“PipeDrive” integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra “PipeDrive”?
“PipeDrive” yra lengvai naudojama CRM (klientų santykių valdymo programinė įranga), suteikianti galimybę valdyti potencialius klientus ir pasiūlymus, bei stebėti bendravimą ir automatizuoti darbo eigą.
Papildomai, “PipeDrive” jums suteikia įžvalgas apie jūsų pardavimų darbuotojų efektyvumą ir remiantis informacija, suteikia galimybę generuoti ataskaitas.
Kaip galite jį panaudoti?
“PipeDrive” naudojimas ypatingai svarbus pardavimo komandoms, nes ji suteikia galimybę intuityviame prietaisų skydelyje valdyti ir stebėti savo sandorių progresą ir potencialius klientus.
Papildomai, “PipeDrive” vartotojai gali saugoti svarbią potencialių klientų informaciją, tokią kaip kontaktinė informacija, paslaugų lygio sutartys ir sandorių vertės.
Vartotojai taip pat gali naudoti funkciją, kuri sinchronizuoja visą potencialių klientų bendravimą su programine įranga, todėl komandos vadovai gali stebėti visą progresą.
“PipeDrive” prijungimo prie LiveAgent nauda
Kai LiveAgent aktyvuosite “PipeDrive” papildinį, jūs galėsite registruoti naujus sandorius ir savo LiveAgent skydelyje gauti greitą prieigą prie informacijos apie esamus sandorius, susijusius su klientu, kuriam šiuo metu padedate.
Kai prie LiveAgent prijungiate savo “PipeDrive” paskyrą, fone ji tikrins “PipeDrive” sandorius, jų būklę ir vertes. Visa ši informacija bus pateikiama “PipeDrive” valdiklyje, kuris yra rodomas jūsų bilieto informacijos skydelyje. Naudodami šį įskiepį, bendravimo su klientais metu, jūs galite peržiūrėti ir registruoti “PipeDrive” sandorius tiesiogiai LiveAgent paskyroje.
Naudojimo atvejai ir geriausios praktikos
Kai tik savo “LiveAgent” bilieto informacijos skydelyje paspausite ant “PipeDrive” piktogramos, jūs galėsite:
- Registruoti naujus “PipeDrive” sandorius LiveAgent
- Peržiūrėti visus registruotus pasiūlymus, susijusius su klientu, kuriam šiuo metu padedate
Iš esmės LiveAgent „PipeDrive“ integracija taupo jūsų laiką ir didina efektyvumą. Turėdami šią informaciją po ranka LiveAgent viduje, galite lengvai nustatyti, kada yra pats tinkamiausias klientui pasiūlyti pardavimą ar pasiūlyti nuolaidą.
Kaip integruoti “PipeDrive” į LiveAgent
Įdiegtos integracijos aktyvacija yra gana paprasta. Atsidarykite savo skydelį ir eikite į Konfigūracija > Sistema > Įskiepiai ir surasti “PipeDrive” Integracija v2. Paspauskite ant aktyvaus jungiklio ir po to LiveAgent persikraus.
Dabar suraskite aktyvią “PipeDrive” Integraciją v2 ir paspauskite ant informacijos piktogramos, esančios šalia jungiklio. Paspauskite ant “PipeDrive” logotipo. Atsidarys įdiegimo langas, todėl paspauskite ant Leisti ir Įdiegti.
Štai ir viskas, integracija yra aktyvi ir ją galėsite matyti bilieto informacijos skydelyje. Atidarykite ją ir dešiniajame skydelyje rasite aktyvią integraciją.
Savo skydelyje jūs galite peržiūrėti, pridėti ar redaguoti sandorius.
Kaip integruoti “PipeDrive” į “LiveAgent” naudojant “Zapier”
Jūs taip pat galite išbandyti integraciją naudojant “Zapier” paslaugą. “Zapier” apjungia dvi aplikacijas ir sukuria įvairias integracijas, kurios padeda pagerinti jūsų darbo eigą. Jei dar neturite paskyros, susikurkite apsilankę šia nuoroda. Tuomet eikite į LiveAgent + “PipeDrive” integracijos puslapis.
Slinkite žemyn iki Prijungti LiveAgent + “PipeDrive” skilties. Čia galite apjungti keletą pasirinkimų, todėl nuspręskite, ko norėtumėte iš savo integracijos. Vienoje aplikacijoje nustatytas aktyvatorius, aktyvuos veiksmą kitoje aplikacijoje ir sukurs integraciją.
Mes pademonstruosime pavyzdį su parinktimis “PipeDrive” “Naujas Sandoris” ir Liveagent “Sukurti Pokalbį”. Jūsų nustatymai gali būti kitokie, nei šiame pavyzdyje, tačiau esmė išlieka panaši, išskyrus keletą laukelių, kurie priklauso nuo jūsų pasirinkimo. Kai baigsite pasirinkimą, paspauskite mėlyną mygtuką, kad galėtumėte tęsti.
Pirma paruošimo dalis nėra sudėtinga. Jums reikia prisijungti prie savo “PipeDrive” paskyros, patvirtinti pasirinktą aktyvatorių ir jį išbandyti.
Prisijunkite ir patvirtinkite veiksmą. Integracijos nustatymas, šalia kitų laukelių, reikalaują užpildyti ir gavėjo bei siuntėjo el. pašto adresus, el. laiško temą ir žinutės tekstą. Taip pat yra keletas neprivalomų laukelių, tačiau jūs galite juos užpildyti. Kai baigsite, pratęskite ir išbandykite integraciją.
Štai ir viskas. Procesas yra baigtas ir jūsų integracija buv aktyvi, kai įjungsite “Zap”. Pasitikrinkite LiveAgent dėl naujų žinučių iš “PipeDrive”.
Frequently Asked Questions
Kas yra "PipeDrive"?
"PipeDrive" yra Klientų Santykių Valdymo sistema. Visas modelis buvo sukurtas žvelgiant iš pardavėjo perspektyvos. Ji suteikia informaciją apie jūsų potencialius klientus, efektyvumą ir daugiau.
Kokie yra "PipeDrive" ir LiveAgent naudojimo privalumai?
- efektyvesnė darbo eiga - pagerinta klientų patirtis - geresnis santykis su klientu - konkurencinis pranašumas - taupomas laikas (nereikia persijungti tarp skirtingų sąsajų)
Atrakinkite „Drupal“ galimybes su „LiveAgent“! Integruokite tiesioginio pokalbio mygtuką savo svetainėje, gerinkite klientų patirtį ir padidinkite pardavimus. Sužinokite, kaip „Drupal“ padeda valdyti kelias svetaines ir optimizuoti turinį įvairiems įrenginiams. Pradėkite nemokamą bandomąją paskyrą be įsipareigojimų!
Atraskite, kaip "Giphy" integracija su LiveAgent gali pagyvinti jūsų klientų aptarnavimą naudojant GIF paveikslėlius. Sužinokite, kaip sklandžiai integruoti "Giphy" į savo bilietavimo sistemą ir pagerinti bendravimą įvairiuose kanaluose, įskaitant el. paštą, "Facebook" ir "Slack". Pasinaudokite nemokama ir lengvai naudojama paslauga, kad jūsų klientai visuomet būtų patenkinti ir besišypsantys.
Atraskite „Sipcall“ integraciją su „LiveAgent“ – patikimą VoIP sprendimą jūsų verslui! Mėgaukitės aukštos kokybės virtualiomis telefonų sistemomis ir sklandžiu ryšiu su „SIP trunk“ ar „Microsoft Teams“. Pagerinkite klientų aptarnavimą su „LiveAgent“ skambučių centro programine įranga ir optimizuokite savo verslo komunikaciją. Sužinokite daugiau apie mūsų sprendimus ir pradėkite nemokamai!