“Progress IMail” Serveris integration
Partner website
Partner Privacy Policy
“Progress IMail” Serveris Privatumo Politika
Kas yra “Progress Imail” serveris?
“Progress IMail” serveris yra patikima ir universali el. laiškų siuntimo sistema, kurią lengva paruošti ir prižiūrėti. Ji yra puiki verslo el. laiškų sistema, kurią taip pat naudoja švietimo ir vyriausybinės organizacijos. “Progress IMail” suteikia lengvą priežiūrą ir nesudėtingą bei vertingą bendravimo būdą. Ją naudoja milijonai naudotojų visame pasaulyje ir saugo savo bendravimą su antivirusine apsauga ir padidintu saugumu.
Kaip galite panaudoti “Progress IMail” serverį?
Jei jūsų įmonei reikalingas patikimas ir lengvai prižiūrimas el. pašto serveris, “Progress IMail” serveris yra puikus pasirinkimas. Jis yra lengvai prieinamas, todėl jums nereikės viršyti savo įmonės biudžeto. “Progress IMail” serveris leidžia dalintis vienu domenu tarp 10 vartotojų su nemokamu pradiniu leidimu. Jei pageidaujate pagerinti savo pagalbą el. paštu ir apdoroti didelius klientų problemų kiekius, yra puiki idėja prijungti savo “Progress IMail” serverį su LiveAgent pagalbos tarnybos sistema.
Su savo pažangia bilietavimo sistema, LiveAgent gali palaikyti pagalbos tarnybas, veikiančias su”Progress IMail” serveriu. Tai gali padėti klientų aptarnavimo agentams apdoroti didelį klientų užklausų kiekį, padidinti efektyvumą ir teikti geresnės kokybės klientų aptarnavimą. Visas klientų bendravimas yra paverčiamas į bilietus, kuriuos galima filtruoti, tvarkyti ir žymėti pagal individualius kiekvieno agento poreikius. Yra nemažai kitų bilietavimo funkcijų, kurios visiems palengvina darbą.
Be filtravimo ir tvarkymo, bilietavimo funkcijos apima laiko taisykles, atsakomybę ir departmentus, kurie padeda agentams efektyviai įveikti kasdienius darbo niuansus. Valdykite kontaktus ar agentų profilius ir sukurkite efektyvią įmonę, ar nustatykite darbo valandas bei pertraukėles, kad išlaikytumėte asmeninį ir darbo balansą. Kai jausitės pasiruošę, dėka žaidimifikacijos funkcijų, leiskite agentams rinkti ženklelius, kurie gali praskaidrinti darbo kasdienybę.
Dar vienas privalumas yra tas, kad LiveAgent taip pat prisijungia su kitais bendravimo kanalais. Klientų pasitenkinimą galite pagerinti sukurdami jūsų svetainei skirtą internetinių pokalbių valdiklį, įrengdami efektyvų skambučių centrą ir klientų portale sukurdami informatyvius straipsnius. Išnaudokite savo socialinės žiniasklaidos kanalus – “Facebook”, “Twitter”, “Instagram” ir net “Viber”, bei iš karto susisiekite su klientais jiems patogioje vietoje.
Kokia yra “Progress IMail” serverio nauda?
- Mažai priežiūros reikalajauntis el. pašto serveris
- Antivirusinė ir šlamšto apsauga
- Nemokamas planas ir sąžininga kainodara
- Lengvas paruošimas
Get the most out of your email server
Connect Progress IMail Server with your LiveAgent help desk today and provide first-class customer support
Kaip integruoti “Progress IMail” serverį
LiveAgent galima nesudėtingai prijungti prie “Progress IMail” serverio, naudojant IMAP/POP3. Procesą galima nesudėtingai atlikti LiveAgent nustatymuose ir tai trunka vos kelias minutes. Žemiau susipažinkite, kaip prijungti savo el. pašto paskyrą prie LiveAgent bilietavimo sistemos.
- Jei dar neturite paruoštos “Progress IMail” serverio paskyros, apsilankykite jų svetainėje ir parsisiųskite viską, ko jums reikia. Kai tik ją paruošite, atlikite tolesnius žingsnius, kuriuose paaiškinamas konfigūravimo procesas.
- Kai “Progress IMail” Serverio konfigūracija baigta ir jis yra paruoštas naudojimui, atidarykite LiveAgent Konfigūracija > El. paštas > Pašto Paskyros. Paspauskite orandžinį Sukurti mygtuką ir pasirinkite Kita. Tuomet, pasirinkite IMAP/POP3.
- Dabar jums reikia įvesti savo informaciją – el. paštą, vartotojo vardą, slaptažodį, pageidaujamą surinkimo būdą ir reikalingą serverį bei prievadą. Toliau, galėsite pasirinkti departamentą, į kurį, iš šio el. pašto adreso bus siunčiami bilietai ir autentifikavimo būdą. Paspauskite Išsaugoti ir užbaikite procesą.
Viskas baigta ir jūsų bilietavimo sistema dabar surinks visus klientų el. laiškus iš “Progress IMail” serverio. Reguliariai juos stebėkite, atsakykite ir spręskite problemas. Peržiūrėkite žemiau pateiktą pristatomąjį vaizdo įrašą ir sužinokite apie kitas LiveAgent galimybes, arba peržiūrėkite funkcijas ir Akademijos straipsnius, bei sužinokite apie pagalbos tarnybos programinės įrangos naudojimą.
Frequently Asked Questions
Kas yra "Progress IMail" Serveris?
"Progress IMail" serveris yra lengvai konfigūruojama ir prižiūrima pranešimo sistema, kuri yra patikima ir universali. Kaip puikią el. pašto sistemą ją naudoja įmonės, vyriausybinės bei švietimo organizacijos.
Kaip galite naudoti "Progress IMail" Serverį?
"Progress IMail" serveris yra puikus pasirinkimas jūsų verslui, jei jam yra reikalingas patikimas ir lengvai prižiūrimas serveris. Šis produktas yra labai prieinamas, todėl norint jį įsigyti, jūsų įmonei nereikės virštyi savo biudžeto. Nemokamas pradinis "Progress IMail" leidimas suteikia galimybę vartotojams dalintis vienu domenu su 10 vartotojų. Prijungus "Progress IMail" prie LiveAgent galėsite teikti puikų aptarnavimą el. paštu ir valdyti didelius kiekius klientų problemų.
Kokia yra "Progress IMail" Serverio nauda?
Nesudėtingai prižiūrimas el. pašto serveris Antivirusinė ir šlamšto apsauga Nemokamas planas ir sąžininga kainodara Nesudėtingas paruošimas
Kaip integruoti "Progress iMail" serverį į LiveAgent?
Eikite į LiveAgent ir atidarykite Konfigūracija > El. paštas > El. pašto Paskyros Sukurkite naują el. pašta ir pasirinkite Kita Pasirinkite IMAP/POP3, pateikite savo duomenis ir paspauskite Išsaugoti
Apsilankykite „Process Street“ integracijos su LiveAgent puslapyje ir sužinokite, kaip efektyviai valdyti darbo eigas ir klientus iš vienos sąsajos. Kurkite kontrolinius sąrašus, stebėkite veiklą ir naudokite patogią Zapier integraciją. Pradėkite nemokamą bandymą ir pagerinkite savo verslo procesus dabar!