“Klaus” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “Klaus”?
“Klaus” yra klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimo ir pokalbių peržiūros programinė įranga, kuri klientų aptarnavimo komandoms palengvina vidinius atsiliepimus. Naudojant vidinį vertinimą ir kitas funkcijas yra kur kas lengviau pagerinti jūsų komandos efektyvumą.
Kaip galite jį panaudoti?
LiveAgent skirta “Klaus” integracija suteikia galimybę lengvai pateikti atsiliepimus savo komandai. Kai aktyvuojate integraciją, viduje galite parsisiųsti LiveAgent bilietus. Vėliau juos galite vertinti pagal įvairius kriterijus, spręsti dėl bilietų kokybės ir pastebėti silpnąsias agentų vietas.
Naudos
- Vertinkite savo agentus ir bilietus iš LiveAgent
- Suteikite atsiliepimus remiantis įvairiais kriterijais
- Pagerinkite savo darbo eigą
- Valdykite savo agentų efektyvumą
Frequently Asked Questions
Kas yra "Klaus"?
"Klaus" yra platforma, suteikianti galimybę vadovui/prižiūrėtojui vertinti įmonės klientų aptarnavimą ar paslaugą.
Kodėl turėtumėte integruoti "Klaus" į LiveAgent pagalbos tarnybą?
"Klaus" integracija padės gauti geresnį jūsų agentų efektyvumo vaizdą ir suteikia galimybę palikti atsiliepimą apie jūsų komandos efektyvumą.
Susipažinkite su „Actio“ – Lenkijos VoIP operatoriumi, siūlančiu patikimus telekomunikacijų sprendimus namų ir verslo klientams nuo 2006 m. Sužinokite, kaip lengvai integruoti „Actio“ su „LiveAgent“ be papildomų mokesčių ir pasinaudokite 14 dienų nemokamu bandymu. Atraskite puikų įrenginio ryšį ir prieinamumą dabar!
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!