„Opencart“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„Opencart“ Privatumo Politika
Norėdami integruoti „LiveAgent“ į „Opencart“, vadovaukitės toliau pateiktomis instrukcijomis.
- Atsisiųskite „LiveAgent“ plėtinį iš „Opencart“ svetainės.
- Išpakuokite atsisiųstą failą ir įkelkite administratoriaus+katalogo failus į „Opencart“ aplanką savo serveryje/hostinge.
- „Opencart“ administratoriaus skydelyje eikite į modulių skiltį ir spustelėkite ant „LiveAgent“ integracija (žalias mygtukas).
- Pakeiskite būseną į įjungtą.
- Naujas modulis: „LiveAgent“ integracija-> Konfigūracija buvo pridėtas skyriuje „Moduliai“. Dabar spustelėkite mėlyną mygtuką.
- Jei jau turite „LiveAgent“ paskyrą, spustelėkite> PRALEISTI ŠĮ ŽINGSNĮ, JAU TURIU PASKYRĄ ir įrašykite URL, el. pašto adresą ir paskyros API raktą. Jei neturite paskyros, šiame lange galite sukurti naują.
Kur yra API raktas?
„LiveAgent“ paskyroje eikite į Konfigūracija> Sistema> API ir nukopijuokite savo API raktą.
- Baigta. Numatytasis tiesioginio pokalbio mygtukas rodomas jūsų svetainėje. Jei norite pakeisti numatytąjį mygtuką, pridėkite naujų mygtukų savo „LiveAgent“ paskyroje ir spustelėkite Naudoti šį mygtuką „Opencart LiveAgent“ modulyje.
Kas yra „Opencart“?
„OpenCart lengvai naudojama pirkinių krepšelio programa. Ją tiesiog įdiegiate, pasirenkate savo šabloną, pridedate produktų ir esate pasiruošę pradėti priimti užsakymus. Joje jau yra integruotas užsakymų valdymas ir keli mokėjimo būdai, o mes visą laiką teikiame nemokamą aptarnavimą ir nemokamus programinės įrangos atnaujinimus.
Kaip galite tuo naudotis?
„LiveAgent“ „Opencart“ integracija leidžia „Opencart“ parduotuvėje įkelti tiesioginio pokalbio mygtuką.
Frequently Asked Questions
Kas yra „OpenCart“?
„OpenCart“ yra pirkinių krepšelio sistema, veikianti nuo 2005 m. ir turinti daugiau nei 900 000 svetainių.
Kokie yra „OpenCart“ integravimo į „LiveAgent“ pranašumai?
„LiveAgent“ suteikia „OpenCart“ integraciją, leidžiančią klientams įdiegti tiesioginio pokalbio mygtuką savo svetainėje. Štai keletas tiesioginio pokalbio mygtuko pranašumų: - ekonomiškai efektyvus - pagerina pardavimus - didina klientų pasitenkinimą
Integruokite CoreCommerce su LiveAgent ir pridėkite tiesioginio pokalbio mygtuką savo parduotuvėje! Gaukite išsamų žingsnis po žingsnio vadovą bei sužinokite apie CoreCommerce ir LiveAgent integracijos privalumus. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą dabar!
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.
Integruokite savo „BigCommerce“ parduotuvę su „LiveAgent“ ir pradėkite teikti aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą internetu. Sužinokite, kaip lengvai pridėti tiesioginio pokalbio mygtuką ir naudotis visomis platformos funkcijomis, kad padidintumėte pardavimus ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!