“Peoplefone” integration
Partner website
Kas yra “Peoplefone”?
Įkurta Šveicarijoje 2005 metais, VoIP teikėjas “Peoplefone” dabar aktyvus šešiose šalyse: Vokietijoje, Austrijoje, Prancūzijoje, Lenkijoje, Slovakijoje ir Lietuvoje. Mūsų paslaugomis naudojasi daugiau, nei 200 000 verslo klientų. Siekiant pasiūlyti geriausia įmanomą pagalbą, mes bendradarbiaujame su 2000 įdiegimo partnerių Europoje. Mūsų sistemos platforma buvo sukurta vietoje ir yra nuolat vystoma bei optimizuojama. Tai mums leido savo klientams pasiūlyti kokybę, stabilumą ir naujus bendravimo sprendimus už gerą kainos ir naudos santykį. Nesvarbu, ar tai mūsų SIP-TRUNK pasiūlymas, kurį patvirtina daugelis telefono sistemų kūrėjų, “MICROSOFT TEAMS” Tiesioginis Nukreipimas ar mūsų virtualus “PBX peoplefone HOSTED” – kiekvienas klientas su mumis atras jiems pritaikytą sprendimą. “Bilanz Telekom” Reitinge, “peoplefone” pasiekė aukščiausias vietas kaip fiksuoto VoIP tinklo tiekėjas Šveicarijos įmonėms nuo 2013 metų – įskaitant pirmosios vietos laimėjimą penkis kartus. Sužinokite daugiau adresu: https://www.peoplefone.com
Kaip galite jį panaudoti?
Jei ieškote VoIP tiekėjo, kuris susisietų su LiveAgent skambučių centru, “Peoplefone” yra puikus pasirinkimas. “LiveAgent” skambučių centras perims jūsų skambučius ir bilietus, o “Peoplefone” suteiks visą kitą. Nešiojamų kompiuterių ar išmaniųjų telefonų mikrofonai ir garsiakalbiai yra viskas, ko prireiks įkuriant skambučių centrą. Jūs galite reikalauti kita techninė įranga jei vėliau norėsite pagerinti skambučių kokybę.
Kaip galite pasinaudoti „LiveAgent“ skambučių centru?
Net jei keletas žmonių pirmenybę teikia skaitmeninei klientų patirčiai, kiti trokšta gilesnio asmeninio ryšio su prekiniais ženklais, su kuriais bendradarbiaujama. Skambučių centras yra puikus įrankis, siekiant pagerinti santykius su klientais, parduoti produktus, įgyti naujų klientų bei paslaugų naudotojų, ar tiesiog suteikti pagrindines paslaugas klientams.
Mažėjant tradicinių skambučių centrų naudojimui ir populiarėjant skambučių centrų programinei įrangai, tokiai kaip LiveAgent, yra lengva klientams teikti tokio lygio patirtis, neviršijant savo biudžeto. Skambučių centrai dabar prieinami visų tipų įmonėms – tiek didelėms, tiek ir mažoms.
Kaip veikia „LiveAgent“ skambučių centras?
Dėl savo pažangių funkcijų, LiveAgent įmonėms palengvina skambučių centro veiklą ir valdymą. Pavyzdžiui, jūs galite sukurti pritaikytus IVR (Interaktyviojo Atsakiklio) medžius, kurie automatiškai nukreips jūsų klientus teisingiems departamentams ir agentams.
Geriausia dalis? „LiveAgent“ IVR funkcija atlieka visą darbą ir sukuria savo klientams patirtį be rūpesčių. Viskas, ką jie turi padaryti, yra išklausyti IVR meniu ir paspausti atitinkamą rinkimo klaviatūros klavišą (pvz., paspauskite 1, jei norite susisiekti su pardavimų skyriumi), kad būtumėte susieti su tinkamu asmeniu.
Ar jūsų klientai per klaidą buvo sujungti su neteisingu departamentu? Spredimas paprastas – naudokite skambučių perkėlimus ir taupydami klientų laiką, nukreipkite pas vieną iš savo kolegų.
Ar sunku prisiminti, ką sakė jūsų klientai? Nesijaudinkite, „LiveAgent“ įrašo visus gaunamus ir siunčiamus skambučius ir saugo juos sistemoje. Jei jums reikia ką nors prisiminti, tiesiog suraskite bilietą ir išklausykite visą skambučio įrašą. Skambučių įrašymas taip pat gali būti naudojamas apmokant naujus agentus ir parodant jiems teisingus atsakymus į klientų skambučius.
Norite sužinoti daugiau informacijos apie mūsų skambučių centro funkcijas? Peržiūrėkite mūsų Skambučių Centro funkcijų puslapį, kuriame pateikiama visa informacija apie LiveAgent skambučių centro galimybes.
Kaip integruoti “Peoplefone” VoIP su “LiveAgent”?
Jei norite sukurti savo “LiveAgent” skambučių centrą su “Peoplefone” kaip savo VoIP tiekėju, sekite šį paprastą gidą.
- Atidarykite LiveAgent ir eikite į Konfigūracija > Skambutis > Numeriai. Paspauskite viršuje esantį, oranžinį Sukurti mygtuką.
- VoIP tiekėjų sąraše pasirinkite “Peoplefone”
- Užvardinkite numerį, pasirinkite departamentą, įveskite prisijungimo informaciją ir pasirinkitę išeinančių skambučių numerio priešdėlį. Jūs taip pat galite pažymėti ar atžymėti parinktį, dėl visų į šį numerį gaunamų ir iš jo atliekamų skambučių įrašymo. Kai norite baigti, paspauskite apačioje esantį Pridėti mygtuką.
Telefono numeris jau yra LiveAgent ir paruoštas naudojimui. Jei pageidaujate, jūs galite pridėti daugiau “Peoplefone” telefono numerių ar pridėti numerius iš kitų VoIP tiekėjų.
Gaukite daugiau informacijos apie „LiveAgent“ skambučių centro programinę įrangą
Ieškote daugiau informacijos apie skambučių centro įkurimą ir veiklą? Jei įdomu, galite peržiūrėti LiveAgent akademiją ir gauti daugiau informacijos apie skambučių centrus ir kitas temas iš klientų aptarnavimo pasaulio.
Įdomu, ką dar galima padaryti su „LiveAgent“? Peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą, kad pamatytumėte pilną mūsų klientų aptarnavimo programinės įrangos apžvalgą.
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!