“Keap” (“Infusionsoft”) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “Keap” (“Infusionsoft”)?
“Keap” CRM (buvęs “Infusionsoft”) yra debesų kompiuterijos pagrindu teikiama santykių valdymo (CRM) platforma. Ji naudojama rinkodaros el. laiškų siuntimui, automatiniam rinkimui, automatiniams rinkodaros ar pardavimų skambučiams ir kitiems tikslams.
Kaip galite ją naudoti?
LiveAgent skirtas “Keap” leidžia nesudėtingai pagerinti jūsų darbo eigą, į naudojamą skydelį įtraukiant pranešimus ir veiksmus. Galite stebėti į sistemą naujai pridėtus klientus, naujas veiksmų sekas ir naujas įmones.
Taip pat galima sekti kontaktų veiksmus, kredito kortelės nuskaitymus, naujus partnerius, naujus kontaktų aktyvatorius ar išlaidas. Rankiniai veiksmai apima kompanijų kūrimą, užrašus, užsakymus ir produktus. Šią informaciją galite nesudėtingai atnaujinti iš LiveAgent.
Naudos
- Valdykite savo klientus, užsakymus, kontaktus ir daugiau, be platformų perjungimo
- Gaukite įspėjimą apie jūsų duomenų pasikeitimą
- Padidinkite savo LiveAgent galimybes ir palengvinkite savo darbo eigą
Frequently Asked Questions
Kur naudojama "Infusionsoft"?
Infusionsoft yra klientų santykių valdymo platforma, kuri naudojama: - pritaikytoms kampanijoms - pardavimų automatizacijai - rinkodaros automatizacijai - galingai aplikacijų integracijai
Kokia yra "Infusionsoft" integracijos į LiveAgent nauda?
- pagerinta klientų aptarnavimo darbo eiga - iš vieno skydelio valdomi duomenys (LiveAgent) - galimybė stebėti naujus kontaktus, kredito kortelės nuskaitymus, naujus partnerius ir pan.
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!
Atraskite „Highrise“ CRM įskiepį „LiveAgent“ – debesijos pagrindu sukurtą sprendimą, kuris supaprastina klientų valdymą, integruojant ankstesnių sandorių ir problemų stebėjimą. Sužinokite, kaip tai padeda efektyviau valdyti klientų duomenis ir teikti kokybišką aptarnavimą iš vienos sąsajos. Išbandykite nemokamai ir padidinkite klientų pasitenkinimą dabar!
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!