“NetCrunch” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Jūs galite įgalinti “NetCrunch” publikuoti įspėjimus, kaip Bilietus, tiesiai į jūsų LiveAgent Pagalbos Tarnybą, tačiau pirmiausia jūs turite paruošti LiveAgent skirtą Integravimo Profilį.
- Norėdami tai atlikti, paspauskite Stebėjimas > Integravimo Profiliai, esantys “NetCrunch” aplikacijos viršuje.
- Redaktoriuje, jūs turite įvesti naujo Integravimo Profilio pavadinimą ir jūsų bus paprašyta API rakto. Paspauskite ant šios nuorodos ir sužinokite, kur rasti savo API Žetoną. Nukopijuokite raktą į Integravimo Profilį ir jį išsaugokite.
Kas yra “Netcrunch”?
“NetCrunch” yra tinklo stebėjimo sistema, sukurta įmonių IT komandoms, turinčioms ryšius su skaitmeniniu pasauliu. Ši programinė įranga leidžia stebėti visas pagrindines su tinklu susijusias operacijas, kad būtų lengviau nustatyti trikdžius ir našumo gerinimo parinktis.
Kaip galite jį panaudoti?
Norint leisti “NetCrunch” panaudoti integraciją, būtina sukurti įspėjimo scenarijų arba redaguoti jau esamą. Atlikite toliau nurodytus veiksmus, kad sužinotumėte, kaip sukurti naują įspėjimo scenarijų.
- Paspauskite Stebėjimas > Įspėjimo Eskalavimo Scenarijai
- Įspėjimo Scenarijų Lange paspauskite Pridėti Įspėjimo Scenarijų
- Paspauskite Pridėti ir pasirinkite Veiksmą Paleisti Nedelsiant
- Paspauskite ant integracijų skirtuko ir pasirinkite LiveAgent bilietą
- Atsidarys naujas langas ir “NetCrunch” netrukus užkraus jūsų Departamentus. Dabar pasirinkite Departamentą, į kurį turėtų būi išsiųsti bilietai. Siekiant geresnės peržiūros, naudinga sukurti atskirą Departamentą “NetCrunch” bilietams. Taip pat įveskite el. paštą, kuris bus rodomas, kaip šio bilieto prašytojas. Šiam tikslui geriau sukurkite atskirą sąskait ir įsitikinkite, kad el. paštas yra aktyvus. Be to, įveskite savo Pagalbos Tarnybos El. paštą ir užtikrinkite, kad “Prašytojas” turėtų prie jo prieigą.
- Įsitikinkite, kad naudojate teisingą profilį ir išbandykite siųsdami bilietus į LiveAgent paspaudus Bandyti. Atsiras mažas langas su bandymo procedūra ir jei viskas yra tinkamai sukonfigūruota, bandymas baigsis su “Sėkmingai įvykdyta” pranešimu. Bandomasis bilietas turi atsirasti jūsų Pagalbos Tarnyboje, nustatytame Departamente.
Tačiau tai neveiks su “Išspręsti Bilietą” operacija. Norint išbandyti “Išspręsti Bilietą” operaciją, jums reikia sukurti įspėjimo scenarijų su “Atidaryti Bilietą” operacija, kaip Veiksmą, Kurį Reikia Paleisti nedelsiant ir “Uždaryti Bilietą” operaciją, kaip veiksmą, kurį reikia Paleisti įspėjant apie uždarymą. Tada, pasirinkite mazgą ir sukurkite įspėjimą (pavyzdžiui Stebėjimas Išjungtas), kad išbandytumėte įspėjimo scenarijų šiam scenarijui. Sekančiuose žingsniuose paaiškinama, kaip sukurti “Mazgo Stebėjimas Išjungtas” įspėjimą vienam mazgui.
- Su dešiniu mygtuku paspauskite ant mazgo, kur norite sukurti įspėjimą
- Pasirinkite Mazgo Nustatymus ir nustatymų lange paspauskite Įspėjimai ir Ataskaitos
- Paspauskite Pridėti Įspėjimą, pasirinkite Pagrindinį skirtuką ir pasirinkite Mazgo stebėjimas išjungtas
- Dešiniu mygtuku paspauskite ant naujo Įspėjimo ir pasirinkite Priskirti Iš Anksto Nustatytą Įspjėjimo Scenarijų > Jūsų scenarijaus pavadinimas
Jei dabar aktyvuosite įspėjimą (Išjungsite Mazgo Stebėjimą), jūs sukursite bilietą. Jei šis įspėjimas uždarytas (Mazgo Stebėjimas Įjungtas), po sprendimo, biliete bus paliktas komentaras. Po jo, įspėjimo scenarijus yra pridedamas prie įvairių įspėjimų ir “NetCrunch” kiekvieną kartą išsiųs žinutes į LiveAgent, kai tik bus sukurtas įpėjimas.
Jūs taip pat galite siųsti bilietus į skirtingus Departamentus. Tai galima atlikti sukuriant naują įspėjimo scenarijų kiekvienam departamentui, kiekvieną kartą nekuriant naujo Integravimo Profilio. Aiškiai užvardinkite scenarijus, kad vėliau juos galėtumėte nesudėtingai rasti.
“WebHooks” ar HTTP užklausa (Abipusė integracija)
LiveAgent Pagalbos Tarnyba yra viena iš mūsų apibusių integracijų. Tai reiškia, kad jūs galite nustatyti HTTP Užklausą, kuri siųstų informaciją atgal į “NetCrunch”, kai tik LiveAgent išsprendžiamas bilietas, kad įspėjimas būtų taip pat uždarytas ir “NetCrunch”. Tai neišspręs įspėjimą sukėlusios problemos, tačiau uždarys “NetCrunch” sukurtą įspėjimą (pvz. Mazgas vis dar neveikia, tačiau įpėjimas yra uždarytas).
Norėdami gauti tokias užklausas iš LiveAgent, jūs turite nustatyi “NetCrunch” API Rakto prieigą. Norėdami tai padaryti, eikite į LiveAgent Integracijos Profilį ir paspauskite ant “Atidaryti API Rakto Tvarkyklę”. Nukopijuokite “WebHook” URL adresą ir pakeiskite [Web_access_address] savo Žiniatinklio adresu (pvz., https://123.456.789.0/ncinf/rest…).
Eikite į LiveAgent, pasirinkite Konfigūracija > Automatizacija > Taisyklės ir sukurkite naują taisyklę. Sukurkite taisyklei apibūdinantį pavadinimą ir pasirinkite Taikyti, kai “bilieto statusas pasikeitė”. Dabar, apibrėžkite sąlygas panašiai kaip čia:
“IF” bilieto departamentas yra (pvz.) “NetCrunch” Departamentas “AND” naujas statusas yra Išspręsta.
Dabar pasirinkite veiksmą “HTTP užklausa” ir pridėkite URL adresą, su jūsų pakeistu “Web_Access_Addres” URL adresui skirtame laukelyje. Pasirinkite HTTP Metodą “POST” ir pridėkite antraštę “Content-Type:application/json”. Įveskite tai į HTTP Tekstą, kuris bus siunčiamas kaip “NetCrunch” Duomenys:
{
"ID": "{$conv_conversationid}",
"status": "{$conv_status}",
"subject": "{$conv_subject}",
"closedBy": "{$last_in_ticket_agent_lastname}, {$last_in_ticket_agent_firstname}"
}
Išsaugokite šią Automatizavimo taisyklę. Dabar, kai “NetCrunch” sukuriamas bilietas ir LiveAgent Agentas jį išsprendžia, “NetCrunch” įspėjimas bus uždarytas. Atkreipkite dėmesį, kad problema gali vis dar egzistuoti, tačiau atsakant į LiveAgent veiksmą, įspėjimas bus išspręstas.
Frequently Asked Questions
Kas yra "NetCrunch"?
"NetCruch" yra platforma, leidžianti stebėti jūsų IT ekosistemą be agentų. Bendrovė veikia jau daugiau, nei 20 metų ir kiekvieną dieną padeda klientams valdyti IT sistemą.
Kokie yra "NetCrunch" naudojimo privalumai?
- draugiška vartotojui - pilnai pritaikoma - lanksti vizualizacija
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.
Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?
Atraskite geriausią „HelpCrunch“ alternatyvą su „LiveAgent“: be įdiegimo mokesčio, 24/7 aptarnavimas, nereikia kreditinės kortelės!