“ManyChat” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “ManyChat”?
“Facebook” ir “Messenger” vis labiau populiarėja kaip klientų aptarnavimo kanalai. “ManyChat” yra paslauga, suteikianti galimybę įmonėms sukurti pokalbių robotus tekstiniams pranešimams ir “Facebook Messenger”. Jie gali būti naudojami automatizuojant ir palengvinant pardavimus, rinkodarą ir klientų aptarnavimą daugeliui įmonių. Lengviau bendraukite su žmonėmis.
Kaip galite jį panaudoti?
Sujungus su “ManyChat”, jūs galite lengviau automatizuoti savo atsakymus “Facebook Messenger” ir SMS, bei lengviau susitvarkyti su dažnai užduodamais klausimais. Jūs galite stebėti naujus klientus, įsigijimus, prenumeratas ir žymas. Jūs taip pat galite rankinių būdu išsiųsti pranešimą ar “Messenger” žinutes, siųsti turinį, prenumeruoti ar atšaukti prenumeratas klientams, tvarkyti žymas ir rasti žmones.
Naudos
- Stebėkite naujus “Facebook Messenger” pokalbius ar žinutes iš vieno sprendimo
- Siųskite ir atsakykite į žinutes, persiųskite turinį
- Įspėjimai apie pokalbių veiksmus iš “Facebook Messenger” jūsų LiveAgent skydelyje
- Nepriekaištinga darbo eiga su “Facebook”
Kaip integruoti “ManyChat” į “LiveAgent” naudojant “Zapier”
Sekite šį vadovą ir be problemų prijunkite “ManyChat” “Facebook” ir “Messenger” galimybes. Su “Zapier”, jūs galite pasirinkti atskirą “Messenger” ar kitus aktyvatorius ir veiksmus, kurie apjungtų šias dvi aplikacijas ir pagerintų jūsų darbo eigą su klientų aptarnavimu ir “Facebook Messenger”.
Abiejų aplikacijų integravimo procesas nereikalauja jokios programavimo patirties ir jį galima atlikti vos per kelias sekundes. “Zapier” paaiškins ir palydės visuose proceso žingsniuose. Pirmasis žingsnis yra prisijungimas prie savo “Zapier” sąskaitos. Jei dar jos neturite, ją galite sukurti apsilankę šioje nuorodoje. Galite tęsti į LiveAgent + “ManyChat” integracijos puslapį.
Slinkite žemyn puslapyje ir pamatysite aktyvatoriaus ir veiksmo pasirinkimą. Aktyvatorius aktuvuoja jūsų pasirinktą veiksmą. Tai reiškia, kad vienoje aplikacijoje įvykus veiksmui, įsijungs aktyvatorius, kuris aktyvuos numatytąjį veiksmą kitoje integruotoje programinėje įrangoje. Aktyvatorius ir veiksmas programinėje įrangoje gali veikti abejomis kryptimis ar net vienoje programinėje įrangoje.
Nuspręskite, kurį aktyvatorių ir veiksmą norėtumėte nustatyti. Jei pageidaujate, jūs galite bet kada integruoti programinę įrangą su daugiau aktyvatorių ir veiksmų. Norėdami pademonstruoti, mes pasirinkome “ManyChat” aktyvatorių “Naujas Pažymėtas Vartotojas” ir LiveAgent veiksmą “Sukurti Pokalbį”. Bet kuris vartotojas, kuris bus pažymėtas “Facebook”, aktyvuos pokalbio veiksmą jūsų pagalbos tarnyboje. Esant poreikiui, galite sukurti daugiau ryšių, todėl išsirinkite pirmąjį ir paspauskite mėlyną mygtuką “Prijungti LiveAgent + “ManyChat”.
Atsidaryt jūsų “ManyChat” aktyvatoriaus konfigūravimas. Jums reikia pasirinkti savo sąskaitą ir užpildyti informaciją, kad būtumėte tikri, jog aktyvatorius suveiks. Kai baigsite, mes rekomenduojame išbandyti ir peržiūrėti, ar jis veikia.
Kai baigsite su “Manychat”, viskas ką jums reikės padaryti, tai nustatyti veiksmą. Įsitikinkite, kad užpildysite reikalaujamus laukelius. Tuo atveju, jei toliau norėsite nurodyti veiksmą, taip pat yra galimybė užpildyti neprivalomus laukelius.
Dabar, viskas ką jums reikia padaryti, tai atlikti galutinį išbandymą ir peržiūrėti, kaip veikia integracija. Jei kiltų kokių nors problemų, “Zapier” jums pasiūlys patogų problemų sprendimo vadovą, kuris padės išspręsti susidariusias problemas. Jei bandymas sėkmingas, jūsų integracija yra paruošta ir galite ją išbandyti gyvai.
Frequently Asked Questions
Kas yra "ManyChat"?
"ManyChat" yra platforma, suteikianti galimybę sukurti pokalbių robotą jūsų "Facebook" puslapiui, kuris padės jūsų įmonei padidinti pardavimus, ROI ir pelną.
Kaip integruoti "ManyChat" į LiveAgent?
1. Prisijunkite prie savo "Zapier" sąskaitas 2. Nueikite į "Zapier" - LiveAgent + "ManyChat" 3. Pasirinkite veiksmą 4. Prisijunkite 5. Užpildykite reikalingą informaciją 6. Išbandykite 7. Naudokite iš karto iš LiveAgent
Atraskite, kaip „Sinch“ ir „LiveAgent“ integracija gali patobulinti jūsų klientų aptarnavimą! „Sinch“ siūlo globalias VoIP paslaugas, įskaitant balso, vaizdo skambučius, SMS bei socialinių tinklų žinutes. Integruokite „Sinch“ į „LiveAgent“ be papildomo mokesčio ir valdykite klientų skambučius iš vieningos daugiakanalės bilietavimo sistemos. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir pakelkite savo klientų aptarnavimą į naują lygį!
Susipažinkite su „Actio“ – Lenkijos VoIP operatoriumi, siūlančiu patikimus telekomunikacijų sprendimus namų ir verslo klientams nuo 2006 m. Sužinokite, kaip lengvai integruoti „Actio“ su „LiveAgent“ be papildomų mokesčių ir pasinaudokite 14 dienų nemokamu bandymu. Atraskite puikų įrenginio ryšį ir prieinamumą dabar!
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.
Atraskite "Magenta" VoIP integraciją su LiveAgent! "Magenta" – Austrijos verslo telekomunikacijos lyderis, siūlantis patikimas VoIP paslaugas, kurias lengva integruoti nemokamai per LiveAgent. Pasirinkdami "Magenta", atrasite geresnę klientų patirtį ir ekonomiškumą. Sužinokite daugiau ir pradėkite nemokamą 14 dienų bandymą be įsipareigojimų!