“Kerio Connect” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “Kerio Connect”?
“Kerio Connect” yra “viskas-viename” bendravimo sprendimas su el. pašto serverio galimybėmis. Jis veikia “Windows”, “Mac OS”, ir “Linux” platformose. Jis siūo tokias bendradarbiavimo funkcijas, kaip planavimas, kontaktų valdymas ir bendras kalendorius. El. paštas yra svarbi šio integruoto darbo srauto dalis.
Kaip galite naudoti “Kerio Connect”?
“Kerio Connect” tarnauja kaip ideali bendradarbiavimo platforma ir el. pašto serverio sprendimas mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms. Jis yra labai prieinamas ir lengvai paruošiamas, išlaikomas ir valdomas net ir toms įmonėms, kurios turi mažas IT komandas. Programinę įrangą galima įdiegti vos per 10 minučių ir ji apsaugos jūsų bendravimą naudohant antivirusinę apsaugą ir Šlamšto filtrus. “Kerio Connect” galima integruoti į LiveAgent pagalbos tarnybos sistemą bei pagerinti klientų aptarnavimo galimybes taip užtikrinant darbo efektyvumą.
LiveAgent gali padėti susitvarkyti su daugybe klientų aptarnavimo užduočių, sutvarkyti netvarką ir tvarkyti jūsų bendravimą su klientais, kad būtų galima efektyviai išspręsti. Jūs galite automatizuoti užduotis ir greitai atsakyti su tokiomis funkcijomis, kaip žinučių šablonais ar paruoštais atsakymais. Reitinguokite agentus pagal jų našumą ir naudokite žaidimifikacijos funkcijas, kad sukurtumėte nepriekaištingą pagalbos tarnybos aplinką. Kad palaikytų energijos lygį, agentai gali paspausti pauzės mygtuką ir padaryti pertrauką, arba naudoti pastabas ir žymas, kad sugrįžę neatsiliktų nuo informacijos srauto.
Pagalbos tarnybos funkcijos palaiko ne tik bendravimą el. paštu, bet ir kitais bendravimo kanalais. Perkelkite savo pagalbos tarnybą žingsniu į priekį su internetiniais pokalbiais savo svetainėje, pilnai veikiančiu skaitmeniniu skambučių centru, klientų portalu su žinių baze ar net socialinės žiniasklaidos galimybėmis. Pridėkite “Facebook”, “Twitter”, “Instagram” ir “Viber” paskyras ir būkite arčiausiai savo klientų.
Kiekvienas kanalas palaikomas nuoasvu funkcijų rinkiniu, kurios kiekvienam agentui užtikrina sklandžią bendravimo eigą. Peržiūrėkite kiekvieno jų funkcijų puslapius ir sužinokite daugiau apie tai, kas padaro LiveAgent galinga pagalbos tarnyba, tinkamą kiekvienai pramonės šakai.
Kokios yra “Kerio Connect” naudos?
- Nesudėtingai naudojama produkto sąsaja
- Saugumo funkcijų rinkinys
- Lengvai paruošiama ir įdiegiama
- Sąžininga kainodara
Get the right tool for your help desk
Customer support can be outstanding when you're using LiveAgent. Integrate your Kerio Connect email and provide the best support for your customers.
Kaip integruoti “Kerio Connect” į LiveAgent
Dėl konfigūracijos parinkčių ir IMAP/POP3, “Kerio Connect” gali būti integruotas į LiveAgent. Šį procesą galite atlikti vos per kelias minutes. Šiame žingsnis po žingsnio vadove galite sužinoti, kaip integruoti LiveAgent ir “Kerio Connect”.
Pirmiausiai reikia įdiegti “Kerio Connect”? Šioje svetainėje galite rasti daugiau informacijos bei parsisiuntimo nuorodas ir konfigūracijos vadovus, kuriuose bus paaiškintas įdiegimo procesas. Kai baigsite, atlikite sekantį žingsnį ir pratęskite integracijos sąranką.
Baigėte visus žingsnius? Jei taip, tuomet eikite į savo LiveAgent paskyrą (jei dar neturite, pradėkite nemokamą bandymą) ir paspauskite ant Konfigūracija > El. paštas > Pašto Paskyros. Skyriaus viršuje, paspauskite ant oranžinio Sukurti mygtuko ir el. pašto tiekėjų sąraše pasirinkite Kita. Integracijos parinkčių sąraše pasirinkite IMAP/POP3.
Prijungus “Kerio Connect” prie LiveAgent, galėsite surinkti bilietus. Prašome šiame skyriuje užpildyti “Kerio Connect” informaciją. Įveskite savo vartotojo vardą, slaptažodį ir el. pašto adresą. Pasirinkite surinkimo būdą ir serverio informaciją. Kai baigsite, išsaugokite savo nustatymus.
Pasitikrinkite savo bilietavimo sistemą ir el. laiškus iš savo “Kerio Connect” el. pašto adreso. Dabar, jūsų klientai gali pasiekti greitą ir patikimą klientų aptarnavimą, kai tik jiems to reikia. Apsilankykite mūsų Akademijos puslapyje ir perskaitykite straipsnius apie klientų aptarnavimo teikimą ar daugiau sužinokite apie pagalbos tarnybos programinę įrangą. Sukurkite daugiau integracijų su LiveAgent ar peržiūrėkite trumpą vaizdo pristatymą, bei atraskite jos galimybes.
Frequently Asked Questions
Kas yra "Kerio Connect"?
Vieningo bendravimo sprendimas su el. pašto serveriu, "Kerio Connect" yra "viskas-viename" sprendimas. Produktas yra prieinamas "Windows", "Mac OS" ir "Linux" aplinkose. Yra prieinamas platus bendradarbiavimo funkcijų pasirinkimas, įskaitant planavimą, kontaktų valdymą ir bendrus kalendorius. El. paštas yra svarbi šio integruoto darbo srauto sudedamoji dalis.
Kaip galite panaudoti "Kerio Connect"?
Mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms "Kerio Connect" tarnauja kaip ideali bendradarbiavimo platforma ir el. pašto serveris. Mažoms įmonėms, turinčioms mažas IT komandas, ji yra lengvai pritaikoma, išlaikoma ir valdoma, bei lengvai prieinama. Šios programinės įrangos paruošimas ir įdiegimas trunka vos 10 minučių ir ji apsaugo jūsų bendravimą el. paštu ir interneto ryšiu, naudojant antivirusinius ir šlamšto filtrus. Siekiant teikti efektyvų klientų aptarnavimą, "Kerio Connect" galima integruoti į LiveAgent pagalbos tarnybos sistemą.
Kokia yra "Kerio Connect" integracijos nauda?
Nesudėtingai naudojama produkto sąsaja Saugumo funkcijų rinkinys Lengvas paruošimas ir įdiegimas Sąžininga kainodara
Kaip įdiegti ir konfigūruoti "Kerio Connect"?
"Kerio Connect" galima nesudėtingai įdiegti naudojant įdiegimo vedlį. Norint tai atlikti, jūs turite gauti parsisiuntimo nuorodą iš "Kerio Connect" svetainės ir savo sistemoje įdiegti programinę įrangą. Po to, galite vadovautis šiuo patogiu vadovu ir sužinoti, kaip ją sukonfigūruoti.
Susipažinkite su „Actio“ – Lenkijos VoIP operatoriumi, siūlančiu patikimus telekomunikacijų sprendimus namų ir verslo klientams nuo 2006 m. Sužinokite, kaip lengvai integruoti „Actio“ su „LiveAgent“ be papildomų mokesčių ir pasinaudokite 14 dienų nemokamu bandymu. Atraskite puikų įrenginio ryšį ir prieinamumą dabar!