“IP Voice” integration
Partner website
Kas yra “IP Voice”?
“IP VOICE” yra Argentinos įmonė iš Mar del Plata, sukurta siekiant teikti kokybiškas, prieinamas paslaugas, išsiskiriančias konkurencinga kaina.
Nuo 2009 metų, “IP Voice” teikia VOIP telefonijos sprendimus smulkioms ir vidutinio dydžio įmonėms bei naujausių technologijų bendrovėms.
Vėliau, “IP Voice” prideda interneto paslaugas gyventojams, taip plečiant savo produktų ir paslaugų portfelį, visad palaikant geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje.
Kaip galite jį naudoti?
LiveAgent ir “IP Voice” dabar yra partneriai, todėl “IP Voice” integracija yra lengvesnė, nei bet kada anksčiau. LiveAgent netaiko jokių papildomų mokesčių už “IP Voice” VoIP numerio prijungimą prie jūsų skambučių centro.
Jei jus domina “IP Voice” prijungimas su LiveAgent skambučių centru, paprasčiausiai prisijunkite prie savo LiveAgent paskyros ir sekite nurodymus.
1. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros
2. Eikite į numerius
3. Suraskite “IP Voice”
4. Spustelėkite pridėti
5. Įveskite reikiamus kredencialus
“IP Voice” integracijos kaina:
“IP Voice” ir LiveAgent yra partneriai. Taigi, jei jūs turite LiveAgent prenumeratą, integracija yra nemokama. Tačiau “IP Voice” yra atskirai veikianti bendrovė ir taiko mokestį už savo paslaugas.
“IP Voice” naudos
- Ekonomiška
- Pagerinta klientų patirtis
- prieiga visoje Argentinoje
- didelis patikimumas
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra "IP Voice"?
"IP VOICE" yra Argentinos įmonė iš Mar del Plata, sukurta siekiant teikti kokybiškas, prieinamas paslaugas, išsiskiriančias konkurencinga kaina.
Kiek kainuoja integruoti IP Voice į LiveAgent?
LiveAgent savyje jau turi "IP Voice" integraciją. Taigi, integracija yra nemokama. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad "IP Voice" taiko mokestį už savo paslaugas.
Kaip jūs galite taikyti "IP Voice" VoIP numerį LiveAgent viduje?
Kaip jau minėjome anksčiau, "IP Voice" jau yra LiveAgent dalis. Paprasčiausiai prisijunkite ir sekite žemiau pateiktu vadovu: 1. Eikite į Konfigūracijos > Skambutis> Numeriai> "IP Voice" 2. Pridėkite "VoIP" numerį ir jį iš karto naudokite
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!
Atraskite „Sipcall“ integraciją su „LiveAgent“ – patikimą VoIP sprendimą jūsų verslui! Mėgaukitės aukštos kokybės virtualiomis telefonų sistemomis ir sklandžiu ryšiu su „SIP trunk“ ar „Microsoft Teams“. Pagerinkite klientų aptarnavimą su „LiveAgent“ skambučių centro programine įranga ir optimizuokite savo verslo komunikaciją. Sužinokite daugiau apie mūsų sprendimus ir pradėkite nemokamai!