“Relokia” Pagalbos Tarnybos Migracija integration
Partner website
Partner Privacy Policy
“Relokia” Pagalbos Tarnybos Migracija Privatumo Politika
Kas yra “Relokia” Pagalbos Tarnybos Migracija?
“Relokia” yra bendrovė, teikianti duomenų migracijos paslaugas, kuri gali sukurti atsarginę kopiją ir perkelti informaciją tarp didelio kiekio įvairių aplikacijų. Procesas yra greitas, patikimas ir saugus, todėl jums nereikia jaudintis dėl savo duomenų praradimo. “Relokia” teikiamos paslaugos yra koduotos ir jie suteikia nepakartojamą klientų aptarnavimą
“Relokia” Pagalbos Tarnybos Migracija yra internetinė paslauga, kuri suteikia galimybę perkelti duomenis tarp vietinės ir debesų kompiuterijos pagalbos sitemų. Nereikalingi jokie specialūs įgūdžiai ar žinios.
“Relokia” savo paslaugas skirsto į tris dalis. Be pagalbos tarnybos migracijos galimybės, jūs taip pat galite importuoti visus savo duomenis iš CSV. failo. Trečioji galimybė apima duomenų eksportą į CSV.
Kaip naudoti “Relokia” Pagalbos Tarnybos Migraciją?
Naudokite “Relokia” Pagalbos Tarnybos Migraciją, norėdami perkelti savo duomenis iš pagalbos tarnybos į kitus verslo sprendimus ir atvirkščiai. Paslauga sutaupo daug jūsų nesuskaičiuojamų valandų, perkeliant duomenis tarp pagalbos tarnybos platformų.
Daugeliui įmonių, duomenų perkėlimas yra skausmingas procesas. Kai kurios iš jų kuria savo migracijos įrankį naudojant API, tuo tarpu kitos kelia savo duomenis rankiniu būdu. Abu metodai užima daug laiko ir reikalauja daug pastangų. Tačiau svarbiausia, savo darbuotojų atitraukimas nuo jų darbo kainuoja brangiau, nei automatizuoto duomenų migracijos įrankio naudojimas.
Kaip galite panaudoti šią duomenų migraciją? Tai veikia panašiai kaip kai kurie mūsų migracijos įskiepiai ir integracijos su programine įranga, tokia kaip “Mailchimp”, “Slack”, “Gmail” ar “Shopify”. “Relokia” ir LiveAgent pagalbos tarnybos integracijos surenka informaciją iš vienos aplikacijos ir patalpina ją į LiveAgent bilietavimo sistemą.
Jūs galite tai naudoti informacijos pasidalijimui, klientų kontaktų stebėjimui, failų ir dokumentų rinkimui, bei visa tai panaudoti savo naudai. Paskutinė, tačiau ne blogiausia parinktis yra visam laikui perkelti duomenis iš kitų pagalbos tarnybų į LiveAgent, tuo atveju, jei planuojate pereiti į mūsų sprendimą ir teikti nepakartojamą klientų aptarnavimą.
Ką galima perkelti?
Priklausomai nuo jūsų naudojamos pagalbos tarnybos, jūs galite perkelti:
- Bilietus.
- Agentus ir Grupes.
- Kontaktus ir Įmones.
- Žymas.
- Priedus.
- Viešas ir Privačias Pastabas.
- Asmeninius laukelius.
Kokie yra “Relokia” Pagalbos Tarnybos Migracijos naudojimo privalumai?
- Greitai ir be vargo perkelkite duomenis tarp jūsų pasirinktų pagalbos tarnybų.
- Ženkliai sutaupykite pinigų.
- Atlikite bandomuosius perkėlimus tiek kartų, kiek jums reikia.
- Pritaikykite savo migraciją, konkretiems savo organizacijos poreikiams.
- Išlaikykite klientų aptarnavimo informacijos vientisumą ir bendravimo su klientais istoriją.
Struggling with your old help desk?
Switch to LiveAgent and get access to a multi-channel ticketing system today
Kaip naudoti Pagalbos Tarnybos Migraciją su LiveAgent
Sužinokite, kaip naudotis “Relokia” Pagalbos Tarnybos Migraciją, nes tai yra nesudėtingas procesas, užtikrinantis patogų duomenų perkėlimą. Sekite žemiau pateiktu vadovu ir sužinokite, kaip patiems užbaigti šį procesą.
- Eikite į Pagalbos Tarnybos Migracija svetainę ir susikurkite savo paskyrą. Tuomet galite pasirinkti tarp Automatinės migracijos paslaugos ir Rankinės migracijos paslaugos. Vėliau turi įvykti pokalbis su pagalbos tarnybos migracijos specialistu, kuris asmeniškai tvarkys perkėlimą, todėl šiame vadove, visas dėmesys bus skiriamas tik migracijos paslaugai. Paspauskite ant “Pradėti Migracijos Vedlį” mygtuko ir eikite prie kito žingsnio.
- Dabar, jūs galite pasirinkti, iš kurios pagalbos tarnybos norėtumėte perkelti savo duomenis. Paspauskite ant mygtuko, esančio šalia “Migruoti iš” ir pasirinkite iš siūlomų sprendimų. Galite paspausti ant Pagalbos Tarnybos skirtuko ir matyti tik pagalbos tarnybos programinės įrangos migracijos parinktis.
- Priklausomai nuo pagalbos tarnybos, iš kuriuos keliate savo duomenis, jums reikės pateikti arba URL adresą, arba API raktą, o kai kuriais atvejais jums reikės pateikti abejus. Jūsų pagalbinio skydelio URL galima nesunkiai nukopijuoti ir įklijuoti iš URL juostos, esančios bet kurioje naršyklėje, o APi raktą galima sukurti tiesiai iš jūsų pagalbos tarnybos programinės įrangos nustatymų ar konfigūracijos. Jei nesate tikri, kur juos rasti, peržiūrėkite savo pagalbos tarnybos programinės įrangos vadovą. Kai tik pateiksite reikalingus duomenis, paspauskite Tęsti.
- Pasirinkite duomenis, kuriuos norite perkelti. Šiame žingsnyje jūs turite suderinti šaltinio ir tikslinio bilieto laukus, kad duomenys būtų perkelti teisingai. Jei jaučiate, kad šiame žingsnyje jums yra reikalinga pagalba, tuomet susisiekite su Pagalbos Tarnybos Migracijos pagalbos komanda. Atlikite bandymą ir pamatykite, kaip veikia integracija. Prieš tęsdami, atsakingai peržiūrėkite migracijos rezultatą.
Jei esate patenkinti rezultatu, pradėkite migracijos procesą. Be to, Pagalbos Tarnybos Migracijos komanda gali viską pritaikyti pagal jūsų verslo poreikius. Norėdami suasmenintos migracijos, internetiniuose pokalbiuose palikite žinutę arba sukurkite bilietą.
Štai ir viskas, jūs sėkmingai “Relokia” Pagalbos Tarnybos migraciją ir perkelėte savo duomenis iš senos pagalbos tarnybos į LiveAgent. Peržiūrėkite kitas šaunias įvairios programinės įrangos integracijas, pasižiūrėkite LiveAgent pristatomąjį vaizdo įrašą ar panaršykite mūsų Akademijoje ir sužinokite apie puikaus klientų aptarnavimo teikimą.
Frequently Asked Questions
Kaip galite perkelti naudojant "Relokia" Pagalbos Tarnybos Migraciją?
1. Susikurkite Pagalbos Tarnybos Migracijos puslapį 2. Užpildykite reikalaujamą informaciją 3. Išbandykite migraciją ir atsakingai įvertinkite 4. Migruokite
Kas yra Pagalbos Tarnybos Migracija?
Duomenų migracija daugeliui įmonių gali būti sudėtingas procesas, o kartais net ir įtakoti sandorio nutraukimą. Dėl to, "Relokia" sukūrė pagalbos tarnybos migraciją, kuri padės jums efektyviai perkelti visus duomenis, atliekant vos kelis paspaudimus.
Kokius duomenis galite perkelti į LiveAgent su "Relokia" Pagalbos Tarnybos Migracija?
Jūs galite perkelti viską, kas svarbu, pavyzdžiui kontaktus, bilietus, žymas, atsiliepimus ar agentų profilius.
Atsisveikinkite su „Outlook“ bendrinama pašto dėžute ir kelkitės į „LiveAgent“ – pagrindinį pagalbos tarnybos sprendimą. Sujunkite el. pašto paskyras, paspartinkite klientų užklausų sprendimą ir padidinkite pasitenkinimą. Sužinokite daugiau apie mūsų bilietų tvarkymo sistemą, integracijas ir 24/7 klientų aptarnavimą. Pradėkite nemokamą 30 dienų bandymą be kreditinės kortelės!
Migruokite iš Gorgias į LiveAgent
Migruokite iš Gorgias į LiveAgent ir patirkite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje. Lengvai perkelkite savo pagalbos tarnybos duomenis, mėgaukitės išplėstinėmis funkcijomis, tokiomis kaip neribota istorija, savitarna, bei integracijomis su socialiniais tinklais. Pradėkite nemokamą 30 dienų bandymą be kreditinės kortelės!
Keliatės iš "Novocall" į LiveAgent?
Keliaukite iš "Novocall" į LiveAgent ir patirkite nepriekaištingą klientų aptarnavimą su viskas viename bilietavimo sistema. Išbandykite 14 dienų nemokamą bandomąją versiją be kredito kortelės! LiveAgent siūlo platų funkcijų spektrą, įskaitant el. laiškus, pokalbius, socialinius kanalus, skambučių centrus ir dar daugiau. Atraskite, kaip mūsų platforma gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo kokybę.