis, idėjomis ar tiesiog parašyti kažką juokingo. Tokiais atvejais pravartu naudoti “GIF” paveikslėlius, todėl nesivaržykite ir pasižiūrėkite savo “Facebook” sekėjų reakcijas.
Juos galite naudoti ne tik bendraujant su klientais, tačiau ir su savo bendradarbiais “Slack” kanaluose. “Slack” naudotojai žino apie “GIF” naudojimo populiarumą savo darbo aplinkoje, todė LiveAgent taip pat palaiko šia funkciją.
Naudos
- “GIF’ paieškos variklis jūsų bilietavimo sistemoje
- Lengvai naudojama
- Pagerintas bendravimas su klientais
- Prieinama daugelyje kanalų
Kaip integruoti “Giphy” į LiveAgent?
LiveAgent turi įdiegtą “Giphy” įskiepio palaikymą, kuris prieinamas konfigūracijoje. Norint pradėti, atsidarykite savo skydelį ir eikite į Konfigūracija > Sistema > Įskiepiai.
Įskiepių sąraše susiraskite “Giphy” ir paspauskite ant aktyvavimo jungiklio. Po to, LiveAgent bus paleista iš naujo.
Vėliau, eikite į Kūrėjams skirtą “Giphy” ir paspauskite ant Sukurti aplikaciją. Tada, pasirinkite API, pavadinkite savo aplikaciją ir ją aprašykite. “Giphy” jums sugeneruos API raktą.
Nukopijuokite šį raktą ir grįžkite į LiveAgent įskiepio pasirinkimą. Raskite “Giphy” ir paspauskite ant krumpliaračio piktogramos, kad konfigūruoti įskiepį. Nukopijuokite API raktą į “Giphy” API rakto laukelį ir paspauskite Išsaugoti.
Jūs baigėti ir “Giphy” jau yra paruoštas. Eikite į savo bilietavimo sistemą ir atidarykite bilietą, į kurį norite atsakyti naudojant “GIF” paveikslėlį. Paspauskite ant trijų taškų, esančių po bilieto pavadinimu ir pasirinkite “Giphy”. Paieškos variklis jums leidžia ieškoti įvairių “GIF” paveikslėlių, tinkamų jūsų pokalbiui.
Čia yra daugybė “GIF” paveikslėlių, kuriuos galite naudoti. Arba susikurkite savo nuosavą, apsilankę giphy.com, kaip tai padarėme mes!
Kaip integruoti “Giphy” su LiveAgent, naudojant “Zapier”
Taip pat galite išbandyti integruoti “Giphy” su “Zapier” paslauga. “Zapier” sujungia dvi aplikacijas su keliomis integracijos parinktimis, todėl jūs galite pasirinkti, ką integracija turėtų atlikti. Jei dar neturite “Zapie” paskyros ją galite susikurti čia. Tada tęskite į “Giphy” + LiveAgent integracijos puslapį.
Slinkite puslapiu žemyn ir ieškokite aktyvatoriaus ir veiksmo pasirinkimo. Peržiūrėkite parinktis ir išsirinkite jums labiausiai tinakamas. Rašant šį straipsnį, mes turime tik vieną parinktį, todėl ją ir naudosime. Paspauskite ant mėlynojo prisijungimo mygtuko ir tęskite integravimo procesą.
Pirmasis žingsnis yra paprastas. Jums reikia tiesiog prisijungti prie savo LiveAgent paskyros ir suteikti kliento duomenų tvarkymo prieigą “Zapier”. Išbandykite aktyvatorių ir tęskite.
Atlikite tą patį su “Giphy” ir pridėjus naują klientą, nurodykite raktažodį “GIF” paieškoje. Išbandykite integraciją ir įsijunkite “Zap”.
Štai ir viskas, jūs baigėte.
Frequently Asked Questions
Kas yra "GIPHY" integracija į LiveAgent?
Jei jūsų įmonės tikslas yra sukurti originalius ir personalizuotus pokalbius su klientais, tuomet "GIPHY" integracija yra puikus būdas tai padaryti. Kai tinkama, siųskite "gif" paveikslėlius ir sukurkite geresnius santykius su klientais, naudodami LiveAgent.
Kaip galite integruoti "GIPHY" į savo LiveAgent?
1. Prisijunkite į LiveAgent 2. Paspauskite ant Konfigūracijos - Sistema- Įskiepiai - "GIPHY" 3. Aktyvuokite Įskiepį 4. NAUDOKITE iš karto
Susipažinkite su „Actio“ – Lenkijos VoIP operatoriumi, siūlančiu patikimus telekomunikacijų sprendimus namų ir verslo klientams nuo 2006 m. Sužinokite, kaip lengvai integruoti „Actio“ su „LiveAgent“ be papildomų mokesčių ir pasinaudokite 14 dienų nemokamu bandymu. Atraskite puikų įrenginio ryšį ir prieinamumą dabar!