ProjectManager.com integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Norėdami sujungti „ProjectManager“ ir „LiveAgent“, jums reikės „Zapier“ paskyros.
- Prisijunkite prie savo „Zapier“ paskyros
- Spustelėkite šią nuorodą
- Spustelėkite, kad prijungti šias programas
- Užpildykite reikiamus laukus ir pasirinkite norimą veiksmą bei aktyviklį
- Jei jums reikia API rakto, jį rasite „LiveAgent“ prietaisų skydelyje, skiltyje Nustatymai>Sistema>API.
Kas yra „Project Manager“?
„Project Manager“ yra apdovanojimus pelniusi internetinė projektų valdymo programinė įranga, skirta tam, kad komandos galėtų planuoti užduotis ir bendradarbiauti internete.
Kaip galite tai naudoti?
„ProjectManager“ padeda vadovauti agentams ir skyriams, sukuriant naujas užduotis, darbo laiko apskaitos žiniaraščius ar projektus, kai prie „LiveAgent“ prisijungia nauji klientai.
Frequently Asked Questions
Kas yra „ProjectManager“?
„ProjectManager“ yra įrankis, padedantis jūsų komandai visada dirbti organizuotai ir atlikti savo užduotis planuojant projektus.
Kaip integruoti „ProjectManager“ su „LiveAgent“?
„ProjectManager“ reikia integruoti naudojant „Zapier“. Taigi, spustelėkite „LiveAgent“ - „Zapier“ integracija ir pasirinkite „ProjectManager“ programą bei norimą aktyviklį/užduotį.
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!
Apsilankykite "Office Maker" LiveAgent integracijos puslapyje, kad išbandytumėte nemokamą, lengvai integruojamą klientų aptarnavimo sprendimą su telefonijos, interneto ir debesų paslaugomis. Sužinokite, kaip valdyti savo skambučių centrą efektyviai ir ekonomiškai naudojant SIP Trunk, be įsipareigojimų. Patobulinkite klientų patirtį su pažangiomis IVR funkcijomis ir skambučių įrašymu.
Integruokite „Magento 2“ su „LiveAgent“ ir lengvai valdykite klientų aptarnavimą. Ši atvirojo kodo platforma leidžia automatiškai gauti klientų informaciją tiesiai į bilietų sąsają, taip supaprastindama jūsų darbo procesus. Pradėkite nemokamai ir patirkite aukščiausios kokybės aptarnavimo privalumus.