Kopano integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra Kopano?
Kopano ONE yra mažoms įmonėms skirtas savarankiškas sprendimas su kalendoriaus galimybėmis. Bendrovė taip pat siūlo “Kopano” grupinę programinę įrangą ir atskirą vaizdo konferencijų programinę įrangą. Kopano siekia būti el. pašto serverio sprendimas su nesudėtinga prieiga ir valdymu visiems, kam tik to reikia. Ji teikiama kaip internetinė aplikacija, staliniam kompiuteriui skirta aplikacija bei iOS ir Android aplikacijos. Kopano siūlo tris, sąžiningų kainų planus, tinkamus bet kokio dydžio įmonėms, todėl galite išsirinkti sau tinkamą ir nemokėti už vartotojų skaičių.
Kaip galite pasinaudoti Kopano?
Kopano siekia būti nesudėtingai naudojamas el. pašto serverio sprendimas, todėl jis yra tinkamas įmonėms, ieškančioms intuityvaus dizaino ir paprastumo. Ji yra labai patogi dėl savo kalendoriaus užrašų, užduočių ir ckontakyų viename grupinės programinės įrangos sprendime. Be to, Kopano aplikacijos prieinamos iOS ir Android, o taip pat ir internetu, todėl galite naudotis iš bet kurio įrenginio naršyklės. Kopano taip pat palaiko integracijas, kurios gali jums praversti. Jūs taip pat galite integruoti savo Kopano el. pašto adresus į LiveAgent bilietavimo sistemą ir pagerinti savo pagalbos tarnybos galimybes su atskiru pagalbos tarnybos sprendimu.
LiveAgent bilietavimo sistema palaiko keletą el. pašto sąskaitų ir įvairius el. pašto paslaugų tiekėjus. Papildomai, programinė įranga suteikia galimybę tvarkyti jūsų el. pašto korespondenciją ir užtikrinti, kad būtų išspręstos bet kokios klientų problemos būtų. Kai tik klientų aptarnavimo agentas gauna kliento užklausą, ji yra paverčiama į bilietą. Bilietus galima rasti universalioje pašto dėžutėje, kuri iš bet kurio kanalo saugo visą bendravimą.
Naudodami tokias funkcijas, kaip departmentai ir automatizuotas bilietų paskirstymas užtikrinsite, kad visi bilietai būtų nukreipti tinkamam aptarnavimo agentui. Kaip alternatyvą, galite naudoti grupinių temų žymas ar nustatyti savo darbo valandas, kad jūsų klientai žinotų, kada gali pateikti savo klausimus. Tai yra tik kelios iš daugybės LiveAgent funkcijų, kurios užtikrina sklandžią patirtį.
Klientų pagalbos tarnyba ne tik papildo el. paštą, jūs galite integruoti skambučių centrą, internetinių pokalbių valdiklįt, išplėstinę žinių bazę ir socialinės žiniasklaidos paskyras, tokias kaip Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp ir Viber. Peržiūrėkite pilną LiveAgent funkcijų sąrašą, kurias galite naudoti teikdami nuostabų klientų aptarnavimą.
Kokia yra Kopano nauda?
- Ekonomiškas el. pašto serveris
- Grupinės programinės įrangos galimybės
- Saugus ir paprastas naudojimas
- Integracijos palaikymas
Provide awesome email support
Add your email to a dedicated ticketing system and show your customers a great support experience
Kaip integruoti Kopano į LiveAgent
Kopano galima nesudėtingai integruoti į LiveAgent. Visa tai galima atlikti naudojant LiveAgent Konfigūraciją, be papildomų trečiųjų šalių paslaugų. Jūs galite užbaigti šį procesą per labai trumpą laiką, atlikę žemiau aprašytus žingsnius.
- Pirmiausiai reikia paruošti Kopano? Gaukite iš Kopano svetainės, paspaudę čia. Jūs galite pasirinkti iš trijų mokamų planų ar pirmiausia išbandyti programinės įrangos bandomąją versiją. Kai tik paruošite savo Kopano el. pašto serverį ir gausite el. paštą, tęskite sekantį žingsnį.
- Kai jūs įdiegiate ir sukonfiguruojate Kopano, jums reikia prisijungti prie savo LiveAgent paskyros (pradėkite savo nemokamą bandymą) ir eiti Konfiguracija > El. paštas > Pašto Paskyros. Jums reikia paspausti ant oranžinio Sukurti mygtuko ir pasirinkti Kita. Sekančiame lange iš dviejų parinkčių pasirinkite IMAP/POP3 from the two options.
- Liko vienintelis jūsų žingsnis – prijungti savo Kopano pašto dėžutę prie LiveAgent. Šiam skyriui reikalingi jūsų Kopano kredencialai. Įveskite savo vartotojo vardą ir slaptažodį, taip pat el. pašto adresą ir kitą informaciją. Pasirinkite gavimo tipą ir pateikite serverio bei prievado informaciją. Pažvelkite į kitas parinktis, pvz., skyrių, kuris tvarkys klientų bilietus, išsiųstus šiuo el. pašto adresu. Kai viską nustatysite pagal savo skonį, spustelėkite Išsaugoti ir viskas.
Integracija yra baigta ir jūsų Kopano el. paštas yra sujungtas su LiveAgent bilietavimo sistema, kuri priims jūsų bendravimą el. paštu. Peržiūrėkite mūsų Akademiją ir sužinokite apie su klientų aptarnavimu susijusias temas, arba peržiūrėkite žemiau pateiktą vaizdo įrašą ir sužinokite kitas LiveAgent galimybes.
Ready to streamline your customer support with LiveAgent and Kopano?
Sign up for LiveAgent today and start connecting your team's email, chat, social media, and more in one powerful platform.
Frequently Asked Questions
Kas yra "Kopano"?
"Kopano ONE" yra mažoms įmonėms skirtas savarankiškas el. pašto sprendimas su kalendoriaus galimybėmis. Atskirai prieinama ir vaizdo konferencijų programinė įranga. "Kopano" yra sukurta teikti nebrangų el. pašto sprendimą, kuris yra lengvai valdomas ir visiems prieinamas. Ją galite parsisiųsti kaip internetinę ar kompiuteriui skirtą aplikaciją, bei iOS ir Android aplikaciją.
Kaip galite naudoti "Kopano"
Siekiant pateisinti įmonių, vertinančių paprastą ir intuityvų dizainą, lūkesčiu, "Kopano" siūlo lengvai naudojamą el. pašto serverio sprendimą. Tai yra labai naudinga grupinė programinė įranga, kurioje rasite kalendorių, pastabas, užduotis ir kontaktus. Papildomai, "Kopano" aplikacijos yra prieinamos iOS ir Android, bei internetinėje aplikacijoje, kurią galima pasiekti iš bet kurio įrenginio. "Kopano" taip pat galima integruoti su kitomis, trečiųjų šalių aplikacijomis. "Kopano" el. pašto adresus galima integruoti su LiveAgent bilietavimo sistema ir naudoti kaip pagalbos tarnybą, jei jūs turite atskira pagalbos tarnybos sprendimą.
Kokia yra "Kopano" integracijos nauda?
Ekonomiškas el. pašto serveris Grupinės programinės įrangos galimybės Saugu ir paprasta naudoti Integracijos palaikymas
Kaip integruoti "Kopano" į LiveAgent?
Atidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracija > El. paštas > Pašto Paskyros Paspauskite sukurti > Kita > IMAP/POP3 Pateikite "hMailServer" informaciją ir Išsaugokite
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.