„Intercom“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „Intercom“?
„Intercom“ yra pranešimų platforma, kurią įmonės naudoja bendravimui su klientais. Susirašinėjimas gali būti panaudotas duomenims rinkti ir filtruoti, kad būtų galima sukurti tikslinius pranešimus.
Kaip galite ją panaudoti?
Naudokite šią integraciją pranešimams arba vartotojams sekti ir valdyti. Galite pridėti įvykių, pastabų, kurti vartotojus, tvarkyti žymas, atnaujinti įmonių informaciją, siųsti gaunamus pranešimus ir dar daugiau. Integravę „Intercom“ taip pat galėsite gauti pranešimus apie naujienas, atnaujinimus ir naujus klientus.
Privalumai
- Lengvas verslo pranešimų sekimas
- Patogus duomenų rinkimas ir klientų valdymas
- Daugiau jokių programų kaitaliojimų
Frequently Asked Questions
Kas yra „Intercom“?
„Intercom“ yra nuo 2011 m. veikianti pokalbių santykių platforma, kurioje taip pat galite tvarkyti ir saugoti duomenis.
Kodėl pravartu naudoti „Intercom“ integraciją „LiveAgent“ platformoje?
Integravę „Intercom“ galite: – atsakyti savo klientams iš „LiveAgent“ – kurti vartotojus, atnaujinti įmonių informaciją, pridėti žymas – rinkti pokalbių duomenis – pagerinti klientų aptarnavimo darbo eigą
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.
Discover how "Duocom" can enhance your LiveAgent call center with cutting-edge VoIP solutions. As a leader in virtual telephony from Spain, Duocom offers innovative and flexible services tailored to your needs, optimizing communication and productivity without extra costs. Integrate seamlessly and elevate your customer support experience today!