„RingCentral“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „RingCentral“?
„RingCentral“ yra skambučių centro programinė įranga, turinti daugybę funkcijų. Ji siūlo balso, fakso, teksto, konferencijų ir internetinių susitikimų paslaugas. Ji padeda verslui tvarkyti viską – nuo skambučių centro valdymo iki kasdienių susitikimų.
Kam galima naudoti „RingCentral“?
„RingCentral“ galima naudoti kaip specialų „LiveAgent“ skambučių centro VoIP paslaugų teikėją. Jų teikiamos patikimos paslaugos gali užtikrinti sklandų ryšį su programiniais telefonais ar skambinimo įrenginiais. Kartu su „LiveAgent“ aptarnavimo tarnybos galimybėmis galite teikti nuostabų klientų aptarnavimą visais svarbiais klientų kanalais.
„LiveAgent“ skambučių centras gali palaikyti ir programinius ir fizinius telefonus, užtikrindamas sklandžią darbo eigą ir naudodamas įvairias produktyvumo funkcijas. Pasinaudokite tokiomis funkcijomis, kaip interaktyvus balso atsakiklis, kuris gali padėti jūsų klientams pasiekti reikiamą skyrių. Bet kuriuo metu turėkite prieigą prie neriboto skaičiaus skambučių įrašų, kad galėtumėte peržiūrėti ankstesnius skambučius, arba pritaikykite skambučių mygtukus, kad jie atitiktų jūsų įmonės prekės ženklą.
Kokie yra „RingCentral“ integracijos privalumai?
- Skambučių centro sprendimas ir VoIP paslaugų teikėjas viename
- Atsiliepimas į skambučius iš „LiveAgent“
- Paprastas integravimas su „Zapier“
- Įvairios integracijos parinktys
Improve your call support
Handle all calls with LiveAgent and get support from our multi-channel help desk solution.
Kaip integruoti „RingCentral“ su „LiveAgent“ per „Zapier“?
„LiveAgent“ galima integruoti su „RingCentral“ naudojant „Zapier“ paslaugą – trečiosios šalies sprendimą, kuriuo galima integruoti daugybę programų. „LiveAgent“ leidžia naudotojams kurti pasirinktines integracijas, todėl jie gali pasirinkti, ką nori, kad integracija atliktų. Jei neturite „Zapier“ paskyros, sukurkite ją čia. Tada pereikite į „LiveAgent“ ir „RingCentral“ integracijai skirtą „Zapier“ puslapį.
- Pasirinkite paleidiklį ir veiksmą. Vienoje programoje esantis paleidiklis aktyvuos veiksmą antroje programoje, taip sukurdamas pasirinktinę integraciją. Galite pasirinkti savo parinktis, todėl pagalvokite, ką norite, kad programos atliktų. Pasirinkę paleidiklį ir veiksmą, spustelėkite mėlyną mygtuką, kad tęstumėte.
- Dabar reikės abi programas prijungti prie „Zapier“. Paslauga padės jums pateikti įrankių užrašus ir kitą informaciją. Prijungę programėles prie „Zapier“, galite išbandyti integraciją arba įjungti „Zap“, kad ją aktyvuotumėte.
Štai ir viskas. Nesikuklinkite grįžti į „Zapier“ ir susikurti daugiau integracijų su įvairia programine įranga. Paeksperimentuokite ir išsiaiškinkite, kurios iš jų jums tinka geriausiai. Norite sužinoti daugiau apie skambučių centrų programinę įrangą ir skambučių aptarnavimą? Peržiūrėkite mūsų akademijos straipsnius ir sužinokite daugiau šiomis temomis.
Frequently Asked Questions
Kas yra „RingCentral“?
„RingCentral“ yra nuo 2003 metų veikianti vieningos komunikacijos paslaugų teikėja, teikianti skambučių centro paslaugas įmonėms visame pasaulyje.
Kokie „RingCentral“ naudojimosi privalumai?
Privalumai: pranešimų gavimas viduje „LiveAgent“ sistemos, klientų valdymas iš vienos sąsajos, efektyvesnis klientų aptarnavimas.
Susipažinkite su „Actio“ – Lenkijos VoIP operatoriumi, siūlančiu patikimus telekomunikacijų sprendimus namų ir verslo klientams nuo 2006 m. Sužinokite, kaip lengvai integruoti „Actio“ su „LiveAgent“ be papildomų mokesčių ir pasinaudokite 14 dienų nemokamu bandymu. Atraskite puikų įrenginio ryšį ir prieinamumą dabar!
Atraskite „Intercom“ integraciją su „LiveAgent“ – klientų aptarnavimo platforma, leidžiančia efektyviai valdyti pranešimus, rinkti duomenis ir pagerinti darbo produktyvumą. Integruokite per „Zapier“ ir mėgaukitės paprastu valdymu bei patogiu duomenų rinkimu. Išbandykite nemokamai, be įsipareigojimų!
Integruokite savo „BigCommerce“ parduotuvę su „LiveAgent“ ir pradėkite teikti aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą internetu. Sužinokite, kaip lengvai pridėti tiesioginio pokalbio mygtuką ir naudotis visomis platformos funkcijomis, kad padidintumėte pardavimus ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai be įsipareigojimų!