„iFON“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „iFON“?
„iFON“ yra naujoviškų telekomunikacijų paslaugų bendrovė, teikianti paslaugas bet kur internetu. Bendrovė teikia paslaugas visoje Europoje nuo 2004 m.
„LiveAgent“ yra „iFON“ partneris ir teikia nemokamą VoIP integraciją.
Kaip galima prijungti „iFON“ VoIP numerį prie „LiveAgent“?
Pirmiausia reikia užsiregistruoti „iFON“ sistemoje ir gauti VoIP numerį. Antrasis žingsnis – prisijungti prie „LiveAgent“ paskyros. Jei dar neturite „LiveAgent“ paskyros, nedvejodami pasinaudokite 14 dienų nemokamu išbandymu. Trečiasis žingsnis pateiktas toliau.
Ketvirtasis žingsnis – surasti „iFON“ ir užpildyti reikiamą informaciją. Po to paspauskite mygtuką ADD ir būsite pasiruošę naudotis savo VoIP numeriu.
VoIP naudojimo privalumai:
- nedideli priežiūros kaštai
- pagerintas produktyvumas
- nemokama integracija
- pagerinta klientų patirtis
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra „iFON“?
„iFON“ yra įmonė, teikianti telekomunikacijų paslaugas, kurios taip pat apima VoIP.
Kaip galima gauti VoIP numerį?
Pasaulyje yra daug VoIP paslaugų teikėjų. Jei norite lengvai integruoti savo VoIP numerį su „LiveAgent“, čia rasite „LiveAgent“ VoIP partnerių sąrašą.
Kaip galima prijungti VoIP numerį prie „LiveAgent“?
Kadangi „LiveAgent“ bendradarbiauja su daugeliu VoIP paslaugų teikėjų, siekidami procesų jums supaprastinimo, nusprendėme juos įtraukti į „LiveAgent. Tiesiog eikite į Configurations > Call > Numbers > Create, pasirinkite VoIP teikėją, įveskite VoIP numerį ir paspauskite pridėjimo mygtuką.
Atraskite, kaip „LiveAgent“ įmonių funkcija padeda rinkti ir tvarkyti informaciją apie įmones, gerinant klientų aptarnavimo procesus. Sužinokite, kaip kurti įmonių profilius, pridėti kontaktus ir pasinaudoti pasirinktiniais laukais. Išbandykite nemokamai ir patirkite patogią kontaktų valdymo patirtį!
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!
Atsisiųskite nemokamą „LiveAgent“ iOS programėlę ir aptarnaukite savo klientus kelyje. Ši galinga pagalbos tarnybos sistema su integracijomis ir VoIP palaikymu leidžia efektyviai valdyti bilietus, bendrauti tiesiogiai ir stebėti klientų užklausas bet kuriuo metu. Pradėkite nemokamą išbandymą ir patirkite puikų klientų aptarnavimą jau šiandien!