„PayPal“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
„PayPal“ Privatumo Politika
Kas yra „PayPal“?
„PayPal“ yra internetinių finansinių paslaugų tiekėjas, leidžiantis saugiai pervesti pinigus visame pasaulyje. Jūsų sąskaitoje saugomi pinigai, kuriuos vėliau galite pervesti į savo banko sąskaitą arba naudoti juos mokant už paslaugas ir produktus.
Kaip galite tuo naudotis?
Pranešimai rodo informaciją apie naujus klientus, sėkmingus pardavimus, operacijas ir grąžinimus. Taip pat galite kurti pokalbius, valdyti klientus arba įtraukti juos į sistemą.
Privalumai
- Registruoja jūsų pardavimus, grąžinimus ir kitą informaciją
- Galima tvarkyti klientus per prietaisų skydelį
Kaip integruoti „PayPal“ su „LiveAgent“ per „Zapier“
„Zapier“ yra integracijos platforma, kuri gali padėti jums lengvai sujungti dvi programas su specialia pritinkinta integracija. Tai patogu ir intuityvu, o sąranka užtruks vos kelias minutes.
Štai paprastas vadovas, kaip prijungti „PayPal“ prie „LiveAgent“. Visų pirma jums reikės „Zapier“ paskyros. Jei jau turite ją, prisijunkite. Jei ne, galite susikurti ją per šią nuorodą. Viskas, ko reikia, yra jūsų el. pašto adresas.
Kai tai padarysite, eikite į „LiveAgent“ ir „PayPal“ integracijos puslapį.
Paslinkite šiek tiek žemyn ir raskite skyrių „Connect LiveAgent + PayPal in minutes“. Čia galite pasirinkti paleidiklį ir veiksmą. Tokiu atveju „PayPal“ paleidiklis aktyvuos veiksmą „LiveAgent“ platformoje. Pasirinkite jums tinkantį.
Pavyzdžiui susiejome paleidiklį „Successful Sale“ (lt. sėkmingas pardavimas) su veiksmu „Create conversation“ (lt. sukurti pokalbį). Kai juos pasirinksite, norėdami tęsti spustelėkite mėlyną mygtuką.
Šiame skyriuje turite pasirinkti savo „PayPal“ paskyrą ir sukonfigūruoti paleidiklį. „Zapier“ padės jums atlikti šį procesą.
Turėsite redaguoti momentinio mokėjimo pranešimo (angl. Instant Payment Notification (IPN)) nustatymus. Juos galite pasiekti savo „PayPal“ paskyroje.
Kai baigsite, rekomenduojame išbandyti paleidiklį ir patikrinti jo veikimą.
Kitas žingsnis – sukonfigūruoti „LiveAgent“ veiksmus. Būtinai užpildykite visus privalomus laukus. Norint geriau nurodyti veiksmą, galima užpildyti nereikalingus laukus. Mūsų atveju galime pridėti daugiau informacijos apie mūsų naują pokalbio veiksmą.
Po to atlikite paskutinį integracijos testą ir patikrinkite jo veikimą
Dabar patikrinkite „LiveAgent“ prietaisų skydelį ir pažvelkite į bilietų sąrašą. Iš karto po testo turėtumėte pamatyti naują pokalbį.
Viskas – jūs sėkmingai integravote „PayPal“ į „LiveAgent“. Jei norite atlikti dar vieną pasirinktinę integraciją, grįžkite į puslapio nuorodą ir išbandykite kitas integracijas.
Frequently Asked Questions
Kam naudojamas „PayPal“?
„PayPal“ leidžia saugiai atlikti ir gauti mokėjimus visame pasaulyje nuo 1998 m.
Kokie yra „PayPal“ tvarkymo per „LiveAgent“ privalumai?
Iš „LiveAgent“ galite lengvai tvarkyti klientų informaciją, gauti pranešimus apie grąžinamas sumas, pardavimus ir naujus klientus, padidinti klientų aptarnavimo efektyvumą.
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!
„PayPal“ pagalbos centro kontaktai
Sužinokite, kaip susisiekti su „PayPal“ klientų aptarnavimo komanda per el. paštą, gyvą pokalbį, skambučių centrą ar socialinės žiniasklaidos platformas. Gaukite vertingų patarimų ir visą reikalingą kontaktinę informaciją vienoje vietoje. Apsilankykite dabar!